المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المستر ( الأستاذ ) " 1" قصه حقيقية وشوف بنفسك


s_toto
12-11-2008, 12:21 AM
انا سمير مدرس كيمياء وفيزياء بالثانوي أعمل بمدرسة بنين حكايتي غريبه جدا الأول أنا مدمن أفلام سكس وكنت بحب اشوفها حتى ايام الثانوي كنا نجيب شريط فيديو جنسي ونتفرج عليه انا واصحابي المهم في يوم من الأيام كلمني مدرس عربي ان في بنتبتاخد عنده درس في اولى ثانوي عايزة تاخد درس مخصوص يعني لوحدها واروحلهم البيت انا فرحت جدا لأن الدرس الخصوصي فلوسة كتير المهم جه اليوم اللي متفقين عليه ورحت معاه البيت وعرفني على والدتها وعلى الطالبه (منى) واتفقنا على المواعيد وماماتها سالتني على ثمن الدرس قلتلها زي ما تشوفي ومش هتفرق لان الكلام ده بيطمن ولي الأمر المهم كله بقى تمام ورحت حصه واتنين وتلاته وكنت بصراحه بحب اروح اديها الدرس لان كان مرة جاتوه ومره نسكافيه ومره كسترد يعني دلع وهنا وكان اخوها عادل اللي في 2 اعدادي بيقعد معانا ماهو ميصحش ان نقعد لوحدنا وكانت مامتها بتبقى بره وعرفت من منى ان باباها شغال في الخليج وان كل التعب على راس مامتها وفي يوم في ميعاد الحصه كان عادل مش موجود علشان كان عنده درس بره البيت ومامت منى كانت قاعد بره بتتفرج على فيلم في التلفزيون المهم كانت منى بترتاحلي جداااااااااااا فسألتها مين كان بيشرحلها قبل مني في 3 اعدادي وقالتلي على مدرس وقالت انه كان لبخه خالص ومعرفش يفهمها حاجه وكانت كل ما بتساله سؤال في درس الجهاز التناسلي يقولها مش عليكي انا قلتلها اسالي يا منى اللي انت عايزاه في المنهج هو انا مش بتفهمي مني المهم سالتني شويه في الكيميا وبعد كده سالتني هو ايه فايده المهبل وازاي بيحصل الاخصاب انا على طول رسمت الجهاز التناسلي للذكر والانثى ورحت شارح كل حاجه على الورق قالتلي دي عمليه غريبه قلتلها بس طبعا فيها متعه للزوج والزوجه وحاولت الزق رجليا برجلها بس منفعش المهم عدت الحصه دي وفي الحصه اللي بعدها مش عارف احلوت في عيني قوي كده ليه بس المشكله ان عادل موجود المرة دي المهم انا بشرحلها في غرفة السفرة يعني انا وهي في ناحيه من الترابيزة وعادل أخوها في الناحيه التانية انا قربت الكرسي برده ولزقت رجلي برجليها ومتكلمتش حكيت رجلي في رجليها بردو ولا كانها واخده بالها بس انا كنت سا خنان خالص المهم مامتها نادت على عادل وبعتته يشتري حاجه من بره انا قلت اأخرة شويه قلتله هاتلي علبه سجاير معاك واخترت نوع نادر تلاقيه اللي هو more المهم لما مشي حسيت انها حزينة فكرت انه من اللي عملته قلتلها مالك قاليتلي ولا حاجه المهم قاليتلي انا بحس اني وحيده واصحابي اندال وبدأت تعيط انا بروح "المدرس " طبطبت عليها وحضنتها وقعدت امسح ليها دموعها المهم حضنتها وهي تنهنه من العياط وفي لحظه بقى وشي في وشها ولقيتني ببوس خدها وهي ولا بتقول لا واتماديت لغاية لما بوست شفايفها واكن طعمهم جميل جداااااااااااااااااا وحست باحساس اكثر من رائع مقطعهوش غير صوت رنة الجرس بتاع الباب ان عادل جه البيت المهم نهينا كل حاجه وقفلت الحصة ومشيت وانا مش مصدق اللي حصل رحت واكتشفت ان امها خرجت تزور واحه صاحبتها ولقيتا بتحاول تطرق اخوها عادل وتخرجه بره الأوضه بأي حجه لغاية لما جات الحجه لحد عندنا ان صاحبه كلمه علشان يلعبوا بلاي استيشن فهي قالتله اخروج ومش هقول لماما ولقيتها فرصتي بردو قربت رجلي الأول وحكيت شويه في رحلها وبعد كده حطيت ايدي على ظهرها وكاني بردو قاعد بشرح وبوستها في خدودها اللي زي التفاح وبدأت أمارس هوايتي في القبله الفرنسية وفعلا هي راحت دايبه في ايدي وفضلت احسس على جسمها بإيدي لغاية لما وصلت لصدرها وانا شفايفي بردو مش بتفارق شفايفها الحلوة جدا وفضلت ادعك فيهم المهم دخلت ايدي من تحت البلوزه ومسكت صدرها من على السونتيان ونزلت السونتيان تحت صدرها وقعدت العب فيهم وبعدين رحت ناقل شفايفي من على شفايفها لحلمة صدرها وهاتك يا مص ولحص لصدرها ومديت ايدي ادعك لها كسها من فوق البنطلون الجينز جامد جدا وافرك فيهم لحد لما لقيتها بتقولى خلالالالالالالاص كفااااااااااااااية كفااااااااااااية وشالت ايدي من على كسها ففهمت انها اخرجت ما بكسها وارتاحد وانا زبي هيفرتك البنطلون فباسيتني بوسة طويله وقاليتلي مش ممكن انت يا مستر وقامت خرجت بره الغرفة انا بقى نفسي ادخله في كسها بس ازاي المهم جات وجه بعديها على طول عادل لما انا زهقت منهم الاتنين عملت ان الحصه خلصت ومشيت وانا زبي بيوجعني وبيلومني ان انا ولا نزلت اللبن اللي ماليه ولا حتى لمست كسها بإيدي فعاهدت نفسي اني في اقرب فرصه انيكها بجد بس كان جوايا احساس انها ممكن تفوق وتندم على اللي حصل والاقي نفسي خارج نطاق خدمه تدريسها وابقى لا طولت الفلوس ولا النيك وخسرت كل حاجه ففكرت ازاي لو الظروف جات معايا اكسب نيكها وفلوس الدرس.
وللقصة بقيه
أنتظروا الجزء الثاني كله مفاجأت

soso alassl
12-11-2008, 03:11 AM
مشكورونحن في الانتظار

mrseeex
12-11-2008, 07:52 AM
sooo nice really thaank you very much

noosa
12-11-2008, 09:39 PM
حلوة قوى

ابو الروم
12-11-2008, 10:50 PM
مشكور في انتظار التكملة

FANTOM
12-12-2008, 07:40 PM
مستنى

ريكو البطل
12-12-2008, 10:03 PM
مشكور جدا على القصة

و مستنى البقية

longaya
12-12-2008, 10:31 PM
ghghghghghghghgh

dark man
12-13-2008, 02:30 PM
مشكوووووووووووووور جدا ومستنى البقية

amir41
12-13-2008, 04:15 PM
قصه معاده