المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مراته جابت لجوزها جارتهم


رجل الليل
03-05-2009, 03:50 PM
مراته جابت لجوزها جارتهم(لو مش فاهم العنوان ادخل وانت تفهم) قصه حقيقي حدثة في مصر
الزوج أسمه جلال عنده 41 سنه
الزوجه أسمها عفاف عندها 32 سنه
عفاف مطيعه لزوجها كان يسيىء معملتها وكان دائمآ يشرب الكوحول والمخدرات ويهتم بتناول أدوية الجس
مرات كثيره كان يقوم بضرب غفاف وطردها من البيت حتي في منتصف الليل ....
بعد فترة طويله من الذل قررت عفاف بأن لا تغادر البيت لأى سسب خاصه بعد وفاة والديها لم يكون لها أحد تلجأله
فكرت وقررت أن ترضى زوجها في كل شيىء حتي لا تترك البيت ...
غيرت عفاف طريقت حياتها مع جلال مما دفع جلال لتغير طريقته معاها ..
بدأت تشاركه شرب السجائر ودخلت معه في المخدرات والكوحول
كان جلال مهتم بمشاهدة الأفلام السكس على الدش وعلي الكمبيوتر وكان علطول بيحب ممارسة الجنس مع عفاف علي طريقة الأفلام
كانت عفاف لا تستطيع تلبيت رغبات جلال وكان هذا سبب الخلافات بينهم ولكن هى قررت أن ترضيه وبدأت في ذلك
العلاقه الجنسيه بينهم صارت أحسن
بدأ جلال في أحتراف الجنس مع عفاف في ظل طاعتها له
كل شيىء يطلبه كانت تنفزف كانت في بدية الحياة الزوجيه لا تستطيع أن يمارس معها في طزها وكان هذا الرفض يغضب جلال حتي أنه كان يشاهد الأفلام و يضر عشر من غير أن ينيك عفاف .. لكن الحال تبدل تمامآ الطاعه من عفاف هي أساس العلاقه الآن ...
طلبات جلال زادت مع شهوته والأفلام كثيره
جلال.. مصي زوبري
عفاف . حاضر
جلال ..خدي في كسك
عفاف .. حاضر
جلال .أعملي الوضع الفرنساوي
عفاف .. من عيني يا روحي
جلال .. يخرج زوبرو من كسها ويخليها تمص
عفاف .. أمممممممممم طعمو حلو أوي يا حبيبي
النيك في الطيز والكس أصبح بأحتراف من الأثنين علي جميع جميع الأوضاع
طلبات جلال بدأت تزيد حتى أنهم في يوم يشاهدو فيلم علي الدش وكانت نيكه جماعيه أربع رجال مع أربع نساء
جلال هاج علي الفيلم وقال لعفاف تعالي ياشرموطه أنيكك
عفاف .. يا أبو زوبر كبير با نييك نكني
أثناء اليك عفاف في الوضع فرنساوى وجلال بينكها 2*1 يعني شويه في الكس وشويه في الطيز وهم يشاهدو النيك الجماعي
عفاف .. مالك اليوم فين لبنك
جلال .. أصل الفيلم حلو وأنا مش عايز أجيب
عفاف.. عاجبك النيك الجماعي لهذه الدرجه
جلال .. عاجبني أوي
عفاف .. عايز تعمل زيو (وكانت خطاء منها )
جلال .. نفسى أوي
عفاف .. يا راجل يا عرص عايز تجيب رجاله ونسوانهم ونتناك مع بعض الرجله يشوفوني عريانه ملط وأنا بتناك و أنت يا شرموط تشوف النسوان وهم بيتناكو .. نيك ياعرص ونزل
جلال .. نفسي بسممكن بدون رجاله ( جلال بعد الحوار المثير نزل لبنو علي طزها ..وأنتهت السهرة
في اليوم التالي جلال يفكر في النيك فقرر أن يقنع عفاف بالموضوع دون أن يعلم كيف
جلال .. عملتي أيه يا شرموطه في الموضوع
عفاف ..موضوع أيه
جلال ..النيكه يا معرصه
عفاف ..أزاي
جلال .. زي الناس يا كس أمك
عفاف علشان تنهى الحوار .. لما أشوف
جلسو يتناولو العشاء وبعدها قال جلال اليوم هرش علي زوبري أسبراي علشان عايز أعمل معكي فيلم سكس طويل
بعدها دخل جلال الحمام ياخد دش وخرج وجد عفاف عريانه ملط علي السرير وبتتكلم في التيليفون لم يهتم نشف جسم من الميه وأنتبه للمكلمه فعرف أنا بتكلم جارتها مني فخطر علي باله أن تكون هي خصوصآ أنها تتمتع بجسم يعجبه
أشار جلال لعفاف وقال تعلي عايزك
عفاف .. ثواي يا مني خليكي معايا كتمت الصوت وقلت عايز أيه
جلال ..عايز مني
عفاف .. أنتي مجنون
جلال .. بس أعرضي الأمر
عفاف ..أسكت يا خول هو أنا مش مكفياك
عادة عفاف للمكالمه وأنهتها..
جلال .. قولي لمني
عفاف .. يعني أنت بتتكلم بجد وعينك عليها ياعرص
جلال .. أسمعي الكلام ياكس أمك طلباتي تتنفز
عفاف .. يعني أيه أقول لها تعالي علشان جوزي عايز ينيكك أنت أتجننت
جلال .. مش أنتو أصحاب وبتتكلمو في النبك
عفاف .. بنتكلم بس مش معقول الكلام ده أزاي
جلال .. أسمعي كلامي .مش مني جوزها ظابط في الجيش
عفاف .. أيوه
جلال .. يعني كتير تكون لوحدها هي و الأولاد
عفاف .. تمام
جلال .. خلاص أتصلي بيها دلوقتي وقوليلها أني عايز زعلان معكي بسبب رفضك النيك في الطيظ لأنو بيوجع وأنتي مش عارفه
عفاف .. أنا بحكي لها عن ما يدور بنا وهي تعرف أني بتناك في طيظى
جلال .. قولي لها أنك تعبانه من نيكت الأمس وكانت شديده عليكي وأنا عايز اليوم زي أمس
عفاف .. وبعدين
جلال .. لازم تكلميها عني وعن نيكى ليكي وحلوتو وتقولي لها عن زوبري أنو كبير و عريض يعني سخنيها والكلام هيجيب بعضو بس أفتحي ميكريفون التيليفون علشان أسمع وتفهميها أني مش موجود نزلت أشرب سجاره وقلتلك أم*** فرصه حتي أعود أجدك جاهزه لنيكة الطيظ
عفاف .. الو يامني معلش جلال أصلو متعب .. الراجل عايز يعمل تاني النهارده دى كانت السهره أمبارح صباحي
مني ..يعمل أيه
عفاف .. يعمل زي جوزك مابيعمل
مني .. بجد مش فاهمه
عفاف .. سيكو سيكو يا بت
مني .. ضحكت .. ومالو مايعمل
عفاف .. يابنتي ده أمبارح السهره كانت صباحي من ورا ومن ادام مع بعض
مني .. مع بعض في وقت واحد
عفاف .. في وقت واحد
مني .. وأنتي استحملتيه
عفاف .. ده هراني وكان فيلم سكس شغال والنيكه جماعي وكان عايز وحده تانيه معايا
مني ..ده كلام نيك وهياجان .. أنا من زمان لم أسهر مثل سهرة أمس الي كانت بينكم أنتي عارفه أن محسن بيبات فى الجيش كتير راضيه وأسمعي كلامه يابختك ..عمومآ عرفيه أنك مستعده للنيكه بس بشرط ..
يجيب زيت ويدلك طيازك وبحنيه يلعب فيها حتي تقدري وتهيجي
عفاف ..يابنتي ده كان عايز واحده تانيه معايا زوبرو جامد موت
مني .. وأيه يعني
عفاف .. زوبو طول بعرض أصلك مجربتيش
مني .. أنا بأتخيلو يبختك بيه المهم روحي أتناكى وبكره أحكيلى أو أنا هنزل أشرب شاى معكي وأسمع منك.سلام
جلال كان جالس بيسمع الحوار وعمال يشرب سجاير ويلعب في زوبرو وقال ..
بس دولقتى هي تعبانه بكره نكمل
وبداء جلال ينيك عفاف وبعد نصف ساعه التيليفن رن ظهر رقم مني
جلال.. ردي وكليها بسرعه بشوية شرمطه ولكن علي المداري علي أساس أني لا أعرف حاجه
عفاف .. ألو يا مني
مني .. أظاهر أني أتصلت غلت كان أصدى أكلم محسن في الشغل
عفاف .. ولا يهمك اليله شغاله تمام
مني .. يخرب بيتك جلال سامع
عفاف .. مش واخد بالو ( عفاف بصوت منخفض أصلو محشش ونازل تحت بيلحس أأأأأأأأأأه)
مني .. طب سلام كملي حرام عليكي أنا تعبت أوى أوى
جلال يسمع المكالمه ويقول لعفاف وهو يهمس فى أذنها (قولي لها أفتحلك الميكرفون وتسمعينا .عفاف قالت
مني ..أزاى جلال هيعرف
عفاف ..ملكيش دعوه .(عفاف بصوت عالى جلال هتلي أشرب وقالت هو الآن خرج بره هحط السماعه و أفح الصوت بس أوعي الولاد يسمعو
مني .. الولاد نامو وأنا لحد علي سريري
عفاف .. تممام أقفلي باب الغرفه كويس وكنى عريان ملط وشاركيني النيكه أنا عزماكي
مني .. حاضر
جلال .. الميه
عفاف ..مرسي يلا نكمل
جلال ..بصوت عالي كسك حلو اليوم
عفاف ..حلو كل يوم
جلال .. نامي علي وشك علشان الحس طيزك
عفاف .. بس براحه يا أبو زب جنان
جلال .. الفيلم يعاد اليوم تاني تيجي نتفرج عليه
عفاف.. وبعدين تهيج وتطلب مني واحده تانيه معايا
جلال .. من أن أهيج أنا نفسي أنيك واحده تانيه معاكى دا أنا زوبري كفأه
مني تتلوى وتتمحن ومش عارفه تعمل ايه
عفاف ..يعني لو جبت واحده معايا تعرف تنيك يا خول
جلال .. ضربها علي طيزها بالألم جامد بصوت عالي وقال يا كس أمك أنا مستعد دا أنا جلال ممكن أنيكك أنتي و أى حد معاكي حتي لو كانت أمك نفسها
بس أنتى تجيبى مين
عفاف .. بدون تفكير أيه رأيك في مني
جلال .. مني مين
عفاف .. جارتنا
جلال .. زوجة محسن
عفاف.. ياعرص ما أنتي عارفها أيه رأيك فيها
جلال.. جسمها ناااااااااار أنا حاسس أنها خدامة سلاير 100/100
عفاف ..طيب لو جبتهالك
جلال .. نفسي فيها موووووووووووووووت
مني هاجت أوي أوي اوي وقالت أنا معاكو وسمعاكو وحاسه أني شيفاكو
جلال ..زوبري عيزك يامني
مني .. أنا عارفه من عفاف أنك نيك وكمان عايز تنكها اليوم في طزها نكها يا جلال نكها يا جلال وسمعني صوتها الشرموطه دى معاها عمده النيك في مصر نكها وسمعني عايزه أجيب لبني علي صوتها المتناك
عفاف .. أيه يا كس أمك أنتي تجربي جلال أبو زوبر عال العال
مني ..نفسى .. ده أنا سمعاكو وهتجنن مش قادره
جلال .. طب تعالي أتفرجي وأنا أخلي عفاف تلحسلك وتريحك و مش هلمسك ماتخفيش
مني .. ده أنا نفسي أشوفكو و أشوف زبك عفاف حكتلي عنو
عفاف .. خلاص أنزلي
مني .. مش هاينفع حماتي نايمه مع الأولاد في غرغتهم علشان محسن بايت فى الشغل
جلال .. خلاص يا هيجه عفاف تطلع ليكي وتقول أنها زعلانه معايا وبعد شويه تزدنزلي معاها تصلحينا وتقلى كدة لحماتك ولو طولت حماتك في الكلام حنكها معاكو
مني .. كل*** كلو نياكه وهيجان .. موافقه بس أدخل خد دش حتي نيجي لك
جلال ..خلصي يا كس أمك عايز أنيك
طلعت عفاف لمني حسب الأتفاق وسمعتهم أم محسن وقالت يا عفاف هنرجع لأيام ذمان وتسيبي بيتك .. بس لو كان محسن هنا كان نزل معاكى وحل المشكله
مني .. طب ما أنا ممكن أحاول يا طنط
أم محسن ..أزاي يا مني الساعه دلوقتي 12 عيب يا بنتي
مني .. مش مهم دى عفاف أختي وجوزها الأستاذ جلال راجل محترم يمكن يتكسف مني
أم محسن .. روي يا بنتي
نزلو المتناكين علشان يعملو النيكه
فتحت عفاف الباب وقالت .... أدخلي يا عروسه
مني .. أنا خايفه
عفاف .. أدخلي خلاص مفيش كسوف بقينا شراميط علني
دخلت مني وجلست في الصالون ودخلت عفاف غرفتها .وخرجت بقميص النوم وجلست مع مني
جلال من غرفة النوم .. يا عفاف تعالو
مني لعفاف .. لأ لأ بلاش أنا همشى
عفاف ل جلال ..دى مني عايزه تمشي
جلال من غرفه النوم .. تمشى أذي طب ليه جت
عفاف .. خلاص تعالي شوف
مني في غاية الخوف من المواجهه
يخرج جلال من غرفه النوم عريان ملط و زوبرو شادد خفيف
مني أدارت وجهها وقالت .. ياعفاف بلاش اليوم خليها مرة تنيه
عفاف .. خلاص بس أستني شويه معقول في 10 دقائق حليتي المشكله
جلال .. مني يا متناكه بصيلي شوفيني عمومآ أنتي مش هاتمشى دلوقتي أتفرجي علينا .. قفل جلال باب الشقه بالمفتاح وقال تعالي يا عفاف نكمل في سريرنا وهي تسمع وتتعب يكمن تغير رأيهاا
عفاف ..حاضر يا حبيبي يا أبو زوبر جنان هي الخصرانه
بدأجلال يلحس لعفاف كسها وقلها خلي صوتك عالي علشلن مني تسمع
عفاف .. أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأخ.. أأأأأأأأأأأأأأأأأأه .. أف أح ..براحه زوبرك نار كسي كسي نازل نيك نيك أوي كسى نازل
وجلال كان قاسى أوى
مني عماله تلعب في بزازها وكسها وتتألم في صمت
خرج جلال و عفاف الى الصالون وقال يامني أنتي ليكي واجب الضيافه أتفرجي علي صحبتك وهي بتتناك في طيها
مني تشاهد من غير كلام
جلال لعفاف .. أنزلي يا كس *** علس الارض ومسك زوبرو وهو يفرش لعفاف على طزها وقال لمني
خلاص مش هلمسك بس ريحي نفسك ونزلي كسك
هل محسن ناكك علي الارض من قبل
مني ..أيوه
جلال .. بيفرش لعفاف طيزها .. بينكك كويس
مني .. أيوه
جلال .. بينيكك كل يوم
عفاف .. فين وفين ده مش معاها
جلال .. تعالي يا مني أمسكي زوبري شويه ( مني خايفه )
جلال لعفاف .. تعالي يا شرموطه نروح لها وندخلها معنا في الجو .. مش تريحيي صحبتك
مني قالت بس منغير ماتنكني
عفاف .. ماشى كل***
عفاف شدة مني جوارها وقالت لمني يا متناكه أمسكي زوبرو و ساعديه يحطو في طيزي
منس مسكت زب جلال وقمت بالتفريش في طياز عفاف وقالت
أيه ده كل ده عندك حق لازم يوجعك ده سخن نار وناشف أوي ده عامل زى عمود النور ناشف أوي
عفاف .. أيوه كده أسخني
مني .. أنا زي *****
جلال .. يا مني مصيه علشان يدخل في طزها أنا بنيك فى الطيز من غير زيت ( بصوت عالى.. فاهمه يا كس أمك )
بدأت مني في المص ونسيت طيز عفاف ومن دون أن تتمالك نفسها قالت ..
جلال ممكن تحطو فيا بس في طيزي متجيش عند كسي و ماتجبش لبن في طيزي من جوا
جلال .. لأ يا كس أمك لآزم أنتو الأثنين تتناكو مع بعض فى طيازكو
مني .. بس ممكن شويه زيت عليه
جلال لعفاف .. هاتى الزيت يا معرصه بسرعه
مني قالت هنزل الكولت بس
جلال .. ماشى المره دي بس بعد كده لازم ملط يا شرموطة.وريني طيازك
جلال نزل لها الكلوت وقال طيز شرموطه أوي ولحس لمني طزها
دخلت عفاف قالت .ياعرص أنتي مبتشبعش لحس طياز
جلال .. طيزها حلوه اوي
عفاف .. مين أحلى
جلال .. انتو الأثنين شراميط وهتتناكو في طيازكو حالآ
جلال دلك زوبرو بالزيت مني و عفاف علملين الوضع الفرنساوي
جلال بيبعبص الأثنين في طيازهم لكن مهتم بمني شويه
مني .. دخلو
عفاف .. كسمك أنا الأول
جلال .. اسكتو يا متناكين مش عايز أسمع كلام عايز أسمع أهات وشرمطه
دخلو في مني الأول وخرجو منها وقال لعفاف نامي تحتيها والحسي كسها
عفاف .. يعني مش هتنكني
جلال .. أسمعي الكلام دي ضيفه
مني .. يلا يا جلال أنا أتأخرت
جلال خخلو لمني في طزها وبعدين يطلعو ويحطو لعفاف تمصو سريعا مني تقول لعفاف الحسي أسرع شويه كسي نازل حالا
مني شد شويه يا جلال بيوجع بس حلو أوي
مني نزلت كسها على عفاف
جلال نزل لبنو علي طيز مني ووجه عفاف
ممكن تعليقات------------وللمزيد من القصص للبنات الى عندهم كاميرا ومايك

boyboy
03-09-2009, 08:40 AM
حلوه نييييييييييييييك

ابو طارق
03-09-2009, 11:37 AM
الف الف الف الف الف الف شششششششششششششششششكككككككككككككككككرررررررررررررررر رررررر

ahmed_mmddm
03-12-2009, 04:41 AM
مشكور على هذة القصة
مشكورررررررررررررررررررررررررررر

moaid
03-13-2009, 03:22 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووور

قصة جامدة اوي اوي تسلملي ياحبيبي:D:D;);):p

العراقي الراقي
02-02-2010, 08:07 PM
الصراحة اجمل قصه قرأتها لحد الان ولاكن بدايتها غير جميله

medo84
02-03-2010, 09:40 PM
lمشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووور

najlaa1000
02-09-2010, 05:20 AM
قصة حلوة, جزييييييييييييييييييييييييل الشكر

الكبير قوى
02-09-2010, 02:57 PM
قـــــــــــــــــــــــــــــــول كمــــــــــــــــــــــــــــــان و كمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

الافريقى درنه
02-09-2010, 09:21 PM
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:rAoxKvK7yUen3M:http://up100.arabsh.com/files/ebpfu6fvvxeli7a6c98c.jpg (http://images.google.com.ly/imgres?imgurl=http://up100.arabsh.com/files/ebpfu6fvvxeli7a6c98c.jpg&imgrefurl=http://www.smrd7.com/showthread.php%3Ft%3D958&h=600&w=516&sz=69&hl=ar&start=42&usg=__GGnNyHCl980-mO6XOnlHzrdZPM0=&tbnid=rAoxKvK7yUen3M:&tbnh=135&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3D%25D9%2585%25D8%25B5%2B%25D8%25B2%25D 8%25A8%26start%3D40%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Da r%26sa%3DN)

الافريقى درنه
02-09-2010, 09:23 PM
http://up.foraten.net/uploads/e8f6dda492.jpg (http://up.foraten.net)

العراقي الراقي
02-10-2010, 10:10 AM
احب هذا النوع من القصص موت موت موت ارجو ان تبعثلي مثل هذه القصص على اميلي ياهو nnnzz44 القصه كما قلت سابقاً رائعه جداً جداً جداً

احب المتعه
04-22-2010, 01:10 PM
ما احلي النيك الجماعي

هيثم سامى
05-10-2010, 06:36 AM
حلوة اوى

العراقيه
05-12-2010, 06:04 PM
روووووووووعه وشكرا الك

الهاتف الاحمر
05-17-2010, 05:56 PM
حلوه جنان

lpl] [ggd
05-23-2010, 05:07 PM
قصة حلوة وجميلة جدا ان بحب هيك قصص

ummahan
05-23-2010, 05:56 PM
قصة تستحق كلمة00000 ياريت اكون معاكم 000000 انيك كس عفا ف 0000 وطيز الشرموطة منى

احمد_20
05-23-2010, 07:21 PM
مشكور ونتمنى منك المزيد وكل ماهو جديد

نادر اللول
05-23-2010, 08:06 PM
هلا بيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييككو

بيروت
06-17-2010, 05:57 PM
نا أحــــلاه من منظر ياليت من كان يمســـــــك بأطراف الشـــــــعر ومســــــتلقي على ظهره
وهــــــــوه منصوب ويمتص ويتهنى مع الجمال كله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


http://up.foraten.net/uploads/e8f6dda492.jpg (http://up.foraten.net)

جنجل بوند
04-08-2012, 09:42 PM
جامده جدددددددددددددددددددددددددددددددى

حوددة
04-12-2012, 11:49 PM
انا حوده المصرى اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 01094883463

m0m0m
04-13-2012, 08:32 AM
جميله اووي

weboo
04-13-2012, 06:30 PM
هذه القصه حدثت في 20/3/2012

ابتدئ قصتي بعد وضع اعلان في احد المنتديات، أني شاب املك مؤهلات عاليه لعمل المساج بأنواع مختلفه *منها ( تايلندي مساج، أويل مساج، بدي مساج، سكسي مساج ) وضعت الاعلان على أني مسافر تايلند لعمل مساج للحريم المحرومات، حصلت على ثلاث طلبات لعمل مساج أكيد جميعهم خليجيات.
سافرت تايلند وحضروا الثلاث حريم طبعاً أنا ما شفتهم من قبل ولا أعرفهم، ومن غير ذكر البلدان الي ينتمون اليها ضبطت اول موعد في اليوم الثاني من الوصول وكان في فندق أماري بوليفارد في منطقة العرب في بانكوك.

أتت الي بسوي لها مساج دقت الباب وقمت مسرع فتحت الباب والا حرمه في الثاني والثلاثين من عمرها تقريباً الوجه حلو بس الجسم مو طبيعي طول ومربربه شوي صدر *منفوخ تقريباً سايز 36 خصر نحيف، دعيتها تدخل وطبعاً بقفل الباب، افتريت ولا عليها مكوه واااااااو كبيره ومدوره ومتناسقه وتودي للجنون، جلسنا نسولف اشوي ودخلنا في موضوع المساج وقالت انها من المتابعين للمنتديات وأنها فرحت بالإعلان عشان جذي أخذت موعد سريع قبل ما تنشغل طول الوقت وقالت انها مطلقه وطليقها كان بارد جنسياً وهي حاره جنسياً وهذي كانت اكبر مشكله بينهم.*
قالت شرايك نبتدي في المساج احسن لأني وايد تعبانه وجيت من بلدي الى إهني عشان ارتاح واجرب شي جديد قلت اوكه فصخي ثيابك وانبطحي على السرير وحطي الفوطه عليك وانا بغير في الحمام، دخلت اغير ولبست بوكسر شفاف بس يعني كل شي يبان ودخلت عليها الغرفه وهي كانت مبطحه على السرير شافتني وضحكت وقالت شكلك فنان، عدلت الفوطه على طيزها بس وكان خاطري أشوفها كانت تبين مرتفعه وهي منبطحه على بطنها. حطيت زيت في يدي ومسحت على ظهرها ولا اهيا تنتفض تأكدت انها من النوع الشهواني وكل ما امسح *على ظهرها اهيا تنتفض قلت خلني اجربها من البدايه مسحت على الجوانب وانا المس صدرها وسمعت صوت (ااااااااااه اول واحد يبتدي يفهمني) أنا ما حبيت انهي من البدايه أبيها تستانس اكثر واكثر وأبي يكون هذا اليوم ما تنساه في حياتها الجنسيه أبداً. واصلت في المساج في الظهر من اعلى لين وصلت لتحت بدت تتحرك شوي شوي أنا صرت أدلك على راحه وهي بدا يطلع صوتها وحركتها تزيد أنا خليت الطيز ورحت للرجول حسيت انها ماعجبها كانت تبي أواصل على الطيز بس قلت أحميها على راحه احسن وأحلي، أدلك في الرجول وكل ما اقرب الى كسها تتأوه ورجول ثانيه نفس الشي تتأوه صرت أدلك من داخل الرجل وكل ما اروح قريب الطيز ترفعها شوي وانزل سريع وطلع مره ثانيه وقرب للطيز وهي ترفع طيزها واسمع صوتها اااااه ااااااه وانا ادلك تحت الطيز مباشره واسمع اااااه اااااه، سألتها اشيل الفوطه هزت براسه بالموافقه رفعت الفوطه ولاااااااااااا طيز مو طبيعي على كثر ماشفت وخنثت بس نفس الطيز مستحيل تلاقيه كل مره طيزها كبير ومرتفع وعريضه بس مرسومه على جسمها بديت أدلك في الطيز وكان خاطري أحط وجهي داخل ولا أطلعه وانا ادلك بدئت تتحرك وانا أدلك من الخارج لداخل طيزها ومن أوصل قريب قضها أشوفها ترفع طيزها شوي وكررت العمليه وهيا في كل مره ترفع اكثر وصارت تتأوه اااااه ايوه اااااه بعد اااااه اقوى ااااااه اكثر وانا اضغط اكثر قريب قضها وهي تقول ااااااه اكثر واكثر اااااه قرب صبعك وهي ترفع طيزها واقرب أنا شوي وهي ترفع اااااه اكثر بعد ابي ارتاح اكثر لمست قضها بحركه سريعه صارت تنتفض من الشهوه وقالت بعد اكثر ورجعت صبعي على قضها وحركه بشكل دائري وصوتها صار اعلى وسريع ورفعت طيزها كأن جاهز للخناث وانا احرك صبعي وهي مشتهيه حدها وما صبرت وقالت دخل صبعك دخلت شوي من صبعي وزادت في الشهوه اكثر وصارت كأن اول مره تشتهي صرت كل ما ادخل صبعي اكثر اهيا تزيد في الشهوه اكثر ونزلت ثلاث مرات، قلت لها انقلبي بسوي مساج قدام وانقلبت وشفت صدرها كبير وواقف كأن مال وحده عمرها عشرين سنه بديت من الأرجل وانا طالع فوق وهي بدت تشتهي مره ثانيه كل ما أوصل قريب كسها تتحرك وتتأوه ااااه اااااه ياسلام قربت من كسها وعملت مساج مطول لين ما وصلت لقمت الشهوه تركتها ورحت جالس ورأ راسها صرت أدلك صدرها حلماتها كانوا اصغار للحين وانا أدلك صدرها وهي بدت اكثر في الأهات وانا كان زبي بينفجر وكان باين لأن البوكسر شفاف وهي كل شوي تاخذ نظره نزلت من الصدر للبطن صرت كأني فوقها وانزل للبطن وهي ترجع راسها وتطالع زبي يبي يشق البوكسر ويطلع وانا انزل شوي شوي وزبي شوي شوي يقرب من وجها وفي لحظه ما توقعتها لحست زبي من على البوكسر رجعت لورا راسها قالت عيد مره ثانيه رجعت أدلك بطنها ونزلت اشوي وهي لحست مره ثانيه نزلت أنا أدلك بجانب كسها ما شفتها الا صارت تلحس زبي من على البوكسر بجنون ومسكت ارجولي وهي تلحس كأن اول مره تشوف زب واقف كأن برج سحبت البوكسر ابي تفصخني وساعدتها فيه وقامت اتمص في زبي حسيت انها بتاكله من كثر ما هي مشتهيه وتمص اقوى وتمص بيضي بعد حسيت بتقلعهم وامبطحت وقالت تعال بسرعه دخله لا أموت قربت منها وقلبتها وصارت طيزها في وجهي حطيته على باب كسها شوي شوي دخلت الراس بس صارت تصارخ ااااااه اااااه بعد قلت لها متأكده قالت بعددددددد صرت اتحرك وأزيد حركتي لكن بس الراس في كسها وهي اااااه اكثر اكثر اااااه ااااه وفي مره دخلته كله وتصرخ صرخه أكيد الي في الطابق كلهم سمعوا وصرت ادخل واطلع سريع لأني عندي قدره في الخناث السريع مثل افلام السكس وصرت ادخل واطلع وهي صراخها يزيد واسمع ااااه ااااه اااااه وتنزل اااااه ااااااه ااااااه وتنزل وصارت تنزل اربع مرات تقريباً وانا قربت اخلص وقالت خلص داخل قلت أكيد قالت اييييييييي واندفع كأن بركان منفجر داخل كسها وهي تتأوه اااااه ااااه من اليوم ورايح انت حبيبي ولي بس اااااه اااااه مافي احلى من جذي ااااه ااااه.
صرنا نبوس بعض ونحضن بعض وبعدها دخلنا نأخذ شور مع بعض وخنثتها مره ثانيه في الحمام ومرت علي باليل ونامت معاي وخنثتها خمس مرات ورتاحت وقالت بترجع يوم ثاني بعد لي بس أنا مرتبط بثنتين غير قلت لها وزعلت بس رجعت باليل وسويت لها مساج وخنثتها ما اذكر جم مره والحين مواعدتني اتمرني في ديرتي يومين اسوي لها مساج وأكيد اخناث بعد......


هذي القصه حصلت لي شخصياً وأنها حقيقيه ميه بالميه وانا اول مره اكتب قصه فعذروني عن طريقة الكتابه والشرح أتمني تنال إعجابكم*


وشكراًً
Weboo

حوددة
04-21-2012, 12:56 AM
اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 01094883463

عاشق الازبار
05-01-2012, 02:11 PM
هى دى النسوان ولا بلاش بس نفسى مراتى تجيب ليا زبر ينكنى