المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أبن الشرموطة والقبحة الإماراتي يخدر أخته الجميلة وينكها


الغضنفر
02-04-2009, 03:57 PM
http://89ar.freeuploadimages.org/out.php/i2117_thumbs20090204185521.jpg (http://www.freeuploadimages.org/)




التحميل :


http://www.arabshare.org/view.php?file=030d8fd306


:mad::mad:

العراقيه
02-04-2009, 04:05 PM
روووووووووووووووعه وشكرا الك

خليفه
02-04-2009, 05:19 PM
الف شششششكررروعه

yazid1425
02-04-2009, 06:54 PM
اااااااااااااااااااااااااااااالف شكر

الرااااااااوى
02-04-2009, 07:02 PM
مشكووووووووووووووووووووووور سيدى

mhadf
02-04-2009, 07:47 PM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووور

فيصل33
02-04-2009, 10:10 PM
http://www.ba9bnat.com/vb/uploaded/4793_21184463458.gif

ربيع لبنان
02-06-2009, 08:07 AM
شكرا يا مان

aicooo
02-06-2009, 08:15 PM
thankssssssssssssssssss

m.zeroo
02-06-2009, 08:24 PM
مشكور
مشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمm.zeroo.ر مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكور
مشك

شمعة العين
02-06-2009, 08:25 PM
روووووووووووووووعه وشكرا الك

aktiti1
02-09-2009, 02:36 AM
مشكوووووووووووووووووووووووورررر

ميسترووو
02-09-2009, 07:08 AM
Je vous remercie mon cher:rolleyes::cool:

محمودعيدالسيد
02-09-2009, 07:33 AM
بصراحة شباب اللى ظاهر واحدة متخدرة والتانى عمال يصورها

صيدلي حب
02-09-2009, 03:44 PM
تسلم الايادي

agha81
02-09-2009, 08:27 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ور

bogaeeb
02-10-2009, 02:55 AM
مشششششششششششششكور

samer333331
02-10-2009, 05:51 AM
مشكوووووووووووووووووووووووور

مزاح
02-11-2009, 06:04 PM
يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو و

Sllooom
02-12-2009, 12:04 AM
جميله اكيد هاي خليجيه؟

gevara
03-04-2009, 11:48 PM
شكرررررراااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااااااااا

:):):)

ali1386
03-05-2009, 10:09 AM
مشكوررررررررررررررررررررر

aljoudi
03-05-2009, 10:23 AM
kolouhoum kihabo

القاذف
03-05-2009, 02:51 PM
المهان ابن المهانه بجد ماعنده شرف والله ملاك في حيما شيطان لو ماانتاك هو صغير ما كان فعل هزه الفعله وهو كبير المهان ابن المهانه الله يلعنه مشكور يا مان لازم ينفضح ولا ما يستاهل يكون نعال في رجل هندي سكير عربيد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

نصراوي صريح
04-07-2009, 12:31 AM
مششششششششششششششششششششششكور

ABID MERROU
04-08-2009, 06:41 AM
merciiiiiiiiiiiiiii

zezom2000
04-12-2009, 04:09 PM
تسلم ايديك وعنيك مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رر

فوزى احمد على
04-12-2009, 05:16 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووور يا غالى على الفيلم

sef230
04-15-2009, 02:54 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووور

الدلوعة لميس
04-15-2009, 02:59 AM
هذا حيوان

mimo_king08
04-15-2009, 02:17 PM
مشكوررررررررررررررررررررررررر

ahmedkonica
04-27-2009, 10:26 PM
مشكورررررررررررررررررررررر

اشرف سيد احمد
04-28-2009, 01:15 AM
فين باسورد فك الضغط يا مان

gameel.gameel
07-11-2009, 08:38 PM
مشكوووور... لاكن من كان يصور ..

iinlove
10-26-2009, 12:26 PM
لالالالا تعليق

shadysalam2009
10-26-2009, 01:20 PM
ممعتتاقغقغثفقث

poos
10-29-2009, 12:08 AM
مششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششكور جدددددددددددددددددددددددددددددددددا يا ريت يكون التحميل على عرب شير:)

poos
10-29-2009, 12:11 AM
مممممممممممممممممممممممشششششششششششششششششششكور يا غضنفر يا ريت كل الافلام يتم تحميلها على عرب شير

الاعظمي
11-04-2009, 09:32 PM
مشكوووووووووووووور روعه

smsm_2t
11-06-2009, 07:47 PM
لية كدة بس

مثنى1
11-06-2009, 07:54 PM
خلي نشوف

smsm_2t
11-06-2009, 08:17 PM
لية كدة يا زلما

اسمر12
04-05-2010, 04:52 PM
مممممممممممممششششششششششششكككككككككككوووووووووورررر رررررررررررررر

مخاوي1
04-06-2010, 01:49 AM
شكرا

tekoo20
04-13-2010, 12:20 AM
thanksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

توتو2010
04-19-2010, 01:29 AM
مششششششششششكككككككككوووووورررررررررر

wswswswsws
04-19-2010, 12:03 PM
مفيش اجمل من كده

22hamada
05-08-2010, 12:43 AM
شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رر

drar
02-25-2011, 12:41 AM
يغضنفر عيب عليك تكذب تحط افلام اسيويات لتنفث سمومك الحاقده على ابناء عمومتنا الاماراتيين...ترى جماعتك النور اتلهدوا صح و اتفرطوا من الخليجيين في فنادق دبي و البحرين يا دايخ.ههههه

حوددة
02-27-2011, 07:07 PM
انا حوده المصرى اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 0111720591

ابن تكريت2
02-27-2011, 10:54 PM
مشككككووووووووووووووووووورررررررررر

nayakplus
02-28-2011, 07:27 PM
goooooooooooooooooooooooood

nayakplus
02-28-2011, 07:32 PM
merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

حوددة
03-01-2011, 07:47 PM
انا حوده اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 0194883463

المايستروا هوار
03-28-2011, 09:44 AM
مشكور
مشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمm.zeroo.ر مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكور
مشكور

سعووودية
03-29-2011, 03:21 PM
مشكور
مشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمm.zeroo.ر مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكور
مشك

عيري 1994
03-29-2011, 04:21 PM
حلوووووووووووووووووووووووووووووو

كتائب
04-02-2011, 01:50 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووررررر

طيزي كبير
11-25-2011, 04:09 AM
شكراااا

qalbtayb
04-02-2012, 11:49 PM
شكرررررراااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااااااااا

بنوته عسل
04-04-2012, 12:41 AM
ااااااااااااااااااااااه


ياويلي

صلاح صابر
05-07-2012, 10:10 PM
مشكووووووور حبيبي

quentinbanuelos
05-08-2012, 01:37 AM
Armani Watches (http://www.lovewatchesonline.com/armani-watches-c-577.html)
Replica Armani Watches (http://www.lovewatchesonline.com/armani-watches-c-577.html)
fake Armani Watches (http://www.lovewatchesonline.com/armani-watches-c-577.html)
cheap Armani Watches (http://www.lovewatchesonline.com/armani-watches-c-577.html)
discount Armani Watches (http://www.lovewatchesonline.com/armani-watches-c-577.html)

crazy_vedio
02-08-2014, 08:56 AM
لكل البنات والحريم اللي بتحب الدلع والمتعة والجنس والرومانسية تقري الكلام ده

أنا شاب مصري 31سنة مقيم في القاهرة بعشق مووووووت اني امتع وادلع وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة واللذيذة والممتعة والدلوعة والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص
وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة
تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني
____________________________________

لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه
زبى علي طول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال
حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك
__________________________________________________ _______

واحد بيقول لمراته: اٍيه رأيك انيكك فى طيزك

قالتلة:واووووووووووووووووووووو فكرتنى بأيام الجامعة

__________________________________________________ ____________________

*واحد كل مايتزوج واحده تطلع مفتوحه
اخيرا اتزوج واحده طلعت بنت
قالها نفسي ابوس اللي حافظ عليكي وخلاكي بنت
قالتله بوس طيزي
__________________________________________________ ____________________

* حشاش رجع بيته متأخر مراته سألته: كنت فين ياسوبرمان؟
قالها: كنت بألعب كوتشينه مع صحابي
قالتله:وكسبت ياسوبرمان؟
قالها:إيه حكاية سوبرمان؟
قالتله:ماهو محدش بيلبس الكلوت فوق البنطلون
غير سوبرمان يا روح قلبي!!
__________________________________________________ ____________________

واحد دخل بيت دعاره من 3 ادوار

فى الدور الاول لقى لافته مكتوب عليها النيك البطىء

والدور التانى لقى لافته مكتوب النيك السريع

وفى الدور التالت لقي لافته واقعه على الارض

بيوطى يجيبها راح جاى واحد نايكه

من ورا وقاله هذا النيك المفاجىء

__________________________________________________ ____________________

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد

ونسرقها براحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد

من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقالهم

كفاية كدة احنا بعدنا اوى

واحد بيوصل خطيبته لبيت اهلها

اول ما وصلو راح عمك ده راكن ع الحيطه قدام باب العماره وقالها:عايز بوسة

البنت قالته : عيب بابا لو عرف تبقى مشكله
...
خطيبها قالها : ليه هو ابوكي شايفنا ؟

قالته : لأ بس ف جيران ممكن يشوفونا

... قالها : مش ماشي الا لما اخد البوسة

فضلوا كده كتير وهو راسه وألف جزمة مش ماشى غير لما ياخد البوسة

قامت نزلت اختها الصغيره

قالت : ازيك ياعمو بابا بيسلم عليك

وبيقولك لو مش راضيه تبوسك انا ابوسك او ماما تبوسك

بس عشان خاطري اوعى كتفك من ع جهاز الانتركوم

عشان العمارة كلها سمعت
__________________________________________________ ____________________

واحد محشش كثييييييييييير ...
نام ليلة بفندق مع زوجته
قام الصبح وراح عالمحاسب ليدفع أجرة الليلة
قاله المحاسب : 800 دو?ر حساب الغرفة
المحشش : ولي ولي 800 دو?ر .... ليش؟
قاله المحاسب : حبيبي إحنا فندق 5 نجوم عنا مسبح
وديسكو ومطعم
منشان هيك الليلة ب 800 دو?ر.
صرخ المحشش : بس أنا ما استعملتهم بس نمت
عندكم.
قله المحاسب : هذا غلطك ... هم كانو موجودين
وانت ما استفدت من وجودهم ..
ضحك المحشش وقله حقك ... ك?مك صح 100%
هي 200 دو?ر باقي حسابك.
قله المحاسب : قلتك 800 دو?ر وانت عم تعطيني
بس 200 ليش.
ضحك المحشش وقله خصمت 600 دو?ر أجرة
نومتك مع مرتي مبارح.
صرخ المحاسب وقله : و**** ما نمت مع مرتك و?
قربت عليها.
قله المحشش : هي غلطتك .. هي كانت موجودة
وانت ما استفدت من وجودها.
ههههههههههههههه

__________________________________________________ ____________________

مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها

فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى

بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يارجاله هى

سوده وفيها سوسته

__________________________________________________ ____________________

* واحد قال لمراته... لما اولع الولاعة قدام الاولاد معناها عاوز أنام معاكي..
تاني يوم ولع مرة .. ومرتين.. وتلاته وهي نايمه
قام الولد قال لاخوه .. صحي أمك قبل ابوك مايحرقنا..
* محشش اشترى فلم سكس خاف أهله يشوفوه
كتب عليه "عالم الحيوان المنوي".
__________________________________________________ ____________________

*صعيدي خد حبيتين فياجرا كتب علي ظهره احذر وقوف متكرر
__________________________________________________ ____________________

* راجل نايم مع مراته
الزوجه : اه كفايه اه كفايه كفايه
الزوج : جري ايه ياوليه هي نيكه ولا مظاهرة.
__________________________________________________ ____________________

* ولد شاف صدر أمه فسألها : أيه ده ياماما ؟
قالتله : بالونات ياحبيبى
قالها : بالونات الشغاله أكبر من بالوناتك
قالتله : عرفت أزاى؟
قالها : شفتهم لما بابا كان بينفخهم
__________________________________________________ ____________________

* ولد متهم بقضية إغتصاب ... وفي المحكمة محاميته مسكت بتاعه
وقالت للقاضي: معقوله ده يقدر يغتصب؟
الولد في ودنها: لو هزيتيه تانى حنخسر القضيه!
__________________________________________________ ____________________

* ولد بيسأل مامته إنتي وبابا زمان لما كنتوا بتزعلوا كنتوا تدخلوا الاوضة وتخرجو مبسوطين...
دلوقتي بتخرجوا زعلانين ليه ؟
قالتله: أصل الي كان بيصالحنا زمان مات.
__________________________________________________ ____________________

* واحد قال لزوجته خليني أدخله من ورا فرفضت
قالها في فتوى إن اللي يركب زوجته من ورا كأنه قتل يهودي
فارضيت فاناكها مرة ، 2 ، 3
تعبت وقالت لا تكون ناوي تحرر البلد كلها على حساب طيزي
__________________________________________________ ____________________

* ولد شاف كلب راكب علي كلبه فسأل امه:هما بيعملوا ايه؟
قالتله دا كلب شايل الكلب التانى علشان تعبان
فقالها: ياااااااااااه...هو اللي بيعمل خير في الزمان ده بيتناك
__________________________________________________ ____________________

* مصرية قالت لجارتها اللبنانية صوتك بالليل كان واصل لحد عندنا - فقالت لها أصل زوجي عمل تلات مرات عالأرض وعالسرير وعالتسريحة.
تاني يوم اللبنانية قالت للمصرية إنت شكلك انبسطتي قوي إمبارح ده صراخ زوجك كان واصل لحد الصبح ردت المصرية لا أبدا، ده أنا كنت بحكي لأبو أحمد فحاول يقلدكوا ويعمل لى واحد عالتسريحة بس قفل الدرج علي بضانه
__________________________________________________ ____________________

* قال المريض للطبيب انا لما بعمل الدور الأول بشعر ببروده شديده ولما بعمل الثاني أشعر بحراره شديده - فسأل الطبيب زوجة المريض عن حالة زوجها الخطيره - فجاوبته سيبك منه ده ابن قحبه. يعمل الأول في ينايروالثاني في أغسطس
__________________________________________________ ____________________

* صعايدة سمعوا ان امريكا هتضرب اماكن حساسة في مصر فاشتروا كلوتات جديدة
__________________________________________________ ____________________

* أب أكتشف أن بنته حامل سألها من مين؟
قالتله لو انت أكلت حلة محشي تقدر تقولي أنهي صباع بالتحديد اللي وجعلك بطنك ؟
__________________________________________________ ____________________

* واحد ماشي هو و مراته فلاقوا قط شغال مع قطة، فقالت له شايف ياراجل القط بيعمل أيه مع مراته، فقال لها ده بياكل كل يوم فسفور- ثاني يوم أكلته جمبري وإستاكوزا وقالتله إعملي زي القط
فقال لها :نياو نياو
__________________________________________________ ____________________

* ست راحت لدكتور وقالتله عندى مشكلة يادكتور، كل ماأمسك بزى الحلمه بتقف
قالها ورينى كده، ولما مسك بزها بتاعه وقف - قالها ياه ده باينه مرض معدى قوي
__________________________________________________ ____________________

عيل بيسأل أبوه ؟
يا بابا يا بابا هو فيه تاكسي في أوضة النوم معاك اٍنت وماما !
رد أبوه وقاله ليه يا حبيبي ؟
قاله: أصل طول الليل ماما تقولك أركب واٍنت تقولها اٍستني لما يقف
__________________________________________________ ____________________

واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

وعلي رأي المثل خدي فكره واٍتناكي بكرة

والمفاجأة 5000 بوسة هدية لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص

01005615804
__________________

من خارج مصر
00201005615804
__________________

فوائد البوسة ثلاثة :
1_ طعم لذيذ
2_ لا تؤدي للحمل
3_ الاصرارعلي التقدم لأسفل
______________________________

ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالالالالالا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :
أو
BBM Code
745EED49
أو
ايميلي علي الياهوو

i_like_this_woman
***********
أو
ايميلي علي الفيس بوك
https://www.facebook.com/valentino.2.love

الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معاً

زوبرى قايد نار
08-25-2014, 04:51 PM
اوف زوبرى ولع فيلم جامد اوى