المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : احلى اتوبيس


رجل الليل
11-07-2008, 06:24 PM
احلى اتوبيس
في يوم من شهر يونية الحار كنت عاوزة اروح مشوار مهم وخرجت وذهبت إلى محطة الاتوبيس وجاء توبيس وراء توبيس بس زحمة جدا وفي الآخر ركبت وكان زحمة جدا وحر وجاءت وقفتي أمامي شاب وخلفي شاب انا في النص بين الاثنين وانا كنت لابسة بنطلون وسطه ساقط وبادي على حرف البنطالون وغذا بي احس بالشاب اللي أمامي يفتح سوتة البنطالون ويضع ايده على كسي ونظرت له في عينه كانت ساحرتان وابتسمت قال لي في أذني مبسوطة وراحت مخرج زبه وحطة على كسي والشاب الي خلفي حس أني بتناك راح يحسس على طيزى وقال لي احطه أنا كمان قلت لا لا بس هو مسمعش الكلام وحطه في طيزي والدنيا كانت زحمة موووت بس انا كنت كمبسوطة جدا بتناك في طيزي وكسي مرة واحدة على فكرة الشابين كانوا مع بعض ولما حسوا اني خلاص هجبهم هما كمان جابوا معايا ووحد نزل من الاتوبيس والتاني فضل معايا قالي تيجي معايا الشقة قلت ايوة ورحنا الشقة لقيت الشباب الاول هو هناك كمان وناكوني مرة تانية لحس ومص وتفريش وفي طيزي وبعدين كل واحد راح لحاله ولما حبيت اتناك مرة تانية رحت عندهم لقيت الشقة فاضيةوأنا نازلة من العمارة لقيت شاب حلو سألته الساعة كام قال الساعة في الشقة قلت له طب أجي معاك اشوفها قال تعالي ودخلت معاه الشقة قال لي تشربي اية قلت اي حاجة ساقعة قالي وسكي ممكن قلت ممكن وقال لي طب قومي شوفي الساعة هي في حجرة النوم دخلت حجرة النوم وناديت عليه قلت ممكن اجرب السرير دا قالي لوحدك قلت له لا أنا وأنت قالي اوك وبتدي يمص في شفايفي وفي حلمات بزازي ونزل شويو شوية لحد كوسي ولحسة كانه أول مرة حد يلحسه وقلت له دخله بقا ودخله وخرجة وبعدين مصت أنا زبه ودخله تاني وجبتهم وجبهم هو كمان ودي كانت نيكة أحلي من الاثنين واحنا لحد اليوم أصحاب

مروة
11-08-2008, 06:34 PM
يعنى كل ماشوف شاب حلو اسالو الساعة كام

مروة
11-08-2008, 06:34 PM
هى الساعة كام يشباب

رجل الليل
11-08-2008, 07:03 PM
اهلا مروة اساليني الساعة كام على الايميل وانا اجاوبك...................ahmad_iraqi56***********

شاعر الانثى
11-08-2008, 08:21 PM
قصة حلوة

FANTOM
11-16-2008, 03:57 PM
الساعه على السرير ممكن اى حد عاوز يعرف الساعه يكلمنى على موبايلى 0120633631

loukassi
11-16-2008, 06:29 PM
أنا سعيد من الجزائر
عاوز أتعرف على بنات ، هذا إيميلي ، راسلوني :
said.bouchaoui*yahoo.fr

loukassi
11-16-2008, 06:31 PM
هاي أنا سعيد ، 25 سنة من الجزائر
عاوز أتعرف على بنات ، و كدا أفلام سكس عاوز أحملها
هذا إيميلي : said.bouchaoui*yahoo.fr

يلي بدك ياه
12-05-2008, 10:26 PM
كم الساعة اوكية ممكن اما في الاتوبيس كذابة وشرموطة

أغادير
12-05-2008, 10:37 PM
مختصرة جدا و سريعة وشكراً للايجاز الحلووووووووووووووووو

zeb_asel
12-05-2008, 10:42 PM
يعنى كل ماشوف شاب حلو اسالو الساعة كام
مروة انا ساعتى واقفه بس مش زى زبى لو عاوزة تعرفى زبى كام اصدى سعتى كام دا اميلى
zeb_asel***********

سهران الليل
12-06-2008, 04:11 PM
قصه مبالغه جدا لاتصدق

DarkAngle
12-06-2008, 04:28 PM
kdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

kalefam
12-06-2008, 04:56 PM
أروع قصة قرأتها
ملخصة و موجزة ( على رأى المثل : خير الكلام ما قل و دل )
و القصة دليل على انك بنت شرموطة ( أنا بأمدح مش بأذم و لا أشتم ) تعرف تأخد اللى عوزاه بأقصر الطرق
لو عاوزه تعرف الساعة كام أنا منتظرك khaleefa2008***********

Ebles
12-06-2008, 06:57 PM
ايه القصة المسخرة دى
انا مت على نفسي من الضحك

amro55
12-09-2008, 06:15 PM
ممكن تيجي تشوفي الساعة عندي يامروه amro.eslam***********

lancerhyundai
12-19-2008, 05:06 AM
جامدة للاطفال بس قبل النوم!!

dsp0065
04-07-2010, 01:03 PM
هدي حكاية مشوقة بس قصيرة لكن ممتعة

طيرالحاري
10-06-2010, 08:18 PM
مشكور
باليونانية ---------------افخريستو بولي
بالصينية---------------- راخ مت
بالاسبانية------------ جراتسي
بالايطالية------ جراثياس
بالحبشية----اميسكانالو
بالانجليزية--- ثانكس
باللغه الام----------------------- شكرا جزيلا بالفرنسية---------مغسي
بالألمانية ------------ دنكــه
بالتركية---------تشك تشكر ادارم
بالهندية---------------------- شكريا

zingg
12-21-2010, 09:52 PM
مشششششششششششششششششششششششششششششششششكور

BudspencerAlara
12-22-2010, 01:11 AM
بكاشة اوى

babbel1962
12-26-2010, 07:21 PM
هاي تصلح ان تكون فيلم هندي

oldtiger
12-31-2010, 07:44 PM
مشكور على الخيال الواسع

عروووب كووول
12-31-2010, 09:26 PM
دى قصة قصيرة واللا حدوتة قبل النوم

العراقيه
01-02-2011, 07:35 AM
قصه حلوة وشكرا لك

ابولمير
01-11-2011, 03:07 PM
المنيكه بتاعت اهليكم دي

ابولمير
01-11-2011, 03:07 PM
ايه المنيكه بتاعت اهليكم دي

zingg
05-07-2011, 04:45 AM
حلوة قبل النوم

hamdy_200024
05-13-2011, 10:08 AM
ياريت الى يكتب قصة يحترم فيها عقل القارئ بلاش كل واحد يكتب الى على بالة وخلاص

hussamhood
05-20-2011, 04:18 PM
عنجد