سكس افلام سكس

 

العودة   سكس افلام سكس > شيكابيكا > قصص شيكابيكا

أشترك في خدمة الرسائل المجانية ليصلك علي بريدك مباشرةً أحدث وأفضل الأفلام والصور الجنسية العربية

للأشتراك أكتب بريدك هنا

ثم أضغط أشترك سوف تظهر لك صفحة أكتب الكلمة الخضراء في الصندوق ثم أضغط

Complete Subscription

ثم بعد ذلك سوف نرسل لك رسالة علي بريدك الألكتروني , فأضغط علي الرابط الذي فيها لتأكيد أشتراك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-29-2008, 03:43 PM
الصورة الرمزية dark man
dark man dark man غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: الرياض
المشاركات: 566
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dark man
Cool انا وجارتى المولعة

كنت انا وزوجتى نعيش حياة سعيدة الى ان جاءت مى وسكنت بالدور اللى تحتنا مباشرة وتعرفت على زوجتى واصبحوا صديقتين حميمتين دائما مع بعض وبصراحة اول ما شفت مي جارتنا احسست ان هذة المراة التى اتمناها فهى عمرها 27 سنة وجسمها كلة يشع انوثةوبدات اتقرب منها عن طريق مجيئها دائما عند نا وسمعتها مرة تقول الفاظ على احدى النساء سافلة فشجعنى ذللك انها ممكن ان احاول ان انيكها خاصة انها كانت دائما ترفع صوتها على زوجها ولا تحترمة حتى جاء يوم بعد مرور حوالى عام على معرفتى بها وانا هاتجنن عليها ولكن اخشى ان ترفض وتفضحنى امام مراتى والجيران الى ان جاءت اللحظة التى كانت مراتى عند اهلها وزوجها مسفر فى عمل وكانت تقوم بمسح السلم بتاعهاوبتاعنا ونظرت اليها من العين السحرية وهى تتمايل وكانت زى القمر ولابسة بنطلون استريتش احمر يبرز كسها وطيزا الجميلة وبلوزة يبان منها صدرها الكبير واخذت انظر اليها من العين السحرية حتى اصبح زبى منتصبا كالحديدة وجسمىة ولع نار ولم استطع الاحتمال ففتحت الباب فجاة والقيت سلامى عليها وسالتنى عن مراتى وهمت بالانصراف لتحضر مياة فطلبت منها ان تدخل شقتى لتحضر المياة فوافقت وما ان دخلت قفلت الباب وذهبت الها امتدح جمالها ولبسها التى تمسح بة وبدات اظع يدى على ظهرها وهى تملئ المياة واتحسسة فنظرت الي وبعدت يدي فحضنطها من ورا جامد واصبح زبى المنتصب في فتحة طيزها وحاولت هي ان تقاوم وتصرح فوضعت يدى على فمها وقلت لها اننى احبها من ساعة ما شفتها واننى هانيكها ذوق او عافية واحسست انها تتمنع ولكنها عايزة تتناك فاعطيطها الفرصة للتمنع وانا احضنها وامص فى ابزازها واقطع شفايفها وزب فى طيزها ويدى الاخرى تلعب في كسها حتى انهارت وبدات تتجاوب معى وتعض فى شفايفى فحملتها بين يدي الى اوضة اتنوم واوقفتها وبدات ابوسها فى شفايفها ثم خلعتها البلوزة والسنتيان ورايت ابزاز جميلة وحلمات مولعة نار واخذت ابوس فى ابزازها وامص فى حلمات ابزازها وهى تتاوة ثم نزلت الى بطنها الحس بها الى ان وصلت الى كسها وهى بالبنطلون وخلعتها البنطلون وفضلت الحس فى الكلوت الاسود وقطعت الكلوت باسنانى ورايت كس لونة وردى جميل بة بعض الشعر الناعم وفضلت ابوس والحس فى كسها وادخل صباعى فى كسها وبظرها وشفايفى تاكل فى شفايف كسها والحس شهد كسها الغزير حتى صرخت عندماادخلت لسانى داخل كسها المولع اةةةةةةةةةاةةةةةاوةةة ثم ضربتها بايدى على كسها وهى متلززة فقلبتها على بطنها واخذت ابوس والحس جسمها وابوس فى طيزها وادخل لسانى فى فتحة طيزها الجميلة وادعك طيزها بايدى وطلبت منى وهى تتاوة ومنهارة جنسيا ان اضربها على طيزها وكسها فكنت الحس فى فتحة طيزها وفى كسها وبظرها الذى كبر جدا واضربها بيدي على كسها وطيزها وهى تصرخ وتقول انا مولعة نار نار نيكنى نيكنى كل يوم مش هاسيبك تانى يا حبيبى وقالت بشرمطة عايزة امص ظبرك قبل ماينيك كسى ومسكت ضبرى ووضعتة بين ابزازها ثم بدات تمشى بلسانها على ظبرى كلة واخذت تمصة وانا اقول لها اية رايك فية وهى تصرخ حلو اوى وطعم وهاقطعة ثم قلت لها انتى الان منيوكة وشرموطة وبنيكك فى بقك وهحطة فى كسك يا متناكة دلوقتى فاثارتها الكلام وقالت الحسلى فى كسى المنيوك وحط ظبرك فى طيزى المولعة وبعدين نيكنى فى كسى فلحست كسها المبلل ثم وضعت ظبرى داخل طيزها وهى تصرخ من المتعة اح اح اف اف ثم قلبتها على ظهرها ورفعت ارجلها على كتفى وادخلت راس ظبرى فى اول كسها فلم تحتمل الشهوة وادخلتة كلة فى كسها وهى تصرخ نيكك وظبرك جميل واخذت ادخلة جامد قوى وكانت ترتعش من اشهوة رعشات متتالية وتصرخ اةة انا متناكة قوى انا شرموتك علطول يا عمرى اللى جاى نلة يا حبيب قلبى وعندما احسست قزف وضعت ظبرى فى بقها وانزلت لبنى كلة فى بقها وعلى لسنها وشفايفها وهى مستمتعة بلحسة ودهان ابزازها بة واصبحت من ذلك اللظة انيكها كل ما البيت يفضى
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 04-06-2009, 08:24 AM
laeeth laeeth غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 5
افتراضي

اخوكم مهند منالعراق اريدالتعرف على بنات جميله ارسلولي شعدكم على هذا الايميل
laeethalsaer***********
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 04-06-2009, 08:57 AM
احمد الحمد احمد الحمد غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: العراق
المشاركات: 2
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احمد الحمد
افتراضي

قصه شيقه وجميله
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 05-11-2011, 03:40 PM
من يشتري الحب من يشتري الحب غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 3
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى من يشتري الحب
افتراضي

قصه مثيرة ... اوى
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 05-22-2011, 11:46 AM
طيزي كبير طيزي كبير غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 7
افتراضي

آآه نفسي اتناك انا كمان زيها بالظبط اصلوو جمييل وااايد
آآآآه كسي بيوجعني نفسي اتناك
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 05-22-2011, 10:36 PM
مولع اوي اوي مولع اوي اوي غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 57
افتراضي

كنت انا وزوجتى نعيش حياة سعيدة الى ان جاءت مى وسكنت بالدور اللى تحتنا مباشرة وتعرفت على زوجتى واصبحوا صديقتين حميمتين دائما مع بعض وبصراحة اول ما شفت مي جارتنا احسست ان هذة المراة التى اتمناها فهى عمرها 27 سنة وجسمها كلة يشع انوثةوبدات اتقرب منها عن طريق مجيئها دائما عند نا وسمعتها مرة تقول الفاظ على احدى النساء سافلة فشجعنى ذللك انها ممكن ان احاول ان انيكها خاصة انها كانت دائما ترفع صوتها على زوجها ولا تحترمة حتى جاء يوم بعد مرور حوالى عام على معرفتى بها وانا هاتجنن عليها ولكن اخشى ان ترفض وتفضحنى امام مراتى والجيران الى ان جاءت اللحظة التى كانت مراتى عند اهلها وزوجها مسفر فى عمل وكانت تقوم بمسح السلم بتاعهاوبتاعنا ونظرت اليها من العين السحرية وهى تتمايل وكانت زى القمر ولابسة بنطلون استريتش احمر يبرز كسها وطيزا الجميلة وبلوزة يبان منها صدرها الكبير واخذت انظر اليها من العين السحرية حتى اصبح زبى منتصبا كالحديدة وجسمىة ولع نار ولم استطع الاحتمال ففتحت الباب فجاة والقيت سلامى عليها وسالتنى عن مراتى وهمت بالانصراف لتحضر مياة فطلبت منها ان تدخل شقتى لتحضر المياة فوافقت وما ان دخلت قفلت الباب وذهبت الها امتدح جمالها ولبسها التى تمسح بة وبدات اظع يدى على ظهرها وهى تملئ المياة واتحسسة فنظرت الي وبعدت يدي فحضنطها من ورا جامد واصبح زبى المنتصب في فتحة طيزها وحاولت هي ان تقاوم وتصرح فوضعت يدى على فمها وقلت لها اننى احبها من ساعة ما شفتها واننى هانيكها ذوق او عافية واحسست انها تتمنع ولكنها عايزة تتناك فاعطيطها الفرصة للتمنع وانا احضنها وامص فى ابزازها واقطع شفايفها وزب فى طيزها ويدى الاخرى تلعب في كسها حتى انهارت وبدات تتجاوب معى وتعض فى شفايفى فحملتها بين يدي الى اوضة اتنوم واوقفتها وبدات ابوسها فى شفايفها ثم خلعتها البلوزة والسنتيان ورايت ابزاز جميلة وحلمات مولعة نار واخذت ابوس فى ابزازها وامص فى حلمات ابزازها وهى تتاوة ثم نزلت الى بطنها الحس بها الى ان وصلت الى كسها وهى بالبنطلون وخلعتها البنطلون وفضلت الحس فى الكلوت الاسود وقطعت الكلوت باسنانى ورايت كس لونة وردى جميل بة بعض الشعر الناعم وفضلت ابوس والحس فى كسها وادخل صباعى فى كسها وبظرها وشفايفى تاكل فى شفايف كسها والحس شهد كسها الغزير حتى صرخت عندماادخلت لسانى داخل كسها المولع اةةةةةةةةةاةةةةةاوةةة ثم ضربتها بايدى على كسها وهى متلززة فقلبتها على بطنها واخذت ابوس والحس جسمها وابوس فى طيزها وادخل لسانى فى فتحة طيزها الجميلة وادعك طيزها بايدى وطلبت منى وهى تتاوة ومنهارة جنسيا ان اضربها على طيزها وكسها فكنت الحس فى فتحة طيزها وفى كسها وبظرها الذى كبر جدا واضربها بيدي على كسها وطيزها وهى تصرخ وتقول انا مولعة نار نار نيكنى نيكنى كل يوم مش هاسيبك تانى يا حبيبى وقالت بشرمطة عايزة امص ظبرك قبل ماينيك كسى ومسكت ضبرى ووضعتة بين ابزازها ثم بدات تمشى بلسانها على ظبرى كلة واخذت تمصة وانا اقول لها اية رايك فية وهى تصرخ حلو اوى وطعم وهاقطعة ثم قلت لها انتى الان منيوكة وشرموطة وبنيكك فى بقك وهحطة فى كسك يا متناكة دلوقتى فاثارتها الكلام وقالت الحسلى فى كسى المنيوك وحط ظبرك فى طيزى المولعة وبعدين نيكنى فى كسى فلحست كسها المبلل ثم وضعت ظبرى داخل طيزها وهى تصرخ من المتعة اح اح اف اف ثم قلبتها على ظهرها ورفعت ارجلها على كتفى وادخلت راس ظبرى فى اول كسها فلم تحتمل الشهوة وادخلتة كلة فى كسها وهى تصرخ نيكك وظبرك جميل واخذت ادخلة جامد قوى وكانت ترتعش من اشهوة رعشات متتالية وتصرخ اةة انا متناكة قوى انا شرموتك علطول يا عمرى اللى جاى نلة يا حبيب قلبى وعندما احسست قزف وضعت ظبرى فى بقها وانزلت لبنى كلة فى بقها وعلى لسنها وشفايفها وهى مستمتعة بلحسة ودهان ابزازها بة واصبحت من ذلك اللظة انيكها كل ما البيت يفضى

انا فتاه من الخبر
من لمن كان عمري 5 سنوات وانا احب ولد عمي
الي اكبر مني ب18 سنه, كنت اسميه عمو لانه دايم مع عمامي
كان اكبر اولاد العائله، كان وسيم واسمر وطويل، كان دايم يحملني ويلاعبني
لمن وصل عمري 9 سنوات قلت له اني احبه وابي اتزوجه قدام الكل ضحك وقالي صار من اليوم انتي مدامتي، لو زعلك اي حد تقوليلهم انا مدام حمد وتجين تقوليلي وانا اوريه
انا كنت دلوعته من صغري
وضليت احبه واجلس بحظنه لين وصل عمري 13 سنه انصدمت انه خطب وتزوج
كرهته بس ضليت لمن اشاهد فيلم فيه بوس اتخيله يبوسني
واكرهه اكثر ليش انه ماتزوجني
كبرت وصار عمري 16 سنه وصرت حلوه
وبيوم رايحه بسلم عليه وهو مع اخوي بالمجلس سمعته يشتكي من زوجته الي لهم اكثر من سنتين متزوجين ومع هذا عندها برود جنسي ماتهتم بشي غير دراستها،وانها للحين تشتكي من كبر الي عنده ماتعودت عليه، وانها ماترضى يجيها الا بشويش وهو يحب القوه
ماخبي عليكم كسر خاطري وظليت افكر فيه وقررت انه يرجع لي اساسا هو لي
وظليت اخطط اشلون اجيبه وهو الي يشوفني قدامه وللحين بعينه انا بزر
اخذت لي رقم موبايل ثاني بالسر بدون اسم ، ودقيت عليه وكلمته بدلع ما عرفني
قلت له انت حمد قالي ايه من انتي قلت له معجبه ضحك وقالي جد من انتي
قلت له قلت لك معجبه احبك وابي اسولف معاك انا من شفتك طار عقلي ابيك احلم فيك باليل اشتهيك ابي انام معك، ضحك وقالي ايش مانعك قلت له ابي اعرف انت تبيني ولا لا قال انا ما اعرفك قلت له خلاص نتعرف على بعض انا سارا قالي هلا وغلا كم عمرك كذبت وقلت له 20
وانت انا عارفه كل شي عنك ، المهم ظليت اسولف معاه اكثر من شهر بعد اول شهر صرت اكلمه بالجنس وهو يذوب وانا اذوب معاه وصرنا نسوي سكس فون
صار مايستغني عني وعن صوتي يوميا اخليه ينزل 3 مرات وانا اوصف له جسمي من بياضي الي يشوفني يقول شاميه لين شعري الكستنائي الناعم والطويل لين اردافي الين صدري لمدور ومكوتي المليانه وهو يخق ويترجاني نتقابل وانا اقوله بدري
بعد مامر على مكالماتنا خمس شهور طلق مرته، انا عرفت من اهلي ان الكل يحاول يثنيه وهو يقول عفتها
لمن قالي بالتلفون مثلت عليه اني متفاجئه وقلت له ليه قال احبك وابيك انتي بس خليني اشوفك، قلت بس حمممممد حبي مقدر قالي ليه خايفه مني وعد ما اسوي الا الي يرضيك قلت له لا مش خايفه طيب وعد مني ومتى ماقدرت بدق عليك وبقابلك
بعد اقل من شهر كان زواج بنت عمي وبنت عم حمد
انا رحت الصالون وسويت شعري سشوار وخليته مفكوك وحطيت لي مكياج ناعم يبرز ملامحي الطفوليه ولبس فستان سكري ماسك الصدر بدون علاق ويغطي الركب وفيه فتحه من جنب وطلع شكلي خطير
ناديت ماما وانا امثل التعب وهي خافت على خير ماما ايش فيكي قلت لها جتني الدوره موقادره من الالم بروح البيت اخذ مسكن وبرتاح لو حسيت الالم خف راح اجي العرس قالت لي اجي معك قلت لا ماما روحي العرس
ركبت السياره ورحت البيت
مسكت جوالي الي العيله تعرفه ودقيت على حمد رفع قال الو قالت هلا عمو شلونك
قال بخير قلت عمو مشغول قال لا خير بغيتي شي قلت اذا ماعليك امر انا بالبيت الحالي و النت مدري شفيه تجي تشوفه قال ليه مارحتي العرس قلت تعبانه شوي قال الحين اجي
ضبط شكلي وانتظرت اتصاله فتحت له الباب شفت نظراته منبهر من شكلي اول مره يشوفني كذا دايم يشوفني بجينز وشرت
دخل وقالي وش هالزين وش هالحلا قالت له عيونك الحلوه
قال وين النت قلت تعال وراي مشيت قدامه ورقينا فوق وانا امشي بدلال وانا متاكده انه يناظر جسمي وصلنا الغرفه وجلس ااشر له وانا اتدلع وهو يطالعني بنظرات اعجاب
بعد شوي سويت حالي ضربت بالكرسي بخصري وصرخت اه
قال سلامتك شفيك سويت حالي موجوعه قالي وين يوجعك وانا حاطه يدي على خصري قرب مني وحط يده وجلس يدلك خصري بحنيه
قلت له حمممممممد
طالعني بعيني وكانه ميز صوتي
مشيت وجلست على السرير قرب مني وجلس جنبي وسالني دانه تعرفين بنت اسمه
سارا اشرت بوجهي ايه قال صديقتك اشرت بوجهي لا وقلت له بهمس انا
هنا تغير وجهه وقالي انتي قلت ايه انا ساره الي تحبك
وقف وحط يده على راسه وهو يمشي بالغرفه رايح جاي
قمت بسرعه قفلت الباب وسحبته من يده وجلسته وجبت له مويه وشرب
مسكت وجهه وخليته يطالعني غصب
وقلت له انا احبك من يوم ولدتني امي ابيك لي لحالي
قالي انتي بزر
قمت وقفت قدامه وقلت له انا مش بزر طالع جسمي هذا الجسم الي كنت تحلم وتفكر فيه الست شهور الي فاتت انا عمري 16 سنه
قال انتي بنتي قلت له وانت ابوي وعمي وحبيبي وانا ما ابي غيرك
حمد لا تكابر انت تبيني ورفعت وجلست بحظنه وجلست ابوس فيه بجبينه وخدوده ونزلت عند رقبته جلست ابوسها بشويش واتنفس بحراره حسيته داخ رفعت وبسته بشفته وتجاوب معاي وجلسنا نتباوس حسيت بزبه قام وقسى فكيت زراير قميصه وانا ابوسه وشلته عنه
ووقفت شلت فستاني وجلست بالستيان والكلوت الي كان لونهم احمر ورجعت جلست بحظنه وخليت يده بخصري وانا ابوسه وهو قام يلمس جسمي الناعم ويحظني ويبوسني وزادت شهوته وصار يمرر يده على ظهري وينزلها لين اردافي وير جع يمسك شعري
وانا صارت عندي خبره بالحركات الي يحبها من مكالماتنا بالموبايل
بطحته على السرير وانا فوقه ونزلت على صدره ابوس بشويش لين وصلت بنطلونه فتحته ونزلته
وجلست ابوس برجلينه لين وصلت للكلت حقه وانا اشوف زبه شلون بيشق الكلت من كثر ماهو قايم
جلست ابوسه من فوق الكلت ولمن جيت اسحب الكلت رفعني وحطني تحت وقو فوقي وقام يبوس فيني وبصدري ونزل علة بطني لين وصل للكلت حقي قام يبوس ويشم ويقولي ان ريحت كسي جنان
وجلس يلحسه من فوق الكلت وانا بموت من الشهوه ورفع حاله وحط فمه بفمي وقام يتحرك وهو فوقي وانا اندمجت وصرت اقول اه اه حممممد احبك اه
وهو يقولي انتي جنان
وظل يفرشني من فوق الكلت لين نزلت يمكن 3 مرات وهو نزل وحظني
وبعدها قام باسني بجبيني ولبس وراح
يوم ثاني دق على رديت هلا
قال دانه لازم نتفاهم على صار قلت شلي صار قال الي صار بينا البارح
قلت له حمد وينك قال ببيتي قلت له انا الحين بجيك
كان الوقت صباح والكل نايم لانهم ماردو الا الفجر من الزواج
احنا وعمامي عندنا مجمع سكني كل واحدله فيلا وكل مايخطب ولد يسوون له فيلا صغيره
طلعت من فيلتنا الي فيله حمد ودخلت وانا لابسه فستان قطني قصي وضيق مرسوم عليه ميكي موس وباكمام جبنيز و وخليه شعري مفكوك
شافته شكله مانم طول اليل شكله تعبان وهو عيونه بتطلع وهو يطالعني من راسي لي رجليني
قربت له وجلست جنبه قلت له شلونك قال بخير انتي شلونك قلت تمام
قال بنسبه للبارح قلت حمد ممكن تقفل الباب لايجي حد ويشك بالموضوع
قام وقفل الباب وجلس جنبي قال دانه الي صار مالازم يتكرر انتي بنت عمي وانا كبير عليكي لازم تنسيني نزلت وجلست بالارض وحضنت رجلينه وقمت ابكي وانا اقوله حمد **** يخليك انا احبك وابيك لاتخليني احبك وما ابي غيرك
رفعني له وحظني وقالي دانه ما ابي اشوف دموعك بس انتي بنت عمي شلون اخونه
قاطعته وقلت له انا مو عاجبتك ماتبيني
قال عاجبتني بس انتي صغيره
قلت له والصغيره ماتحب ولا تنحب
قال دانه تحبيني صدق قلت له حمد انا حلوه صح قال حلوه
قلت له طيب انا لو ابي اي واحد غيرك كنت رحت له ما كنت جيتك بس انت حبيبي من فتحت عيني وانا ابيك وطول عمري اتمناك واتخيل حالي بحظنك
قال دانه اذا تبيني اخطبك ونتزوج قلت له ابيك
وحظني بقوه وبوسني بشفتي بقوه ودخل لسانه ومص لساني وظلينا نتباوس وهو يقولي ان عمره ماتوقع اني اكون زوجته وانه بيخطبني اليوم
قلت حمد قال قلب وعيون حمد قلت له انت عمرك 34 وانا عمري 16 وانت عارف ان البنات بالعيله مايتزوجوا الا لمن يكملون العشرين تغير لونه وقالي طيب
قلت له انت لو خطبتني الحين راح يعترضوا بس لمن اكمل العشرين ما حيعترض حد
قالي انا ماصدقت لقيتك شيصبرني 4 سنوات قلت له انا بظل معاك قال على الموبايل
قلت لا راح اجيك بكل فرصه الاقيها قال لي لا اخاف عليكي
قلت له لاتخاف قال دانه انتي شرفي بنت عمي بدل ما احميك انا الي اغلط معك
قلت له حمد حبيبي انت عمرك ما حضرني وانا عارفه اني بحظنك بائمن مكان بالارض وانا قريت بالانترنت اني لمن اوهبك حالي اصير ملكك جاريه عندك تقدر تسوي فيني الي تبي ولمن اكمل عشرين تعطيني حريتي وتتزوجني وبكذا يصير كل الي تبيه بينا بالحلال
وانا وهبتك نفسي قال متاكده قلت له ايه انا ملكك
وقربت منه وبوست شفايفه وبدى يبوس شفايفي ويمصها بقوه وانا شتهيته وبدا كسي يرطب رفعني وجلسني بحظنه ونزل على رقبتي يبوسها وانفاسه الحاره تحرقني وتذوبني لفيت حالي بحظنه وصاركسي على زبه بالظبط
حسيت بزبه قايم وبديت اقوله احبك حمد ابيك اه اه
حملني لغرفته وحطني على السرير وشال بلوزته والبرمود الي عليه وقرب لي رفعني وخلى جسمي ممدد على جسمه وبتدى يبوسني ويحرك يده على خصري ونزلها لمكوتي وصار يضغط عليهاورفع فستاني وصار يلمس الكلت ورجع شال فستاني كله وتفجاء اني بدون ستيان نزل حاله تحتي لصدري وجلس يمص نهودي واحد بفمه والثاني يضغط عليه بيده وانا اصرخ اه اه اه امممممممممممممم اه
دخل نهدي كله بفمه وبعدها نزل يبوس بطني وفخاذي وحول الكلت هيجني موت حتى شهوتي نزلت من الكلت وبعدها حط فمه على كسي من فوق الكلت وقام يلحس الي ينزل مني قالي طعمه عسل قلت له لا مش كذا وشلت الكلت حقي وقام يطالع كسي شلون ناعم وابيض وجلس يلحسه ويمص اشفاري وحاول يدخل لسانه جوه وانا بموت من الشهوه حسيت اني بجن صرت اصرخ اه اه اه حمد جننتني اه وظل يلحس ويمص لين صرت ارتجف ونزلت بفمه قام يلحس الي ينزل مني وقرب لي حظني حيل بعد شوي قمت فوقه ونزلت عند زبه نزلت الكلت ومسكت زبه ستغربت من حجمه كبير حول 17 سم بدون شعور قلت واو قالي ايش كبير قلت له انا كنت اتصور ان حق الرجال كبير بس مش هالكبر كبير وعريض
ضحك وقالي هذا الي بيريحك حبيبتي بديت امصه
امص واتفنن الحس بيوضه والحس راسه وامص امص انا ما توقعت ان المص لذيذ بهالشكل لذيذ وممتع ظليت الحس وامص يمكن ربع ساعه لين حسيت عروقه نفرت
قالي دانه حبيبتي بنزل اه ضليت امص فيه لين نزل بفمي اه شوصف طعمه حامض بلعته شي رهيب طعمه لذيذ ماقد ضقت شي كذا
رفعني وبوس شفايفي بشويش وحظني قالي بصوت متقطع وهو ياخذ انفاسه احبك احبك دندون انا كيف كنت عايش بدونك وظل حاضني
صحيت بعد مده لقيته غافي وانا بحظنه حاظني كانه خايف اني اروح واخليه تحركت بشويش اخذت فستاني ولبسته وجلست اطالع فيه شلون يجنن وسيم وكله رجوله وحنيه شلون طليقته الخبله فرطت فيه
ظليت امسح على شعره صحى من النوم ابتسم لي وسحبني حظني حيل وبوس شفتي بوسات صغيره قالي مو مصدق الي يصير
قلت له صدق حبيبي اخيرا انا بحظنك وانت بحظني قالي الساعه كم قلت له على وحده
انا بروح قال لا حبي خليكي شوي قلت اوكي
قرب مني وباسني وبدي يمص شفتي وانا امص معاه لين ذوبني وهو يحرك يده بين خصري ومكوتي ويده الثانيه ماسكه صدري
نزلت يدي على زبه كان قايم مثل الحديد قمت العب فيه بعد شوي نمت وجا فوقي قام يتحرك كانه ينيكني رفعت فستاني وجا زبه على كسي صار يفرش زبه على كسي وانا اقوله اقوى اقوي
وهو يحركه ويحكه بكسي حك انا ما قدرت وبسرعه نزلت وظلينا يفرشني يجي نصف ساعه نزلت فيها يمكن 6 مرات وبعدها نزل على بطني سحب كلينكس وحطه على بطني وحظني حيل بس تركني انا قمت وسالته وين الحمام قام معاي وراني ياه دخلت غسلت جسمي ورجعت الغرفه لقيته لابس البرمود ومكتف ادينه ويطالعني وانا اقلب بالللحاف سالني دانه شدورين قلت له الكلت
دخل يده بجيبه وطلع كلتي وقالي هذا
قربت ومديت يدي رجع الكبت بجيبه وسحبني لحظنه قلت له حمممد عطني ياه قال لا هذا لي
تخصرت وقلت له شلون يعني اروح قال روحي كذا
قلت له طيب عطني ياه بجيب لك جديد قال شسوي بالجديد انا ابي هذا ريحتك فيه
قربت بسته بخده وطلعت ولعت اركض
رحت البيت وماحد شافني تروشت ونمت جلست بعد المغرب لقيت مكالمات من حمد دقيت عليه
رد هلا خبي هلا قلبي وحشتيني قلت وانت اكثر قال ابي اشوفك قلت له بكره انابطلع السوق تجي معاي قالي اوكي وليت اسولف معاه بعدهانزلت عند ماما
يوم ثاني تقابلنا بالراشد قلت له حبيبي انا باخذ اي شي عشان اوريه ماما لارديت قالي لا انا باخذ لك على ذوقي
رحت معاه نعومي وشرالي روبات نوم ولبس داخلي واصر انه يدفع
رجعت معاه فيلته
قال ابي اشوفهم عليكي
اخذت الاكياس ودخلت الغرفه
ولبست روب نوم بذنجاني لنص الفخذ مع بكيني
وناديته دخل على وقام يصفر ويقول اني بقتله بجمالي
قرب مني وشالني لسرير على طول وجلس يبوسني وانا ابوسه
وشال لبسه وبتدى يداعبني ويبوس جسمي انا ماتحمل لمساته اذوب على طول
لحس كسي شوي وانا اصارخ اه اه موب قادره اه ه
رفع حاله وصار زبه يحك بكسي لي نزلت و نزل
ولينا نتقابل كل يوم اروح بيته بعد الغدى وينيكني 3 مرات وما اطلع لين المغرب
وبيوم عيد ميلاده طلبني اروح معه البحرين ووافقت قلت لامي بنام وما ابي حد يصحيني لايسبب لمن اشبع نوم بصحى لحالي
ونتضرت الكل يناموا ورحت له وانا لابسه فستان قصير لونه اسود وحاطه فل ميكب وشاريه له خلطه عود هديه
واخذت جوازي وركبت السياره معاه ولمن وصلنا
قلت حمد مابتحجز فندق قال تبي احجز قالت انا بظل معاك لي بكره الظهر قال و**** قلت اممممممممم
رحنا حجزنا غرفه وطلعت شلت عبايتي قام يصفر ويقولي انتي كل يوم احلى من اليقبل ضحكت وعطيته هديته فتحها و جا باسني وقالي تكفيني انتي من الدنيا
ونزلنا النايت كلب وجلسنا نرقص والناس يطالعونا وحمد يقولي شوفي كل الموجودين حاسديني عليكي وعلى الساعه 2 رحنا الغرفه
طلبنا عشا وطلبنا بيره
قمت ااكله بيدي وياكلني بيده وشرب علبه بيره
قلت له حمد طلبتك قال انت تامري امر قلت حبيبي ابي اشرب بيره
سحبني لحظنه وقام يشربني شربت شوي وقلت له يع شلون تشربه قالي بعد اشربي شوي وحتحبيه
سمعت كلامه وبعد شوي شربت اكثر من نص العلبه
حسيت اني مبسوطه اكثر وحط لي اغنيه مصريه وقمت ارقص له خق على اكثر
شالني للسرير وشال فستاني وبتدى يداعبني ويبوس جسمي
عاد حمد لاشرب بيره(لانه يشرب بالبلد بالويك اند) يصير يموت ويعضضني بس انا منعته عشان لاحد يشوف عضه فيني صار يعض مكوتي
قلبني وجلس يشم مكوتي ويعضضني بشويش وانا مشتهيه قلت له حمد ابيك
قلبني وحط زبه بكسي وقام يفرشني وظلينا يمكن عشر دقايق وانا مانزلت ولا مره وانا عادتا انزل على طول
حظنته وقلت له افتحني انا هديه عيد ميلادك
قال لا حبيبتي لا قلت له بليز افتحني بموت اذا ماتفتحني مش قادره اشبع كذا
قالي عندك كريم قلت له لا
قام يدور لقى علبه فازلين باغراضه الي جايبها
قرب مني وجلس يبوسني وقلبني وضع الفرنسي وشال فازلين وحط على مكوتي وجلس يحرك اصبعه عندها وانا مستمتعه
قال حبيبتي بوجعك شوي بس تحملي شوي وحتنبسطي متى ما وجعك قوليلي وانا بوقف
قلت له طيب طيب
بتدى يدخل اصبعه وانا مستمتعه ما حسيت بوجع بسبب البيره
وظل يدخل ويطلع باصبعه بعدين خلاهم اصبعين وقام يحركهم يمين ويسار ويدخل ويطلع وانا اصارخ اه اه قال وجعتك قلت لا حلو حلو موت وبعد شوي دخل فازلين اكثر بخرقي وبتدى يدخل زبه
بصراحه زبه وجعني زبه كبير بتديت اتاوه اه اه امممم واعض المخده وهو يدخل بشويش ويوقف عشان اخذ انفاسي
ولمن دخل نصه صار يتحرك على يدخل ويطلع وانا بديت استمتع واتهيج صحيح يوجع بس الم لذيذ
وصار كل شوي يدفه اكثر ويسالني يالمك وانا اقول شوي كمل حلو حلو
صار يرهز على ويتحرك وانا اه امممممممممممم اه احبك
وهو دانه احبك انتي جنان مافيه مثلك دانه اه تبيني ياقلبي
وانا اه حمد ابيك ابيك نيكني
ودخله كله وصار ينيكني بشويش لين نزل جوه وانا نزلت بهالنيكه يمكن 5 مرات
كل ما دفه بطيزي احسه ببطني وارتعش وينزل من كسي
وحمد ماقصر كان يلعب بكسي بيده
لمن خلصنا حظني
وقال ان طيزي احلى طيز ناكه بحياته قلت له نكت كثير ضحك وغمز لي
حملني ورحنا الحمام على بال ما غسلت كان هو جهز الجاكوزي
ودخلنا مع بعض وصار يبوسني ويتلمس جسمي
شهاني وهو مشتهي
حمد صار مايكتفي بنيكه من صرت معاه لازم ينزل على الاقل 3 مرات
وانا صرت مدمنه عليه
صارينيكني بالما دخله كله بطيزي وصار ينيكني بقوه يحب النيك العنيف
وانا احب عنفه معاي صرت اهيجه واقوله اقوى حبيبي اقوي
ظلينا اكثر من نص ساعه
وهو يدخل ويطلع فيه لين نزل وانا حسيت ان هذي احلى نيكه ناكني ياها
طلعنا ونمنا شوي وجلسنا الصباح
وما يقدر يشوفني جنبه ماينيكني
على طول جاب الفازلين ودهن خرقي وصار يدخل باصبعه
وزبه جاهز للهجوم دهنه
وصار يحركه بكسي قلت له لا دخله على طول
نزل مثل النايم وقال اركبيني ركبت فوقه مسكني من خصري رفعني وقال حطيه بخرقك دخلت راسه
سحبني بقوه وصار يحركني بيده فوق وتحت وانا مثل العبه بيده يشيلني ويحطني بقوه وانا اصارخ اه اه اه
وهو يقول حلو كذا حلو هزيت براسي ايه وانا اه اه
كملنا بعنف ماطولنا كثير يمكن ربع ساعه
نزلت 3 مرات وهو نزل
قام بوسني من راسي لين اصابع رجلي
يبوسني ويقول انتي يالنتفه تطلعين سكسيه وشهوانيه كذا ماتوقعت شهوتك كذا
قمت وقفت قدامه وقلت له مو عاجبتك يعني وانا متخصره
قام حوطني من خصري وقال الا عاجبتني قلت له لا مو عاجبتك ليش اني قصيره وانت طويل
قال مافيه احلى من كذا لو اشيلك وخبيك بثوبي محد يدري وصار يضحك وانا زعلت وبوزت
قال حبيبتي لا تزعلى و**** عاجبتني موت كل شي فيكي صغير ومع هذا عليكي جسم جنان وسكسيه
ايش ابي اكثر انا ما ابي غيرك
رحت تروشت وهو طلب الروم سرفس
طلعت لابسه روب الحمام لقت الفطور وصل
وصار ياكلني وااكله
قلت له حمد قال عيونه
حبيبي ليه منت راضي تفتحني
قال حبيبتي اخاف عليكي وسحبني جلسني بحظنه
قلت له من ايش تخاف قال حبيبي لو تحملين قلت له اخذ موانع حمل
قال لا حياتي انتي لسه صغيره على الادويه حرام قلت له انت نزل بره
قال حبيبتي معك ما اقدر اسيطر على حالي جمالك ماخذ عقلي
قلت له طيب البس كندم قال حبيبتي مش بس مو ضوع الحمل افرضي اني مت شيكون مصيرك
قلت لا تقول كذا اسم **** عليك اموت انا على طول مستحيل حد يمسني غيرك انا لك انت بس
قال ياقلبي انتي ومص شفايفي وقال ولو حبيبتي بس نملك راح افتحك على طول
وجلسنا نتباوس وحملني للسرير وكملنا بوس شال الروب عني وصار يمص صدري ويبوس بطني
حمممد انا ماتحمل ابي بسرعه قلبني ودخل فازلين بخرقيي وحرك اصبعه وانا اه اه ابي زبك حمد ابي زبك
سحبني على طرف السرير ورفع رجليني لفوق وهو واقف دخله فيني بشويش
وانا اه اه امممممم دخله كله كله ابيه يظرب ببطني
حمد مايتحمل لمن اقوله كلام كذا يصير عنيف صار يدخله بقوه صرت اسمع صوت ضرب بيوضه باردافي
كان ماسك رجليني ويبوس فيهم وهو ينيكني حتى وهو عنيف كله رومنسيه وحنيه بعد ربع ساعه نزل وانا نزلت كثير لاحظت عليه لمن ينيكني بعنف ما يطول كثير بس مع هذا ما يتركني الا وانا احس ان جسمي مكسر من كثر النيك ولا هو مايشبع دايم يبي
رحنا تروشنا مع بعض صار يفركني بالرغوه وتلصق فيني وزبه قايم قلت له حبي ما فيه وقت لازم نرد صارت الدنيا ظهر طلعنا من الحمام لبسنا انا كنت حامله لي جينز وتيشرت
وهو مسكين لبس نفس لبسه لانه ماحط بباله انا بنبات
وحنا راجعين كان يقول انها احلى ليله بحياته وانه عمره ماستمتع قبل علاقتنا
وانا كنت اقوله اني احبه ومدري كيف كنت صابره قبل
وصلت البيت شفت ماما متى صحيتي حبي قلت قبل شوي بس رحت بيت عمي وجيت
قالت مابتتغدي قلت لا ماما على اختبار بذاكر ورحت غرفتي ونمت
وظليت مع حمد اقابله كل يوم وايام الويك اند انام معه بفيلته ومحد درى عنا
وكل ما قالوله تزوج قال كل شي بوقته حلو
لمن خلصت ثانويه ودخلت الجامعه
بالعيد تجمعت العيله كالعاده
لاحظت ان بنت عمي تطالع بحمد بنظرات اعجاب
ولمن قام المطبخ راحت وراه
انا حسيت اني مختنقه استاذنت ورحت غرفتي
حمد لمن رد مالقاني قال وين دانه قالو له تعبانه شوي
رسلي مسج سلامتك ياعمري شفيكي طمنيني عليكي
ارسلت له يعني متدري عموما بشوفك اخر اليل ونتفاهم
حمد طول 3 سنوات الي راحت وهو رومنسي ما ينسى عيد ميلادى الا يسويلي حفله ولا عيد اول مره جمعتنا ولا بالعياد والمناسبات لازم هديه ويطلعني
ظليت افكر لين جا اليل وانا احاول امسك اعصابي
رحت له
لقيته مسويلي الغرفه كلها ورد وشموع حمر وماخذ لي حلق الماس
جا يحظني بعدت عنه
شفيكي حبي قلت له حمد شبينك وبين ريم
قال اي ريم ! قلت اي ريم !! ريم بنت عمك
قال شبيني وبينها؟؟ بنت عمي شبيكون بيني وبينها!
قلت له ياسلام انا بنت عمك وايش بينك وبيني؟!؟ قال انتي غير ياعمري وهو يقرب مني
بعدت وقلت له ايه غير والدليل نظراتها لك وانها لحقتك للمطبخ
مسكني من خصري وانا الدموع ماليه عيني
قال دندوني قلبي هي تبيني اوظف اخو صاحبتها عندي بالشركه وانا قلت لها ترسله بس ياقلبي
وقرب يبي يبوسني وانا ابكي وهو يقول ياقلبي الي يغارون
دفيته عني بقوه وقلت له لا و**** بزر عندك اضحك على اضحك اكيد بينكم علاقه وطول هالوقت تستغفلني
وقمت اقطع بشعري وانا الخبله احبك طول الوقت مصدقتك خبله خبله وانا اضرب براسي
جايمسكني قمت اضرب على صدره وانا ابكي وهو يحاول يحضني وانا اضربه
و**** لخليك تندم و**** ومثل ما خنتني ولعبت فيني و**** لخونك
وجيت احاول افك نفسي بمشي وانا اقول بخونك مع اول واحد اشوفه انشاء **** السواق
جرني من يدي وعطاني كف وقال تخسي يا حيوانه لو حد يمس شعره منك ذبحتك سامعه
حطيت يدي على خدي وانا مش مصدقه انه ضربني تمد يدك على
واكسر راسك بعد
طيب ياحمد و**** لوريك انسى دانه اعتبر ان عمرك ما عرفتني وخلي ريم تنفعك
سحبني يحاول يبوسنس دانه لا تتركيني و**** احبك اموت لو يلمسك غيري
قلت له اجل موتك قريب
سحبني رفع فستاني وشق الكلت حقي
ودخل زبه بكسي
******* بقوه
وانا ابكي واقوله ما ابيك وقو يقول ما بتكوني لغيري انتي لي سامعه انتي لي
شفت حمد ثاني غير حمد الحنون حمد متوحش
كنت ابكي يوجع حسيت انه جرحني ما قدرت اقاوم كثير اولان لاني مقدر اصرخ لو يكتشفنا حد يذبحونا احنا لثنين محد بيصد انه ىاغتصبني بيقولون انا الي رايحه له برجلي
رغم اني احبه بس ماحسيت الا باللم
لمن قرب ينزل طلعه مني ونزل على بطني قمت بسرعه وهو لسه مش قادر يمسكني مافيه قوه
وطلعت اركض
\
صار يدق على الموبايل وانا بالحمام ظليت فاتحه المويه البارده يمكن تطفي ***** الي فيني
ملكني 3 سنوات واخرها يرميني عشان ريموه الي ماتسوى ظفري ولا هي بربع جمالي
اكيد هي مافرطت بحالها مثلي كله مني انا الخبله
طلعت بعد مده طويله لقيت الموبايل يرن هو الي يدق وفيه اكثر من 5 مسجات
قفلته
وظليت ابكي بالسرير
صحيت يوم ثاني وانا بروب الحمام على السرير ووجهي باين عليه التعب
قررت انه ما اعلم حد على صار وانى ما ابي اعرف رجال لا حمد ولا غيره
نزلت لامي تحت حاولت اجلس معاها ابي انسى الي صار
باليل ناداني بابا
دخلت لقيته بالمجلس جنب ابوي تغيرت الواني لا يكون قال لبوي عن شي لالا مش معقول يفضح حاله
بست راس ابوي وسلمت على حمد باليد
جلست جنب امي خير بابا
ابوي قال حبيبتى
دانه صرتي عروس واليوم جاكي زين شباب العيله يخطبك هو ماينرفض بس انا قلت لازم اشاورك
طالعته بنظرات شك
ودرت لامي قالت لي ماما دانه صدق حمد اكبر عنك بسنين بس ترى العيله كلها مافيه مثله ماشاء **** عليه رجال كفوا
محد غاصبك ياماما بس حنا نبي لك الزين
وانتي احلى بنات العيله ولازم تاخذي ارجلهم
طالعته بنظره حسيته خايف اني ارده
قلت لبوي وانت بابا شرايك قال ماعندى على كلام *** زود بس الراي رايك حبيبتي محد غاصبك على شي
قلت له استاذن شوي بفكر لحالي وبرد
رحت غرفتي فتحت الموبايل لافيت منه رسايل الي يقولي ردى ولا بجي لك غرفتك
والي يقولي احبك احبك لاتزعلي ماتحملت كل***
ووحده يقول فيها ما كان قصدي اوجعك بس انتي قاومتيني
والاخيره راسلها بالمغرب يقول فيها الحين بثبت لك اني ابيك وما ابي غيرك
بصراحه تلخبطت مشاعري على كل الي صار احبه وابيه اكرهه اكره الي صار البارح بس هذا مو حمد واحد ثاني حبيبي انا حنون ظليت اهوجس
ونزلت تحت وانا مصممه اني اكسر عينه على سواه فيني
دخلت وجلست قلت بابا انا عندي شروط
حمد قال تدللي يادانه
لفيت عند ابوي وقلت انا زواجي بافخم قاعه بالشرقيه قالت ماما هذا شي اكيد
قلت وابي حفله خطوبه بالهلدي ان
حمد قال امري وتدللي
قلت بابا كم مهر بنات العيله قال مية الف قلت انا مهري خمس مية الف
بابا طالعني وقال لا يبابا حنا نشتري رجال
قال حمد لا يعمي مهر دانه مني انا
ودانه مهما عطيتها ما وفيتها حقها مهرها مليون وشبكتها ميه الف وتجهيزها وصوغتها من الى على واي شي ثاني تبيه انا حاظر
ابتسمت وقلت له مبروك عليك دانه
امي حظنتني من الفرح وابوي حظن حمد
رقيت غرفتي وانا مدري فرحانه مدري خايفه مدري مدري
يكفي انه ماهمه الفلوس همه يرضيني ما فشلني قدام ابوي
هذا حمد حبيبي الي يفديني بروحه
بعد ساعه جت ماما غرفتي وقالت لي حبيبتي ملكتك والحفله اخر الاسبوع حمد حجز كل شي
شنو متى وشلون قالت الحين بس طلعتي كلم الفندق وحجز الخميس وكلم اخته قالها تحجز احسن طقاقه ومصوره لملكتكم الخميس
بس انا ميمديني اجهز قالت هو بيجهز كل شي علىكي بس تروحي الفندق والفستان والصالون
قالت هو بيجيب كل شي قال روحي العصر الفندق وخلاص
وانا بكره باخذ لي فستان
يوم ثاني الصباح جاحمد واخذني للمستشفه سوينا التحاليل وبنفس اليوم طلعت النتايج
حاول يكلمني وانا ساكته كانت معانا امي وامه
بيوم الخميس رحت الفندق الظهر لقيت الكوفيره بالجناح وفيه هديه على السرير فتحتها لقيت فستان سكري فخم وصندل نعوم فيه كرستال مناسب الفستان
وعلبه فتحتها فيها روب نوم احمر الي يجي مثل البدي مع شرابات طويله وكرت مكتوب فيه البسيهم تحت الفستان
رحت جلست للكوفيره حطت لي ميكب وسوت شعري وقالت لي بتسويه مثل ما العريس وصاها
حطت لي ميكب ناعم وسيحت شعري وخلته مفكوك
لبست الفستان كان مخصر على جسمي لين نص الفخذ وبعدين يوسع
جات ماما وصورت معاي وبعدها قالولي حمد ينتظرك جبو الملا عند الباب وملكنا ووقعت وانا ارتجف مدري فرح ولا خوف
قالت ماما زفتك هالحين حفلتي خلط رجال وحريم
نزلت على الدرج بشويش وحمد ينتظرني عند الدرج كان لابس بدله رسميه طالعه عليه جنان
لين وصلت له مسك يدي وباسها وباس جبيني وحط يده حول كتفي ومشينا على الجسر والكل يطالعنا وهو يهمس لي شوفي كل الي بالقاعه حاسديني عليكي وانا بقلبي اقول كلهم حاسديني عليك
لبسني الشبكه كانت طقم الماس ناعم ولبسني الدبله والساعه وانا لبسته الدبله والساعه
ورحنا البوفيه قطعنا الكيكه واكلني واكلته وصورنا ورقينا الجناحفضلنا نصور
ولمن طلعت المصوره قرب مني وانا ابتعدت قالي لسه زعلانه ياقلبي
من يوم العيد وانتي لا تكلميني ولا تردين اذا دقيت عليكي
قلت له وانت شايف ان مو من حقي الزعل
جلس على الرض وحط راسه بحظني وقال انا اسف
مدري شلون سويت كذا وعد ما اكررها انتي ستفزيتيني بكل*** وانا كنت ابي اثبت لك اني ابيك انتي وانتي اول مره القرب لك وتقاوميني انا بس كنت ابي افهمك اني ما ابي غيرك
قلت له بس انت وجعتني اول مره وتجيني بالقوه وصرت ابكي
قام حظني وبوسني اوعدك ياعمي ما اعيدها بس سامحيني
صار يبوسني ويمصص شفايفي وانا ذبت بحظنه قالي انا ماخذ لك فستان ولبس داخلي نفس اول ليله تذكري
هزيت راسي بايه وصرنا نمص شفايف بعض ونزل على رقبتي يبوسني وحاول يفك فستاني
فزيت مدري ليه خفت
قال شفيكي ياعمري قلت مدري
رجع قرب لي صرت ابكي حبيبتي فيك شي يالمك هزيت راسي بلاء قال ليه تبكي
قلت ما ابيك ما ابيك لا تقرب لي قال ليه حياتي
وانا اشاهق مدري مدري خايفه
قال خلاص مابسوي شي بس بحظنك طيب هزيت راسي بايه
قرب وحظني وظليت معاه بحظنه وهو يبوسني ويعتذر لي وانا مش قادره ابكي
بعدها قرب الفجر طلعنا بالسياره نتمشى وردني البيت
وظلينا شهرين ونصف مخطوبين ماصار بينا اي شي نطلع ونجهز لي اغراض العرس لانا بنتزوج بالصيف ومع هذا حمد ما لمسني لانه كل ما اندمج معاه ويجي يفصخني ابكي ويتركني
شهرين ونص بس بوس
اخذني اسبوع دبي لحالنا عشان اشتري فستان العرس
صرت انام بحظنه وبعد يومين طلعت بروب الحمام وجلست بحظنه وهولابس شورت وجلسنا نتباوس ويمصص شفايفي ما حاول يشيل الروب مسكين فقد الامل فيني
اثناء البوس وقفت وسحبته للسرير دخلت معه تحت للحاف وطفينا الاناره وصار يبوسني ويحظني ويقول مشتاق لك حبيبتي مشتاق لك
مدري شلي تغير فيني اول مره من ذيك اليوم انسى الي صار واندمج معاه يمكن لانه اثبت لي حبه واهتمامه فيني مش للجنس وبس صبر على وعلى خوفى ماحاول يجبرني بالعكس بس ابكي يظل حاضني ويحاول يهديني وله فتره ماحاول معاي
بديت اذوب بحظنه مادريت بحالي وهويحظني سحبته فوقي صار يبوسني بشهوه حسيته مش قادر يحتمل
وانا شتهيته مافكرت بشي غير اني ابيه
نزلت شورته قال متاكده حبيبتي قلت امممممممممممممممم
رجع يمص شفتي ونزل على رقبتي اه شلون يمص رقبتي ويعضها بشويش انفاسه تحرقني
نزل عند صدري صار يمص صدري ويجمع نهودي ويمصهم ويلحس حلماتي
اه اه امممممممممممممم حمد تحبني
انتي قلبي وحياتي احبك دندون احبك
رقى لشفايفي يمصهم
مسك زبه بيده وصار يحكه بكسي وانا كسي مرطب
بتدى يدخله بشويش
غمضت عيوني وقلت اه اه
قال يوجعك قلبي قلت ايه بيبي يوجع قال اشيله قلت لا لا حبيبي كمل بس بشويش
صار يبوسني فتره بعدين يدخل شوي لحد مادخل كله
وجعني بس مش مثل اول مره بتدى يتحرك فوقي ويدخله ويطلعه وبتديت استمتع صرت ارتجف عرف اني نزلت شاله ونزل على بطني
كان حنون حاول قدر ال***ان يراعيني ناكني بشويش وما طول اول مره انزل معاه مره وحده دايم انزل 3 او 5 مرا بتنزيله وحده منه مدري لان لنا فتره ماصار بينا شي ولا عشان مايبي يوجعني
حظني حيل وصار يبوس فيني وانا دافنه راسي بصدره
نمت وصحيت وهو انا بحظنه وهو صاحي يطالعني ابتسمت له حظني وبوسني

ظل فتره اسبوعين ما يحاول مهما اشتها ما ياحاول معاي لين انا افصخ له
بعدها رجعنا طبيعيين وصار ينيكني كل يوم
لين تزوجنا


هي لم تكمل عامها الأول في العمل معنا بالشركة و كانت قد أصبحت اشهر من النـار على العلم بين جميع الموظفين على جميع المستويات ، كانت جميلة و مرحة جدا وكانت لديها بزازلا يمكن لاى ممن يقابلها إلا أن تشد انتباهه ، فأصبحت محط انظارالعاملين الذكور ، ومحل غيرة العاملات الإناث ، كانت لطيفة جدا في تعاملها مع الجميع ، وسرعان ما تحولت نظرات الرغبة في عيون الرجال إلى احترام وتقدير وكذلك الأمر بالنسبة للإناث ، باختصار أصبحت صديقة الجميع ، كانت تقيم في شقة صغيرة استأجرتها لها الشركة حيث انه تم استقدامها من فرع الشركة في بلد آخر ، في ذلك اليوم الدى لاينسى وهو دكرى عيد ميلادهاوقد كان يوم جمعة ، وقد دعت جميع العاملين بالمكتب وعددهم 11 شخصابالإضافة لى للاحتفال معها مساء ذلك اليوم ووعدت بقية العاملين بالشركة بالتورته صباح السبت ، و بما إني كنت من اشد الناس استلطافا بل و حبا لها ورغبة بها ، فقد قررت أن أشتري لها هدية معتبرة وبالفعل توجهت مساء الخميس إلى السوق و اخترت لها هدية تناسب تقديري وحبي و احترامي لها ورغبتي بها، جهزت الهدية بعناية فائقة و أحضرتها معي للبيت بانتظار الغد ، دخلت إلى بيتي و كانت الساعة العاشرة مساء تقريبا ، جهزت عشائي ووضعته بالفرن و توجهت إلى الحمام وأخذت دشا دافئا ، وضعت طعامي على الطاولة وبدأت بتناوله و بالتليفون يرن أجبت و كان المتحدث في الطرف الآخر هو والدي ، الذي كان في رحلة لدولة أروبية للعلاج والاستجمام و اخبرني بأنه ووالدتي سيعودون غدا وان رحلتهم ستحط في تمام الثامنة والنصف تجهم وجهي عند سماعي توقيت وصولهم ، ولكني أكدت له أني سأكون في انتظارهم بالمطار لم لااعلم كيف أنهيت المحادثة لم استطع أن أكمل عشائي سوف أفوت فرصة التقرب إلى نبيلة معشوقتى والهدية التي اشتريتها ماذا سيكون مصيرها؟ كيف سأعتذر لها؟ ... ... ذهبت إلى غرفة نومي وكانت الساعة قد تجاوزت منتصف الليل بقليل تسطحت على سريري ،، ولم ادري في أي ساعة نمت في صباح اليوم التالي وهو اليوم الذي لا يمكن أن ينسى صحيت حوالى التاسعة توجهت إلى الحمام غسلت أسناني جهزت قهوتي وحملتها وتوجهت إلى التلفون مترددا هل اتصل بنبيلة ام ماذا ؟ رشفت قهوتي ثم اتصلت بموظف السويتش المناوب بالشركة ، طالبا رقم نبيلة ولكنه لم يكن مسجلا لديه اتصلت بإحدى الزميلات وسألتها وأيضا لم أجد الرقم لديها و تطوعت هي بالاتصال بمن تعرف أرقامهم من الزميلات لتستفسر لي عن رقمها صنعت فنجانا آخر من القهوة و جلست اشربه بينما أنا انتظر اتصال الزميلة بعد فترة اتصلت معتذرة لعدم تمكنها من الحصول على رقم تليفون نبيلة جلست اندب حظي ثم فجأة قررت أن اذهب إليها مبكرا عن موعد المطار لأسلمها هديتها واعتذر منها وأتوجه بعد ذلك لملاقاة والديا مر الوقت ثقيلا ، كانت الساعة قد تجاوزت الثانية عشر ظهرا بقليل عندما رن هاتفي و كانت شقيقتي التي تقيم بالجزء الغربي من المدينة ملحة إلحاحا شديدا على حضوري للغداء معهم حاولت التملص ولكن زوجها الذي هو صديقي أيضا اخذ منها سماعة التليفون وألح هو بدوره فلم أجد بدا من الموافقة ، وضعت سماعة التليفون و توجهت لارتداء ملابسي للتوجه لمنزل أختي حيث انه لم يكن لدي ما أفعله بالبيت وفي أثناء ذلك لمحت هدية إلهام في رف خزانة ملابسي فخطر ببالي أن أقوم بأخذ الهدية معي حيث أن العمارة التي تقيم فيها نبيلة أيضا تقع في الجزء الغربي من المدينة ، و بعد مغادرتي لمنزل أختي يمكنني أن أقوم بالمرور على الهام لتسليمها هديتها ، حملت الهدية ، و خرجت من البيت ،
و بينما أنا اصف سيارتي بجانب منزل أختي خطر ببالي أن زوج أختي وبما انه صديقي و شخص محب للمقالب فإذا ما عرف بموضوع الهدية سيجعل منه قصة رومانسية كلاسيكية ليحرجني مع أختي و يستمتع هو بالمشاهدة ، فكنت أفكر في أين يمكنني أن أخبئها من عيونه الفضولية ، ثم قررت وبلا تردد أن أقوم بتسليم الهدية لنبيلة أولا لأتخلص من أي احتمال لمشاهدته للهدية قبل
دخولي عندهم و حيث أن المسافة لبيت الهام لا تزيد عن الكيلومترين شغلت سيارتي و توجهت إلى هناك وجدت حارس الأمنوسألته عن مكان شقتها تحديدا حيث انه لم يسبق لي أن زرتها اخبرني الرجل عن رقم الشقة بالطابق التاسع ، ولكنه طلب مني الانتظار دقائق حيث أن عامل الصيانة يقوم بتغيير الإنارة في المصعد ، وكنت أشاهد باب السلم مفتوحا و سلم من الألمونيوم بداخله و عامل الصيانة يقوم بتغيير بعض اللمبات ، لم يمر أكثر من 30 ثانية حتى أشار لي الرجل بأنه قد انتهى و انه يمكنني استخدام المصعد ، دخلت المصعد و قمت بالضغط على الرقم 9 وسريعا كنت أقف أمام باب شقتها استجمعت قواي وضغطت على زر الجرس وسرعان ما جاءني صوتهاالهامس الشجي مستفسرا عن الطارق ، و كأنها كانت تقف خلف الباب مباشرة فعرفت عن نفسي وبمجرد سماعها لصوني وقبل أن أكمل نطق اسمي كانت قد فتحت الباب
نبيله : اهلين شو ها المفاجأة الحلوة
أنا : حقيقى انا أسف بس حصلتلي ظروف طارئة و ماحبيتش إني أفوت عيد ميلادك من غير ما أقولك كل سنة وأنت طيبة و عقبال مية مليون سنة أنا في الحقيقة ما كنت عايز أتطفل على خصوصيتك وحاولت إني أتحصل على رقم تليفونك عشان ستادن قبل مااجى
نبيله : شو ها الحكي ، آسفة أنا ماقلتلك أتفضل ، أتفضل فوت لجوه
دخلت لشقتها وكانت تقوم بالتجهيزات لحفل عيد ميلادها ، ويبدو أنها كانت تقوم بتعليق ورق الزينة ، حيث أنها كانت تضع طاولة صغيرة على طاولة كبيرة لتستخدمها في الوصول إلى سقف الشقة جلست على الكنبة الوحيدة بالصالة فيما توجهت هي إلى المطبخ و جاءني صوتها من المطبخ
بتسالنى : بتحب تشرب ايش ؟ ، بارد ولا سخن؟
أنا : لآ معليش يا نبيلة لأني لآزم أروح بسرعة لأني معزوم على الغدا عادت من المطبخ و هي تحمل في يدها صينية صغيرة بها كوبين من عصير المانجو ناولتني واحدا وأخذت ترشف من الثاني بينما كانت تجول بنظرها على السقف و كأنها تبحث عن مكان لتعلق عليه زينة عيد الميلاد
سألتها بينما أنا ارشف من عصير المانجو إذا ما كانت تحتاج لأي مساعدة فيما تفعله ؟
قالت إنها منذ الصباح تحاول تعليق زينة عيد الميلاد ولكن دون فائدة فكانت كلما علقت جنب من الزينة سقط الجنب الاخر وان مشكلتها هي أن الطاولة تنزلق بحيث لا تستطيع التحرك بعد الصعود عليها وفورا خطر ببالي الرجل الذي يقوم بتغيير اللمبات بالمصعد وقد كان لديه سلم
سألتها ما إذا كان بالأمكان الاتصال موظف الاستقبال في الطابق الارضى من تلفونها فقالت ايوه اضغط على رقم 9 ، و كان وجهها ينم عن الاستغراب و الاستفسار عن سبب سؤالي ، وقبل أن تتمكن من السؤال عن السبب كنت أنا أتحدث مع موظف الأمن وسألته عن الشخص الذي كان يغير اللمبات و أجابني انه مازال موجودا فطلبت منه إرساله إلى الطابق التاسع ، وشكرته ووضعت سماعة التلفون فسألتني عن أي عامل صيانة كنت تتحدث فأخبرتها بما رأيته وان لديه سلم ويمكن أن نطلب منه مساعدتنا لمدة بسيطة لتعليق الزينة و بين ما نحن مازلنا نتجادل في ذلك كان عامل الصيانة يقف على الباب شرحنا له المطلوب ووافق على إنجاز العمل احضر سلمه وبدأ في تركيب الزينات حسب توجيهات نبيلة بينما كنت أنا امسك له بالسلم وأساعده و أناوله ، قاربت الساعة على الثانية ، وكانت أعمال تركيب الزينة قد قطعت شوطا طويلا استأذنت من الهام في استخدام هاتفها
و اتصلت بزوج أختي مخبرا إياه بعدم تمكني من الحضور تأثرت نبيلة لذلك و اعتذرت لى بشده عن تسببها في إرباك برنامجي فطيبت بخاطرها وقلت لها انا اصلا ماكنتش عايز اروح الغدا ده مرت ثلث ساعة بعد ذلك تقريبا و انتهينا من تركيب الزينة ، كما أرادت تماما و بعد انصراف عامل الصيانة استأذنت منها في استخدام الحمام حيث أن يداي كانتا قد اتسختا من مسك السلم و مساعدة عامل الصيانة
قالت لي ، خذ راحتك و أتصرف كأنك في بيتك ، دخلت الحمام ووقفت على الحوض اغسل يداي ، و شاهدت ملابسها الداخلية وملابس نومها في سلة الملابس المعدة للغسل قمت بإغلاق الباب بخبث شديد و بدأت أتناول ملابسها الداخلية واشمها بعمق اووواهاواها على عبقها الانثوى ورائحة جسدها التى تخبل فورا انتصب زبي وأصبح في كامل قوته و كلما كنت استنشق روائح كسها وجسمها أكثر كلما كان زبي يرتجف من شدة انتصابة
لآادري كم بقيت في الحمام وانا اشم رائحة كسها الزكية من على ملابسها الداخلية لكنى احسست و انني بقيت داخل الحمام أكثر مما يجب وأنها قد تتساءل بينها و بين نفسها عن سبب بقائي كل ذلك الوقت داخل الحمام ، صففت الملابس كما كانت ، أدخلت يدي دخل بنطلوني و قمت بسحب زبي إلى الأعلى بحيث ثبته بمطاط كلوتي إلى اعلى ، حتى لا يظهر انتصابه ، خرجت و قررت أن استأذن منها و أغادر شقتها بأسرع وقت خرجت من الحمام ، ووجدتها قد
وضعت كرسيا على الطاولة وصعدت فوقه و هي تقوم بتعديل يبدو انه طرا علي ما كانت تريده ، كتصرف طبيعي توجهت نحوها عارضا عليها النزول و تركي أقوم بالعمل ، ولكنها رفضت قائلة بأنها انتهت تقريبا قمت أنا بتثبيت الكرسي الذي تقف عليه فوق الطاولة و بما أنها كانت ترتدي اسكيرت قصير نسبيا و كنت من مكاني أستطيع أن أرى بكل وضوح كلوتها وأفخاذها المستديرة المتماسكة التي لا يفوقها روعة إلا صدرها المستدير الثائر القاسي صاحب الشمخه والانفة القائم عن كبرياء هذا المنظر جعلني أثار بما تعجز اللغة عن وصفه إثارة لم اشعر بمثلها بعمري كانت يداي تأخذهم رعشات لآ شعورية وانا ممسكا بالكرسي زبي فاق الصخر في انتصابه وعنفوانه في تلك اللحظة ،، كنت أحس بزبي يقاوم مطاط ملابسي الداخلية شدا وجذبا أخيرا نزلت عن الكرسي إلى الطاولة ومنها إلى الأرض وكنت ممسكا بيدها لأساعدها على النزول ، عندما نطت من الطاولة إلى الأرض و اهتزت أيدينا لامست يدي لمدة جزء من الثانية نهدها الرائع عندما فشعرت بتيارا
كهربائيا يسري في جسمي من أخمص قدماي مرورا بساقاي وبالطبع زبي ، شعرت به في كل فقرة من فقرات عمودي الفقر ، أحسست أن شعر رأسي قد انتصب واقفا ، لا ادري كم دام هذا الشعور ، اهو بضع ثوانى ام خمسة دقائق ، لأني انعزلت عن أي إحساس غيره ، فاقدا الإدراك بأي شي آخر وكأني أعيش حالة
سكتة دماغية ، عندما استعدت شعوري كنت ما أزال ممسكا بيدها ونحن نقف بنفس المكان قمت لا شعوريا بإفلات يدها من يدي و كأني أنكر ما كنت قد شعرت به للتو كنت أتمنى أن أغمض عيني وقبل أن افتحها أجد نفسي في أي مكان آخر بعيدا عن هنا ، لأني كنت في تلك المرحلة أحس بأني فاقد السيطرة على نفسي تماما و أحس بأني غير مدرك لتصرفاتي ، كنت في مرحلة من الإثارة لآ اعتقد أن إنسان قد وصلها قبلي او إن أي رجل على هذه الأرض يمكن أن يصلها بعد ذلك كان عمودي الفقري ورقبتي تهتز لا
شعوريا مع كل شهيق كانت الهام تتكلم معي و تشكرني على مساعدتها أنا لم اسمع كلماتها ولكني عرفت أنها كانت تقول ذلك
كل ذلك وانا مازلت متسمرا مكاني بجوار الطاولة والكرسي استعدت بعضا من إدراكي و استجمعت وعيي ، وقلت لها نبيلة .. كل سنة وأنت طيبة ، أنا لآزم أروح دلوقت ، ناولتها هديتها التي كانت موضوعة بجوار الكنبة حيث كنت اجلس ، و كنت ارغب في أن أطلق ساقي للهواء هاربا من أمامها لكنها
قالت بأسلوبها المرح : تروح فين يا باشا ، مش كفاية إني ضيعت عليك غداك صار فيني أعوضك عن العزيمة اللى راحت عليك بسببي ، مفيش روحة قبل ما تتغدا معي
حقيقة لم أكن اشعر بجوع او بعطش او بأي شي آخر سوى الإثارة
الشديدة هذا الألم البسيط الذي بدأت اشعر به في زبي و خصيتي بسبب بقائه منتصبا وقتا طويلا وخنقه بمطاط الملابس الداخلية ، حاولت جاهدا أن اعتذر ولكنها كانت مصرة على أن تحضر لي الغداء قبل ذهابي ، وإذا لم ارغب في تناوله معها فيمكنني أخذه معي لم استطع التملص فكنت مرغما على البقاء اقترحت عليها أن نطلب طعاما جاهزا من الخارج ولكنها أصرت على تجهيزه بنفسها حيث انه كان معدا وجاهزا ولا يلزمها سوى دقائق لتجهيزه وافقت تحت ضغط إلحاحها كان زبي قد خف انتصابه ولكنه مازال قاسيا صلبا
دخلت هي المطبخ لتسخين الطعام وقامت بوضعه في الفرن كنت أنا اشعر بإرهاق مما عانيته خلال المدة التي بقيتها بشقتها جاءت من المطبخ وكانت مازالت تحمل الهدية التي أحضرتها لها
وقالت لي ما كان حقك تغلب روحك وتجبلي هدية أنت بعد اللى
عملته النهار ده مفروض أنت اللى تاخد هدية مش أنا كانت تتكلم
وتزيل ورق التغليف عن الهدية في نفس الوقت و عندما فتحتها شعرت بأن أساريري قد انفرجت وان جميع ما عانيته لآ يسوى شيئا مقابل تلك ألنظره على وجهها وهي تنظر إلى هديتي أخذت تهز يديها في حركة غنج و هي تقول -- ياربي شو حلوة بس هذا كتير شكرا شكرا -- جاءت نحوي في خطوتين سريعتين خفيفتين ولفت ذراعها حول عنقي و طبعة قبلة على خدي وهي بتقول شكرا ، في نفس توقيت وضعها للقبلة على خدي لامس صدرها كتفي
من جديد نفس الشعور السابق و في نفس الوقت كان زبي قد انفلت عن مطاط الملابس الداخلية وهو منتصب ، فرفع البنطلون ، في منظر واضح و كريكتوري، حيث ببدو الأمر وكأن زبي قد انتصب فجأة بمجرد أن لامست شفاها خدي
، ، ، ، ، ، ، ، ، ،، ، ذهلت نبيلة من المنظر ، سحبت يدها من حول عنقي وهمت بالنهوض من الكنبة ، لآ ادري كيف جاءتني الجرأة ، حيث لحقت بها قبل نهوضها وطوقتها بذراعي اليمنى و ضممتها بعنف نحو صدري مدخلا فمها كامل داخل فمي و أخذت أبوس و أمص شفتيها الجميلتين الاثنتين معا حاشرا لساني بينهما ، و ممرره بعرض فمها ،، كانت النظرة على وجهها تنم عن الاستهجان وعدم الرضا ولكني لم أتوقف افلت شفتها العلوية وأخذت في مص وعض خفيف لشفتها السفلية التي لا توصف لم تمر إلا لحظات قليلة و كانت نبيلة تقوم بتحريك فمها بطريقة تدل على تجاوبها التام مع
تقبيلي لها ـ استمريت ممسكا بها ضاما لها إلى صدري بعنف شاعرا بما لم أحسه طيلة تجاربي الجنسية السابقة ،، صدرها الطري المتماسك أللذي لم أشاهد مثله حتى يومنا هذا ، كان زبي يضغط على منطقة عانتها بصورة قوية
فقامت بمد يدها لتحريك زبي ليرتاح بين فخذيها وما أن لامست يداها زبي حتى أصبت برعشة قوية تشابه تلك التي أصابتني عندما لامست صدرها و هي نازلة من على الطاولة ،، قامت بتحريك زبي للخلف قليلا وقبلأن تسحب يدها ضغطت بزبي و بطني على ذراعها حتى تبقيها هناك و شعرت برعشتي الأولى مع الهام بدا حليبي يخرج في اندفاع قوي و كمية مازلنا أنا وهى نضحك كلما تذكرناها ،، قذفت سائل زبي مبللا ملابسي الداخلية وبنطلوني ، عندما أحست نبيلة رعشات زبي أثارها ذلك جدا فبدأت تتأوه و
تئن ووصلت إلى شبق لذيذ مما جعلني أمد يدي من تحت التي شيرت الذي كانت تلبسه متحسسا بشرة ظهرها و ممررا إصبعي بلطف شديد بطول سلسلتها الفقرية مما جعلها تتقوس ، وصلت إلى إبزيم حمالة صدرها فككته و قمت بسحب التيشيرت و الستيان معا إلى اعلى ،، أفلتت شفتها من فمي و نزلت لمص حلماتها ،، كان أروع منظر شاهدته في حياتي ، أثداء معشوقتى بلبلة كان زبي مازال منتصبا بشدة ، وقذفه للمني لم يخفف من حالة الهياج الشديد التي كان فيها ،، أخذت أمص و ارضع و العق و أدلك ذلك الصدر الذي طالما تمنيت النظر إليه ،، كنت في حالة هستيريا جنسية وانا
أدلك و أمص حلمتيها ،، أثارها ذلك لدرجة أنها بدأت تتململ و أنا فوقها تقريبا ، تململها وإثارتها و رغبتها جعلتني ازداد جنونا ،، مددت يدي وقمت بفتح زرا ير البنطلون ،، أنزلت البنطلون بحيث لم يبقى على سوىالتيشيرت ،، بركت على بطنها و قمت بضم ثدييها معا و أصبحت امرر زبي في الشق بينهما ،، ،، نكتها في أثدائها ،، أعجبها ذلك ،، و كنت اخرج زبي من شق أثدائها لأقوم بحك راسه اللزج على حلمتيها في حركة دائرية زادت من شبقها وصارت تتلقى زبي في الجنب الاخر من شق أثدائها بفمها و تدخل راسه في فمها و تداعبه بلسانها بطريقة أثارت جنوني ، ثم قامت بإبعاد يداي عن صدرها و صارت هي التي تقوم بضم أثدائها على زبي ،، كان ما تفعله هي أروع، رفعت التي شيرت الذي ألبسه وخلعته ،، مددت يدي على اسكيرتها وقمت بإنزاله مع كلوتها إلى ما دون ركبتها ، ، لان يدي لم تطل إلى ابعد من ذلك ،، ولم أكن ارغب في سحب زبي من بين نهديها حيث كنت مستمتعا بذلك
وهي أيضا كانت مستمتعة بطريقة غير عادية بذلك ،، كانت كلما تلقت زبي بفمها تصدر صوتا مختلفا في كل مره ، اايي ،، هم
،، اح ، اخ ،، واي ،، اشش ،، و كان صوتها يرتعش وهي تصدر تلك الأصوات ثم قامت بسحب أرجلها محررة نفسها من الاسكيرت و الكلوت ، ، سحبت زبي ببطء من بين أثدائها وتوجهت واضعا رأسي بين أفخاذها ،، كان كسها قد اصبح مبللا بعصائرها بعد كل تلك الفترة من الشبق ،، قمت بتمريغ فمي ووجهي في كسها و كانت
تتأوه وتتجاوب بإصدار أصوات تزيدني إثارة ،، فجأة انسحبت من كلذلك قائلة ،، تعل بسرعة ، وسارت أمامي عارية تماما بخطوات سريعة وانا خلفها وزبي منتصب أمامي وكأنة يشير إلى طيزها ، دخلت الهام غرفتها و استلقت على السرير مباعدة بين أفخاذها لأقصى درجة ،، سحبت الباب خلفي توجهت مباشرة إلي كسها مكملا ما كنت قد بدأته في الصالة من مص ولحس وفرك ومرمغة لكسها ،، مددت كلتا يدي افرك بهما صدرها الرائع ،، صارت
تتلوى بطريقة ممحونة و تتأوه بطريقة اشد محنة و تحرك كسها لفركه بوجهي ،، ثم قمت و بركت بالقرب من كسها ممسكا بزبي فاركا رأس زبي على *****ها ،، كانت تصرخ بصوت عالى جدا وانا افعل ذلك ،، ثم قمت بادخال زبي برفق اللى كسها ،، وكان أروع شعور أحسه منذ أن خبرت النيك كان كسها ولا يزال فعلا أفضل كس نكته في حياتي دافئ ،، طري ، ناعم ، صغير وضيق ، كان أفضل شعور ، فقمت بدفع زبي كاملا حتى غاص كله داخل كسها لم ارغب في أن أحس بأكثر من ذلك ، كان شعورا لا يوصف تركت زبي غائصا في كسها ولم أحركه لفترة ،، كنت أحس بزبي وهو ينبض داخل كسها من شدة الإثارة ،، كنت أحس بتقلصات وارتجافات كسها بزبي ، أحسست بكسها يرفرف وزبي بداخله ،، لو بقيت اكتب معاجم و دواوين لوصف تلك اللحظة لما استطعت أن أصفها ،، لأن كلمات جميع لغات العالم مجتمعة غير قادرة على
وصف إحساس واحد من أحاسيس تلك اللحظة ، ،، كانت بلبلة تحس بشئ مشابه لذلك ، لأن منظرها الرائع و جميع عضلات وجهها المشدودة ،، فمها الجميل المفتوح ، يداها و هي تضغط على أثدائها كل بيد ،، ارتجاف أفخاذها اللاشعوري والغير المنتظم ،، كل ذلك كان يدل على أن هذه اللحظة ،، لا توصف
،، بدأت بعد ذلك بتحريك زبي دخولا و خروجا في كسها ، وكنت عندما اشعر بأنها قد اقتربت من الرعشة أبطئ من وتيرة نيكي لها ،، كنت أحيانا اسحب زبي من كسها و أقوم بفركه ب*****ها ثم إدخاله مرة أخري إلى أعماق أعماق كسها ،، كنت أحس بخصيتي و هي تلامس الجزء أسفل كسها ،، أخذت نبيلة في الوصول إلى الارتعاش ،، صارت تململ كسها في زبي و عانتي ،،و هي
تصرخ بصوت اعتقد إن جميع من في البناية قد سمعه ،، نيكني أسرع ،، أسرع ،، أقوى من هيك ،، دخلو لجووا ،، أه ،، لآلآلآلآلآ ، آآه اح مزعنى اابرنى دخيلك ماتخرجه، ثم أخذت بالصراخ بصوت اعلى مع كل حركة لدخول و خروج زبي آآه آآههه آآه ،، يلآآ يلآآ ، ثم فجأة تغير صوتها لصوتمكبوتأأمممممممممممممم(مع شهيق عميق) و بدأنا في الارتعاش في أحلى و أجمل و أقوى
هزة جماع عرفناها في حياتنا على حد قولها ووصفها بعد ان خلصنا
أخذت في تقبيلي بجنون وكأنها قد رأت حبيبها التائه عن جسدها وله سنينى،، تشاركنا ألبوس و الضم و العناق إلى أن فقنا من ذلك بصوت جرس أنزار الحريق ينطلق في المطبخ ،، تلاقت عيوننا في نظرات فزع و استغراب وتحفز ثم غبنا عن الوعي من الضحك بعد أن أدركنا أن غدائنا قد اصبح في خبر كان ، ، توجهنا إلى المطبخ ، عاريان تماما ، ، أسكتنا جرس الإنذار ، توجهت أنا إلى التليفون ، اتصلت بمطعم كنتاكي وطلبت طعاما لنا ،، ، لفت انتباهي ملابسنا الملقاة على الأرض قمت بلمها ووضعتها على الكنبة ، وكان بنطلوني لآ يزال مبللا ،، سالتها إذا كان بأمكاني غسل ملابسي ،، فأخذت ملابسي ووضعتها في الغسالة ، رجعت هي إلى غرفة النوم و ثم عادت وهي تلف نفسها بمنشفة كبيرة وتحمل الأخرى ، لفتني بالمنشفة بطريقه حنونة ، توجهنا إلى الحمام ،، دخلت هي إلى الدش أولا ثم لحقتها ،، بقينا تحت الماء ضامين بعضنا ، وقعت عيوني على سلة الملابس التي كنت قبل ساعات استمتع بشمها ،، أثارتني الذكريات كما أن الإحساس ببزازها مضغوطة على صدري أثارني أكثر ،، بركت تحتها وصرت الحس كسها و الماء يتدفق من خلاله فجلست هي على حافة البانيو ، مباعدة بين أفخاذها ، فقمت بحشر رأسي بين وركيها و أنا اشم بعمق و الحس كسها زبي كان مثارا جدا ،، قمت برفعها ووضعتها على أرضية الحمام في وضع
الكلبة (فنقسة) ، و صرت الحس كسها من الخلف و أنا بارك خلفها ، كنت أقوم بادخال لساني قي كسها و أتلذذ بطعم ونكهة و رائحة كسها ،، ،، ثم رن جرس الباب ،، لم أتكلم معها ،، خطفت المنشفة و توجهة بسرعة نحو الباب ،، استلمت الكنتاكي ، أعطيت العامل قيمة فاتورته و عدت بسرعة إلىالحمام ،، كان زبي منتصبا يشير إلى طريقي أمامي ،، فتحت باب الحمام وزادت إثارتي مما رأيته ، كانت بلبلة ما تزال في وضعيتها التي تركتها بها ،، وضعت منشفتي على الرف و عدت لمواصلة ما كنت أقوم به وبمجرد أن
لامس لساني كسها انتفضت لا شعوريا و تأوهت ، وصارت تقول لي دخل زبك الآن ، نيكني بسرعة ،، مش قادره اصبر ،، وصلت إثارتي إلى ابعد ما يمكن أن تصل ،، سحبتها، ووقفتها على قدميها ، كان الشبق و الإثارة و الرغبة ظاهرا على وجهها ، سحبتها من يدها ، أقفلت الدش ، فتحت باب الحمام كانت تقف على قدميها ولكن عيونها نصف مسدلة من شدة شبقها حملتها بين زراعي و توجهت بها إلى الغرفة ،، وضعتها على السرير ،، كانت تمد يدها و تعافر للوصول إلى زبي ومسكه و الإحساس به ، قربت زبي إليها صارت تتحسسه و تتأوه و كنت أنا استمتع بشم و لحس جسمها وجهها ،
رقبتها ، خلف أذنيها،، إبطها ، آآه صدرها ، كسها ، طيزها خلف ركبتيها ،، قمت بلحس و بوس وشم ومص كل سنتيمتر من جسمها ، أصبحت رغبتها و إثارتها فوق الوصف ،، وصارت تتنفس بشهقات متتالية ، ، حينها قمت بادخال زبي إلى كسها دفعة واحدة و بدأت في نيكها وكأني حيوان مجنون ،، (أخبرتني بلبلة فيما بعد أنها ارتعشت خمس مرات متتالية و أنا انيكها بتلك الطريقة) ،، قذفت براكين المنى التي كانت بزبي داخل كسها ثلاث مرات متتالية ، و كنت بعد كل قذف أواصل النيك بدون أن اخرج زبي من كسها الرائع ،، بعد المرة الثانية التي قذفت فيها داخل كس الهام،، كنت كلما اضخ بزبي دخولا و خروجا في كسها كانالمني يسيل من جوانب كسها ،، عندما قذفت في المرة الثالثة ، كانت ترتعش ارتعاشها السادس لفت قدميها حول مؤخرتي وضغطت على بشدة
باتجاه كسها ،عند تلك المرحلة أدرك كلانا ، انه الآن فقط ان كلانا قد صادف توأمه ، و انه مهما حدث فمستحيل أن نتفرق عن بعضنا ابدا قمنا للاستحمام كلانا بمفرده ثم تناولت الغداء بيديها حيث صممت ان تاكلنى بيدها ثم استادنت منها ان ادهب لملاقاة والديا واتركها لضيوف عيد ميلادها على وعد وان تشيل لى نصيبى من التورته حين اارجع وابقى معها الليل كله وحتى نطفئ الشموع سويا



رد مع اقتباس
  #7  
قديم 05-23-2011, 01:28 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي

test link
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 05-23-2011, 02:47 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي

test link
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 05-25-2011, 12:08 AM
مولع اوي اوي مولع اوي اوي غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 57
افتراضي

انا متزوجه وعندي 42 سنه وعندي ثلاث اولاد اكبرهم 15 سنه واصغرهم 7 سنوات زوجي يعمل بدوامين وكثيرا لم يجمعنا الفراش الا في المناسبات الحكوميه والاعياد حيث انه يكون في اجازه تبدا قصتي في يوم ذهبي لااشتري ملابس وبعض الحاجات من السوق ركبت عربيه وكانت لسه فاضيه ركبت بجوار الشباك في انتظار ان تتحرك العربيه امتلئت العربيه وجائت بجواري سيده وقبل ان تتحرك العربيه صعد شاب وركب واقف حيث انه لا مكان فاضي بعد قليل نزلت السيده التي بجواري وجلس الشاب بعد فتره احسست برجله تتعمد ان تحك في رجلي لم اهتم للامر واعتبرته مش قصده فتح بعدها جريده كانت معه واخذ يقرائها واحسست بكوع يده يحك في صدري معها احسست بان جسدي تحرك عليه لم اهتم للامر واحسست ان حلمات صدري قد انتصبت تعمد ان يحك بيده علي فخدي ويحك برجله لم استطيع الانتظار طلبت من السواق الوقوف لاانزل من العربيه وعند وقوفي لاانزل احسست بيده تمسك رجلي لم اعرف ماذا افعل مررت ونزلت وكان باقي كتير علي المكان اللي انا نازله فيه قلت امشي احسن لاني احسست بنار في جسدي من حركات هذا الشاب المهم بعد 5 دقايق من المشي وكان الشارع سبه فاضي لان الميعاد ده كان الساعه 10 الصباح ويوم احد كانت البلد شبه فاضيه فوجئت بالشاب اللي كان معايه بالعربيه امامي اندهشت بادر بالكلام بانه احس اني تضايقت منه ونزل مخصوص ليعتذر ايقنت انه متمرس علي مخاطبه النساء وعرض علي ان نمشي حتي لا يظن احد انه يضايقني لا ادري مااصابني لم استطيع حتي الاعتراض ومشيت معه وانا مسلوبه الفكر حتي الكلام لم استطيع حتي الكلام قعد يحكي بانه متاسف بس انا حاسس انك فيكي حاجه مختلفه شدتني لكي لااعرف ماهي طبعا كنت عارفه ماذا يقصد من الكلام ده وجدتني اسايره في المشي والكلام حتي ان اي واحد يشوفنا يقول دول مع بعض مش اغراب وتعمد عند مروري بجوار الرصيف ان يسندني من ظهري بعد عشر دقايق مشي احسست اني اعرفه من زمن فقد كان طليق اللسان يعرف كيف يعبر جسور النساء وبصنعه سحبني في الكلام حتي اني عرفت اسمه وعرف اسمي وبعض ظروفي وارتحت للكلام معه مررنا علي سيما نظرت دون ان ادري علي السيما تنبه وبادر بالكلام من كام سنه مادخلتي سيما ضحكت حيث اني من 15 سنه لم ادخل سيما كانت ضحكه اشبه بالبكاء تصيد الخيط وبادر بالقول طيب تعالي حندخل السيما دون تفكير قلت له ماشي كان فيلم الساحر كانت السيما شبه خاويه رايته يعطي الرجل 10 جنيه بقشيش اندهشت من ذلك فقال لي مافيش خساره دلوقتي تشوفي ان العشره جنيه مش خساره سكت المهم جلسنا علي جنب بعد قليل ابتدا الفيلم في الفيلم منظر لمنه شلبي حركني ولم احس الا بيده علي رجلي تركتها لاني كنت مع الصوره فعلا سخنت من المنظر لم احس الابيده وهي تغوص في لحمي وجسدي ملتهب ويدي في صدري واحسست بيده تمسك كسي لم ادري الا وانا انزل لبني وجاء صوته وهو يقول لي تعالي نرجع ورا الصوره احلي من هنا قلت ماشي وقفت ويده حول خصري ومررت من امامه واحسست بزبه منتصب زاد من تعبي احساسي بزبه صعدنا الي اعلي وهممت بالجلوس فقال لي لا مش هنا تعالي اخر السيما فيه خشب لقيته لف من ورا وانا معه وحضني وبسني لم احس بحالي فقلت له الناس والعمال قال شفتي العشره جنيه ليه عرفت انهم متعودين علي كده لان العامل شافنا واحنا بنلف علي السور ولم يهتم المهم لقيته طلع زبه من البنطلون وقعد يمص فيه ورفع العبايه وانا معه نزلت اللباس وحطيته في صدري وعلي الواقف دخل زبره في كسي قلت اهه كاني بنت بتتفتح وكاني اول مره اتناك فيها وفعلا كانت اول مره اتناك فيها من 8 شهور جبهم في كسي طلعت اللباس ولبسيه بعد ان خدت منه منديل ورق سددت به كسي قال نكمل الفيلم قلت لا يلاة نخرج خرجنا في الطريق قالي ايه رايك قلت جميل بس لسه كتير قالي ايه رايك لو اتخرتي ساعه او ساعتين قلت مافيش مانع قالي حنركب عربيه ونروح البيت عندي قلت له نركب تاكسي اسرع قال انه ماكنش عامل حسابه علي الخروج عرفت انه ماعهوش فلوس اعطيته 50 جنيه لم يتردد واخذها انا كنت مستعجله اتناك كان ساكن في مدينه العبور منطقه شبه فاضيه شوارع مافيش فيها حد ماشي المهم علي اول مقعد مش مصدقه نفسي انا بعمل ايه مافيش دقيقه كان جنبي وجلس يحضني ويبوسني وانا اشده نحوي واتمحن واقول اةةةة وكنت في عالم تاني علي غفله احسست بيد اخري تعبس في لحمي افقت رايت واحد تاني معه يلعب في كسي خفت ولكنه قال لي انه صديقه وهو معه في السكن ومينفعش انه ينام معايه وصديقه مينمش لقيت صديقه بيقول شوفي يامتناكه احنا الاتنين حنخليكي تحبي النيك ذي عينيكي واحسن ليكي انك تمشي معانا ذي مانقولك علشان تتبسطي وترتاحي احسست اني معنديش اي راي وغصب عني لازم اسمع كلامهم قال لي صاحبه قومي يامتناكه استحمي مش ناكك في السيما احسست اني فرحانه لما اسمع كلمه متناكه يمكن لقب كنت حابه اعيشه مايعرفش اني عايزه اتنين تاني معاهم علشان يعوضوني الحرمان المهم دخلت الحمام وجيت اقفل الباب دخل معايه صاحبه وقالي انا احممك قلعني هدومي وهو يمص في رقبتي ويبوسني وانا كنت رايحه في عالم تاني قالي باين عليكي تعبانه قوي قلتله قوي قوي وعايزاك انت تمتعني باي طريقه تحبها المهم احس اني شبعانه نيك حممني وناكني وهو بيحميني خرجت ودخلت غرفه فيها سرير ودولاب وشبه مزبله طلعت علي السرير قالي لا انزلي مصي زبي نزلت واخذت امص له زبه حتي اصبح واصل لحد ركبته وتعمد ان اجعله في كامل انتصابه حتي امتع نفسي بطوله طلعت علي السرير ودخل زبه بالراحه في كسي قمت شداه عليه قالي بالراحه يالبوه بقيت فرحانه وهو بيشتمني وفرحانه اكتر بالصفات الجديده متناكه ولبوه وكان استاذ نيك تفنن في امتاعي دخل صاحبه التاني اللي كنت معه بالسيما وقعد يلعب في بزازي ويبوس جسمي واعطاني زبه امصه لهحتي شد واصبح اطول من التاني لقيت صاحبه نام علي ظهره وقالي اركبي علي زبي ااااةةةةظبت نفسي وركبت علي زبه وزب التاني في فمي بعدها لف ولقيت صاحبه شدني عليه والتاني بيلعب في خرم طيزي معاه كريم احححححححححح وبيدخل صباعه في طيزي وجعني قالي اصبري وحترتاحي شويه تعودت علي صابعه بعدها لقيته دخل صباعين وجعني اكتر وصاحبه التاني عمال ينيكني من تحت لم ادري الا واللي فوق بيحط كريم ويكتر في لحظه لقيت صاروخ دخل طيزي لم لتمالك نفسش وصحت من الوجع صاحبه صرخ فيه وقال حتفضحينا يالبوه اسكتي وحط ايده علي فمي والتاني عمال يدخل ويخرج في زبه اااااااااااةةةةة حتي اني اتبسطت اكتر من النيك في كسي شويه ااااااي ي ي واحسست بنار جوه طيزي احححححح لقد قذف لبنه في طيزي اااااااامممممممم قمت جري ودخلت الحمام وشطفت نفسي وانا في قمه النشوه والفرحه بما انا فيه خرجت لقيتهم لسه في الغرفه دخلت عليهم وطلعت علي السرير قالي احسن حاجه فيكي انك نظيفه تعالي مصي زبي قعدت امص زبه والتاني بيلعب في خرم طيزي شويه ولقيته دخله في طيزي وانا في قمه الفرحه جلسنا قرابه الساعتين عرفت منهم انهم واخدين برشام ومتحضرين للنيك في اي وقت وانهم بينزلوا الشارع يصدادوا النساء المهم عرفوا مني اسمي وانا فين ساكنه كنت بحكي وانا مش عارفه بيخططوا لايه بعد شويه دخلت مع واحد من الاتنين الغرفه ناكني نيكه جميله وخرجنا جلسنا واذا بيهم بيسالوني معاكي فلوس قلت لهم معي 100 جنيه قالوا شوفي بقي يالبوه انتي كل يوم اربع تيجي هنا من نفسك تلفونك معانا وبيتك عرفناه يعني لو مش حتيجي حنعملك فضيحه انتي مش قدها علي شرط تجيبي وانتي جايه لكل واحد 100 جنيه معاكي قلت لهم لايمكن انا معنديش مبلغ ذي ده انا ممكن اجي كل يوم مش يوم الاربع بس لاني مشتاقه للنيك اكتر منكم انتم الاتنين اما فلوس انا علي البلاطه بقيت اروح عندهم كل يوم اربع اتناك حتي ملوا مني واصبحت الان لا استطيع العيش دون ان اتناك وبقت شغلتي دلوقتي امشي في الشارع اتمني ان اصادف اي حد عنده مكان اروح معاه حتي ان الكثيرين عرفوني وعرفت الكثير واصبح النيك عندي كالدواء لااستطيع الاستغناء عنه

مرحله المراهقه مرحله غريبه جميله ومتعبه . مرحله المراهقه متل مره تعلم المشي والحبو والكلام وكل خصائص الانسان. هي مرحله التعرف علي المجهول باجسامنا للبنات والصبايا . قد تبدا بتجربه او سماع او قد لا تبدا الا متاخر جدا. هي مرحله التعرف علي اقوي غريزه بالانسان . هي مرحله الاحاسيس الحقيقيه بحياه الانسان ومنها الحب القوي العنيف زو النشوه والشهوه.
لما كنت صغير في مرحله المراهقه كانت البنات الصغار تحب الكلام معي وانا في نفس الوقت مراهق هايج زوبري واقف ومشدود 24 ساعه باليوم حتي وانا نايم احلم واستحلم واكب بمنامي وكانت تخيلاتي كبيره بس كنت احب البنات وكنت احب التصق بيهم باللغه المصريه ادقر فيهم وكمان نظرا لحسن مظهري كانت شابات تلصق فيا بالاتوبيس لانهم كانوا يعتقدون اني صغير ولا افهم شئ بس من ملامستهم كنت احس بالمتعه من ملامسه الجنس اللطيف وبعد
كنت اعيش مع جدتي من الام بشقتها الكبيره وكانت جدتي كبيره جدا بالسن لا تتحرك وكنت اقوم بمساعدتها وتلبيه طلبتها وبعد
وكانت لجدتي عجوز ايضا صديقه لها كانت تاتي لزيارتها كمن حين لاخر وخاصه بايام مرض ستي الاخيره وبعد
وكانت شقه ستي شقه من بتوع زمان يجري فيها الحصان كنايه عن وسعها حتي اللي باخر غرفه لا يسمع الغرفه الاولي شقه كبيره بالفعل وكانت جدتي تنام باخر الشقه وبعد
وفي يوم حضرت صديقه جدتي العجوز الصعيديه وكانت جدتي ايضا صعيديه وحضرت الصديقه ومعها بنت فارعه الطول زو تقسيمات انثويه تحرك زوبر واحد مراهق زي انا. عرفت بعدها انها الخدامه بتاعتها استغربت لجمال الخادمه . فاخدتهم علي غرفه ستي والبنت تنظر لي وتبتسم وانا جلست بغرفتي واذا بالبنت تاتي الي وتطلب مني الحضور لغرفه جدتي لما شفت البنت داخله عليا هجت ورجعت البنت لغرفه جدتي وبعد
ذهبت لجدتي بالغرفه فسالتني جدتي ان اعمل شاي للضيوف فوافقت علي طول فقالت صديقه جدتي للبنت روحي معاه ساعديه بالمطبخ وبعد
ذهبت انا الي المطبخ وفوجئت ان البنت وراي تقول لي اتركني اعمل معك الشاي فقلت لها ما اسمك قالت شاديه واذا بي امسكها من راسها واقبلها فقبلتني بدون تردد وكانت بوسه سخنه لا ادري كيف عملتها هذه البنت ذو الرابعه عشر . استغربت من طريقه بوس البنت وكانت بوسه بنت محترفه.وكانت انثي سخنه بمعني الكلمه حسيت ذلك من قبلتها فقلت لها اذهبي للغرفه واستطلعي الامر وارجعي ففعلت فنهرتها الصديقه وقالت لها روحي المطبخ اناو صديقتي بنتكلم بموضوع خليكي مع احمد وجاءت الي ثانيا وقالت ان الطريق امان فاخدتها بين احضاني وقبلتها وهي لا تمانع وتلسق كسها بجسمي وتبوس كاحسن مجربه ومحترفه جنس فخلعت عنها ملابسها ووضعتهم بالحمام حتي اذا حضر اي انسان تدخل الي الحمام وتلبس ملابسها كانها تعمل تويليت وبعد
اعطتني ظهرها وكانت طيظها ناعمه وكسها يتدلي منه زنـبور طويل وشعر كسها خفيف نظرا لصغر سنها ومسكتها من بزازها وقفشت بصدرها وكان صدرها قوي وصغير وحلمات بزازها واقفه ومشدوده للامام فاخدت احداها ووضعته بين شفايفي واخدت امصه وواتمتع بيه وهي تتاوه وتسيح وتصرخ وكمان كل ما المس صدرها تسيح اكثر وتسخن اكثر وكمان تميل علي اكثر وكانت عاوزها تقعد علي الارض فاخدتها الي الحمام ونمت فوقها علي الارض علي البلاط وهي تتاوه وانا امسك كسها بايدي وهي تنزف مياه من كسها وخيوط بيضا وتتاوه ونمت عليها وكنت قويه جدا واخدت تحرك كسها بملابسي وانا بالبجامه وزبي وقف فخرحت زبي من بين بنطلون البجامه وكان بحجم جميل وكمان اخدت تدعك كسها بزوبري وكمان اخدت تضع زوبري علي خدها واصبحت هايجه ومافيش حد يقدر يوقفها لدرجه من نومها علي كنت احس انها تجمع كل قوتها بشهوتها وتحاول ان تتمتع بشبابي الفارع وكمان انا كنت عاوز ادخله فيها نظرا لمراهقتي الفارعه القويه وكان زبي وراسه واقفان وجاءت قوتي ومسكتها ولفيت عليها علي الارض واخدت اقبلها وزبي واقف وسط رجلها وهجت وهجت وهجت لدرجه كان ممكن افتحها. واخيرا كبيت وسط فخادها وغرقت لها فخادهل من لبني ففرحت كثير واخدت منديل ورق ومسحت لبني وطلبت مني ان تحتفظ بالمنديل زو اللبن بتاعي ورائحه المني تغرقه وبعد
وقفت من هذا الوضح علي صوت صديقه جدتي وهي تنادي علي شاديه فدخلت الحمام وقفلت علي نفسها واردت ملابسها ولم نعمل الشاي وكانت حجتي انني لم اجد الكبريت حتي اعمل الشاي مع العلم كانت اجسامنا مولعه مش تعمل شاي بل تشوي لحمه ارجو ان تكون عجبتكم




رد مع اقتباس
  #10  
قديم 05-25-2011, 12:10 AM
مولع اوي اوي مولع اوي اوي غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 57
افتراضي

اخذت مدام هيام تروح وتجيىء فى غرفتها,تفرك يديها حينا وتضمها الى صدرها حينا آخر .. وتدعك بطنها بعنف حينا ثالث,
ثم خرجت الى الصاله حيث أفترشت أم السعد الأرض.
- مالك يا ست هيام.. انتى خايفه؟..من أيه..هو هاياكلك؟
- عمرى ماعملتها يا أم السعد..!
- ياختى هو أنتى هاتعملى عمله.
- بس الحاجات دى ما يعمولهاش الناس المتعلمين.. قصدى يعنى..
- وعملك اية العلام..كان عملك أيه يعنى..متأخذنيش يا ست هانم,شوفى انتى روحتى لكام دكتور.
- معقول أنا أعمل كده.. طب لو حد من العيله عرف حاجه يبقى منظرى أيه؟
-وهمه هيعرفوا منين.. دول همه مشوارين تلاته ومش هنغيب اكتر من نص ساعه والنتيجه مضمونه
- ومنين اطمن ان النتيجه مضمونه؟..انتى متأكده يعنى؟
- يوه.. يعنى هوانتى اول واحده ادلها عالسكه دى؟..وربنا يجبر بخاطرها!.. ده فيه غيرك كتير..ووحياتك برضه هوانم مايتخيروش عنك..بس الحاجات دى اسرار ما يصحش نمسك فيها.
- يعنى صحيح يا أم السعد ممكن يجيب نتيجه؟
- ويعنى لو ماجابش,احنا هنسيب وشنا هناك؟..ادى احنا بنعمل اللى عليناومش هييجى اكتر من اللف اللى لفتيه عالدكاتره والعيادات( اعلان هذة القصه فى عرب نار ادخل جـوجـل واكتب عرب نار لتتمتع معنا)
ولا هاتصرفى قد اللى صرفتيه
- المصاريف مش مهم يا أم السعد, أنا بس خايفه.. يعنى انا معرفش الحاجات دى بتتعمل ازاى.. بصراحه كده انا خايفه من المسخره وقله الحيا.. انا سمعت على حاجات زى كده.. وقرينا على حاجات من دى فى الجرايد.
- (بزعل مصطنع) يا هيام هانم عيب عليكى الكلام ده, هو احنا معرفه النهارده ولا امبارح, ده انتى خيرك عليا, **** يرحم الست والدتك (تكاد تبكى) ده انا لحم كتافى من خيرها.. أنا برضه هاعمل حاجه تضرك..لما تقولى مسخره وقله حيا..!
- خلاص يا ام السعد.. يعنى على ضمانتك؟
- برقبتى يا ست الكل..ده راجل مبروك,وانتى بودنك هاتسمعى سيرته.
هوه احنا يعنى لازم نروح له ..يعنى موش ممكن هو ييجى هنا؟
- ييجى فين ياختى..هوه انتى فاكره ايه؟.. ده انا حجزت لك ميعاد بالعافيه..وعشان خاطر ام السعد بس , ده راجل مقامه كبيرومش ناقص, وبيعمل الحاجات دى كده ببلاش.
- مش عارفه انا خايفه من المشوار ده ليه.
- ياهانم خشى غيرى هدومك عشان يادوبك.
(اعلان هذة القصة عرب نار ادخل جـوجـل واكتب عرب نار وتمتع معنا)


- يخرب عقلك يا ام السعد ده مكان تجيبينى فيه برضه, حوارى وطينه ومجارى,.. والبيت ده باين الناس كلها عارفينه,وعارفين الستات اللى بييجوا هنا, شايفه بيبصوا لنا ازاى؟
- يعنى هوه انتى حد عارفك هنا, وادى احنا ركنا العربيه على الجسر بره عند الناس اللى بيبيعوا الجلاليب البلدى, يعنى لو حد عرف العربيه وجاب لك سيره يبقى كنا بنتفرج على الجلاليب وادى واحنا مروحين هاتيلك واحده ولا اتنين,
- وواحده ولا اتنين لأم السعد..مش كده يا وليه؟
- خيرك سابق يا ست الكل هو احنا عايشين غير من فضله خيرك علينا.
- ما تقوليش كده يا ام السعد دى الحاجه موصيانى عليكى .
- اتفضلى يا اختى..
- "..أنا ايه اللى جابنى هنا, معقول اللى انا بعمله ده, بقى هيام الكسبانى بنت ممدوح الكسبانى الصحفى ورجل المجتمع وانا بليسانس الآداب بتاعى..يوصل بيا الغباء للدرجه دى,..اوصل لحد الدجالين والمشعوذين ..خلاص لغيت عقلى ومشيت ورا وليه جاهله زى ام السعد..طب وجوزى عقيد الجيش ,ياخبر اسود ده لو عرف كان يضربنى بمدفع.. وايه المكان اللى انا فيه ده..معقول انا هادخل البيت ده , ده عامل زى الخرابه..ومش باين فيه صوت ومضلم كده ليه, ده لودبحوا حد هنا محدش هيحس بيهم,..طب وانا اضمن منين هيعملوا فيا ايه, وام السعد برضه وليه جاهله وسهل ينضحك عليها لأ انا هامشى..".
- على فين يا ست هانم , ده احنا خلاص وصلنا ادخلى.. ادخلى بقى ماتعصلجيش امال.
- بأقولك ايه انا هامشى
- يخرب عقلك, انا عارفه انك كنتى هتعملى كده, انا غلطانه اللى جبتك , بقى بعد ما توصلى لحد الباب تقوليلى نمشى.
- بلاش جنان يا وليه, بقى معقول الكلام ده,
- يا ست ما تفرجيش الناس علينا, طب تعالى نتكلم جوه.. تعالى متخافيش..ولو لقيتى نفسك متضايقه نمشى على طول محدش ليه عندنا حاجه.. تعالى .. تعالى.

- مالك بتترعشى كده ليه..وشك أصفر وابدك متلجه.. الأسياد يلاحظوا انك خايفه منهم ..كده مش كويس عشانك.
- وطى صوتك الراجل يسمعنا.."..شكله مش باين عليه دجال ..باينه شيخ مبروك بصحيح.. ولا دقنه بيضه وطويله ولا لابس طرطور بنجوم زى اسماعيل ياسين.. .."
".. اللأوده شكلها عادى خالص لا ستاره ولا بخور ولا الدنيا ضلمه..دى حتى فرشها كله بسيط شلت قطن وحصير.. بس ايه التلات شلت اللى فى الركن دول, ..اكيد دى ترابيزه الكشف..بس ايه الحاجات دى كلها ..قلل كتير قوى وجراكن بلاستيك , وايه ده كمان.. طشت!.. وده بيعملوا بيه ايه .. بيحموا الزباين.. طب الشيخ قاعد على مخده فى وش الأوده.. والشلته اللى قدامه دى اكيد بيقعد عليها الزبون.. لكن انا عندى احساس انه بيخللى الزبون يرقد على الشلت دى.. دى منظرها كده نامت عليها ييجى مليون واحد .. قصدى واحده .. اكيد زباينه كلهم ستات .. ستات متخلفين
- قربى يا بنتى.. تعالى هنا .
- مالك اتفزعتى كده ليه,انتى كنتى سرحانه..يالا قربى اقعدى على الشلته اللى قدام الشيخ دى على طول.. اقعدى وربعى رجليكى
- هاتى ايدك .. مالك بتترعشى كده ليه.. انتى خايفه منى.. متخافيش يا بنتى انا ما بعضش ..هاهاها..هدى نفسك خالص ريلاكس زى ما بيقولوا...هاهاها
.........._ وضع الشيخ كلتا يديها بين راحتيه,ثم احنى رأسه الى الأمام ..كان الرجل يبدو وقورا الى حد بعيد وكانت ملامح وجهه توحى بالأمان ..كما كانت ملابسه النظيفه المكويه تعطيه هاله من الأحترام تبعد عنه شك الشعوذه وتضعه فى مقدمه مصاف النصابين العظام , لمن يفهم فقط ولكنها كانت ممن لايفهمون, فارتاحت له واستحلت دفء يديه .. وظنته يحل لها مشاكلها حتى كادت تناديه بابا.
- اسمك أيه يا بنتى؟
- هيام
- عندك كام سنه يا هيام؟
- خمسه وتلاتين.
- عال.. عال.. وجوزك بقى يا ست هيام بيشتغل أيه؟
- عقيد فى الجيش .. فى سلاح المدفعيه.
- "والمدفعيه كمان".. آ.. وايه مشكلتك بقى يا ست هيام؟
- متجوزه بقالى تلاتشر سنه يا عم الشيخ ..
- مبروك .
_اعلان هذة القصة عرب نار ادخل **** واكتب عرب نار وتمتع معنا
- هاهاها.. اسمى الشيخ مبروك.
- لموءاخذه يا سيدنا ..
.........._ ثم سادت فتره من الصمت , هيام تنظر لأم السعد ,.. ام السعد تهز رأسها لهيام بما معناه أكملى .. اما الشيخ مبروك فلم يحرك ساكنا وبقى مطأطأ رأسه ينظر فى حجره وهو ممسك بيدى علياء بكلتا يديه.
- متجوزه بقالى تلاتشر سنه .. وعندى بنت واحده عندها حداشر سنه ومن يومها مخلفتش تانى .. نفسى فى حته عيل..دوخت عالدكاتره من غير نتيجه, لحد أم السعد ما دلتنى عليك يا مولانا وحكت لى عن بركاتك ..
.. ترك الشيخ يدى هيام فجأه اعتدل فى مجلسه وأنطلق قائلا:
- يا بنتى بأمره.. أنا بأبلغ بس وهو بيعمل اللى بيريده , وكله بأمره..كله بأمره..كله بأمره....المهم أن تصدقى فى اللى عايز يساعدك .. قومى يا بنتى.. اقلعى هدومك.. وأرقدى هناك .. أفرشى المشمع يا أم السعد
وولعى البخور.
..." يا أبن الذين .. فينا من القلع.. وهى برضه الرقده اللى قلت عليها.. والبخور كمان.. كملت عده النصب .. وبيأمر أم السعد زى ماتكون بتشتغل معاه .. يا حلاوه ... وقعنا ومحدش سمىٍٍٍٍٍ علينا.. وأيه المشمع ده كمان.. هو ناوى يعمل أيه فى يومه الأسود ده .."
......._ قامت هيام متكاسله وأخذت تتباطأ فى فك أزرار الجاكت متجهه ناحيه أم السعد التى كانت قد ذهبت لركن الحجره لأحضار المشمع , بينما قام الشيخ ليغسل يديه تحت حنفيه فى ركن آخركأنه يستعد لاجراء عمليه جراحيه .. ما أن وصلت هيام ناحيه أم السعد حتى استدارت الأخيره وبيدها المشمع متجهه ناحيه "الرقده" وكانت تتجنب هيام التى لحقت بها وهى تفرش المشمع , وما ان استدارت أم السعد حتى كادت تصطدم بها
- يا ختى انتى ماشيه ورايا كده ليه..(هامسه) ما تقلعى.
- أقلع كله؟
- أقلعى الجاكت والبلوزه والجيبه .. وأرقدى وبعدين لو حب يقلعك حاجه تانيه انا اللى ها أقلعك.. متخافيش أنا جنبك مش هاسيبك.
- لازم حكايه القلع دى.. ماينفعش يعنى..
- يووه .. ما انتى ياما قلعتى للدكاتره, اشمعنى يعنى!
- أيوه بس ..
- بطلى بسبسه بقى ..الراجل يقول واقفين يتودودوا على أيه ..وما تبينيش انك مكسوفه منه لا يزعل.. يالا ياحبيبتى . أقلعى ..أقلعى.
........_ كانت هيام قد فكت أزرار الجاكت بعد أن فكتها وزررتها عده مرات , وأخيرا أستقر رأيها على "القلع" فأسدلت الجاكت عن كتفيها وألقت به حيث كانت تجلس .. حكت قدميها ببعضهما فتخلصت من الحذاء بينما كانت تفك أزرار البلوزه .. كانت تفعل هذا ووجهها ناحيه الحائط.. ورأت ان خير ما تفعله هو أن تتخلص من ملابسها دفعه واحده فى هذا المكان ثم تتجه الى الرقده مره واحده بدون أن تنظر الى الشيخ لأنها لو فعلت ذلك ستأخذ حاجياتها وتجرى خارجه ولن تكف عن الجرى حتى تصل لسيارتها, ..بيديها الأثنين أخذت تشد أطراف بلوزتها من الرقبة ثم خلعتها وبسرعه فتحت مشبك الجيب وتلته بالسوسته ثم أنزلت الجيب حتى فخذيها ورفعت ساقيها منها الواحده تلو الأخرى وداست جيبتها مكانها...... كانت قد أخذت تتصبب عرقا وأحست بحراره الخطوه السابقه وكم من جسدها أصبح عاريا الآن.. ألصقت يديها جوارها فداعبهتا أطراف الدانتيل التى فى نهايه كومبليزونها عند معصمها فأزدادت دقات قلبها عنفا فهذا معناه ان معظم فخذيها عار الآن ..وتذكرت انها ترتدىاندر يكشف اكثر ما يخفى أسودت فى ووجهها الدنيا وبدأت دقات قلبها تتسارع من الأنفعال ووقفت لحظات تنظر فى الحائط تتأهب للأستداره وكأنها تحاول تقدير .
...".. عظيم.. والكلوت كمان أسود .. يعنى كله باين من ورا دلوقت "..
.........._ أستدارت مره واحده وبخطوات سريعه ومتلاحقه أتجهت ناحيه الرقده.. كانت المسافه حوالى الثلاثه امتار ولكنها أحست أنها تسير فى الشارع , كانت تخشى النظر الى الشيخ فكانت تنظر فى الأرض .. ولما كانت تمشى بخطوات سريعه فقد لاحظت ان ثدييها يرتجان بعنف وانهما يكادان يقفزان من سوتيانها الأسود المحبوك الذى كان يحاول كبح جماحهما بلا فائده ,..وكان لديها أحساس مؤكد ان هذين الثديين هما موضع نظر سيدنا الآن ومحل اهتمامه , ولكن احساس غريب بأن الفاس وقعت فى الراس خلاص وان ما جرى قد حرى جعلها لاتهتم,.. اعلان هذة القصة عرب نار ادخل جـوجـل واكتب عرب نار وتمتع معنا ولما وصلت الى حيث يجب أن ترقد ..واجهت الحائط ثم ثنت ركبتيهاوبدون تلكؤ وكأنها تريد أن تنتهى من كل هذا " واللى يحصل يحصل" ألقت بجسدهاعلى الرقده ولم تكن تدرى أرتبت هى هذا الوضع, أم انه جاء هكذا اعتباطا.. فقد وجدت نفسها وقد رقدت على جانبها الأيسر ووجهها فى الحائط ورأسها ناحيه الشيخ .. وكان نصف جسدها من تحت الصدر مباشره على المشمع , وبحركه لاأراديه أحنت ساقيها الى الأمام ومدت يدها اليمنى تحاول ستر جسدها قدر المستطاع, فهالها أن تجد ان حافه الكومليزون قد أرتفعت حتى منتصف ردفيها .. فأخذت تجذبه الى الأسفل وأستطاعت بالكاد أن تجعله يصل حتى حجر سروالها الضيق المحزق, الذى تحسسته فوجدته هو الآخر قد أتخذ وضعا غريبا .. اذ اتسعت فتحتا الأرجل وجعلتا جزءا كبيرا من مؤخرتها تبز الى خارجه وقد انكمش السروال حول نفسه وانحشر بين فلقتى مؤخرتها الممتلئه,
حاولت بأصابعا ان تجذب أطرافه الى الخارج ولكن أرتباكها جعلها تعرى نفسها أكثر ,حتى أحست أن مؤخرتها بالكامل قد خرجت من سروالها اللعين,.. أزداد خجلها فدست وجهها فى الشلته كالنعامه.
.. ولكن ما كان يطمئنها قليلا ان مؤخرتها فى هذا الوضع لم تكن فى مواجهه الشيخ ,.. وفى هذه اللحظه فقط فكرت فى مولانا التقى الورع .. كيف يتيح لنفسه أن أن يطلب من امرأه أن تتعرى امامه هكذا , ولما جال هذا الخاطر برأسها فزعت عندما بدأت فى التفكير فيما سيفعله مولانا بعد ذلك.

.. بقيت هيام فى هذا الوضع ثلاث دقائق أحست انها ثلاثه أيام مرت عليه عده أحاسيس وخيالات مختلفه , فقد أحست بحركه غريبه خلفها .. أصوات أقدام الشيخ يتحرك هنا وهناك , وكذلك أم السعد ثم همس غير مفهوم بينهما , وأشياء تتحرك وصوت خرير مياه , ثم بدأت تشم رائحه بخور .. ثم ما لبث دخان البخور أن عبق المكان وكانت له رائحه ذكيه عطره مسكره تسرى فى الأجساد جعلتها تشعر بقشعريره حلوه ونشوه غريبه كانت تحسها لأول مره .
.. أستسلمت علياء لهذا الشعور الغريب فما لبثت أعصابها أن هدأت وأسترخت عضلات جسدها وثقلت جفونها وأحست بالأصوات تأتيها من بعيد , فاستراحت وأتخذت وضع من يتأهب للنوم فثنت ذراعها وأسندت رأسها عليه وغطت وجهها بذراعها الآخر .. وأصبح الخاطر الذى يلح عليها الآن ان مولانا يتأهب لمضاجعتها وأنها لو أستدارت الآن فستجده واقفا ناحيه مؤخرتها وقد رفع ذيل جلبابه وأخرج قضيبه .. وأصبح هذا الشعور مؤكدا لديها فأخذت تدفن رأسها بين ذراعيها وتكورت على نفسها كالقنفذ وهى تحاول ضم ساقيها معا ولكنها كانت تحس ان جسدها أصبح لايستجيب لها وأن احساسا بالخدر قد سرى فيه حتى أرتخى وأنها لو أرادت الوقوف لما أستطاعت .
.. وبقيت فى هذا الوضع تنتظر الشيئ الذى سيحدث مؤكدا, وتلك اليد التى ستمتد الى سروالها لتحرر مؤخرتها منه , وذلك الجسد الثقيل الذى سيقبع خلفها دافعا اياها الى الحائط وتلك الأنفاس اللاهثه التى ستلهب رقبتها بينما ذلك الشئ المدبب المصلب الذى يشع حراره ورطوبه يندس بين فخذيها .. بل انها أخذت تفكر فى ذلك الفيضان اللزج الذى سيغرق مؤخرتها بسخونته ورائحه العنبر التى ستنتشر من أسفل الى أعلى حتى تطغى حتى على رائحه هذا البخور اللذيذ وسيظل الفيضان يندفع حتى يغرق سروالها ويصل الى مهبلها ورحمها .. بل سيدخل الى بطنها ايضا حتى تمتلئ امعائها فيسيل بعد ذلك بين فلقتى مؤخرتها ويبل فخذهيها حتى يصل الى ركبتيها .. نعم ولذلك وضعوا المشمع .
.. اخيرا بدأت اقدام الشيخ مبروك تقترب فأزدادت دقات قلب هيام عنفا فهاهى اللحظه قد حانت, حاولت هيام ان تفيق من خدرها وتستجمع شجاعتها فعاودت محاوله شد عضلات جسدها لتغلق كل منافذه , ولكنها لم تستطع أن تنظر خلفها حتى أحست بالشيخ يجلس ورائها فأستجمعت من شجاعتها قدرا حتى تمكنت من أن تلوى رقبتها , فوجدت الشيخ وقد تربع على الأرض خلفها وتلك الأبتسامه الودوده تشع من وجهه الوقور فأبتسمت له وأطمأنت .
اعلان هذة القصة عرب نار ادخل **** واكتب عرب نار وتمتع معنا
.. - ايه ده .. انتى عرقانه كده ليه يالا أفردى جسمك .
.. قالها الشيخ مبروك بينما يده تمتد الى الجسد المسجى أمامه , فأرتكزت يده على وسطها من جانبها الأيسر حيث لامست أصابعه بطنها .. أجفلت لحظه لمسه يده ولكنها ما لبثت أن استراحت لهذه اليد الكبيره الحانيه فأستجابت له وطاوعته وهو يقلبها على ظهرها وفردت ساقيها وألصقت ذراعيها بجانبها فأحست بالكومليزون وقد ارتفع الى اعلى فأرادت أن تشده حتى تغطى حجرها ولكن يديها لم تطاوعها فلم تجد شيئا تفعله سوى أن تركز نظرها فى السقف .
.. بمنتهى الهدوء والرازنه والتمرس وضع الشيخ مبروك راحه يده اليسرى على جبهه السيده هيام , وبمنتهى الرقه وضع يده اليمن على بطنها فوق عورتها تماما .. استكانت هيام ليدى الشيخ المبروكتين ثم سمعته يدمدم ببضع كلمات بسرعه وصوت خافت فلم تتبين منها شيئا .. أدارت هيام عينيها فى مقلتيها بهدوء ناحيه الشيخ فلمحته وقد اغمض عينيه واحنى راسه بينما شفتيه تتحركان بسرعه فى دمدمه غير مسموعه وقد بدا مستغرقا فيما يفعله غير مهتم بالجسد شبه العارى الذى يرقد امامه كالذبيحه .. استراحت هيام اخيرا واحست بالأمان حتى انها باعدت بين ساقيها ثم ثنت ركبتها اليمنى فأحست بالهواء البارد يرطب فخذيها من الداخل بينما راحت تنظر للشيخ فى حب وتبجيل وقد صدقته

.. رفع الشيخ مبروك يده عن جبهه مريضته الحسناء فتحركت عيناها معها وهبطت معها لنكتشف ترابيزه ادوات تناول منه الشيخ علبه صغيره بها دهان وضع منه قدرا ضئيلا على طرف سبابته ... اندفع الدم بقوه فى وجه هيام حين تصورت المكان الذى قد يحظى بلحسه الدهان المباركه وأخذت تتابع يدى الشيخ بقلق شديد, فراحت تتابع يده ليسرى وهى تعيد علبه الدهان الى مكانها ثم يده اليمنى وهى تتجه ناحيه جسدها ’?بحركه لاأراديه قبضت بأطراف أصابعها على الكونبليزون ولكنها ما وجدت الشيخ يمسك بطرف الكومليزون حتى ارتخت اصابعها رغما عنها واستسلمت له ..امسك الشيخ بطرف الكومبليزون وراح يرفعه الى الأعلى ببطء شديد حتى عرى بطنها تماما شاهدت هيام اصبع الشيخ مبروك السبابه وعليها لحسه من المرهم الأبيض تتجه ناحيه بطنها وبهدوء وبطء اتسمت به حركات اليدين المبروكتين اتجه الأصبع ناحيه البطن البيضاء المسجاه امامه وكانت انفاس هيام قد بدأت تتلاحق, فأخذ صدرها يعلو ويهبط وكذلك بطنها وشاءت الصدف أن يتلاقى الأصبع اثناء هبوطه مع البطن اثناء صعودها وجاء التلاقى فى المكان المقصود تماما ..سره البطن ,.. أحست هيام أولا بلسعه المرهم البارد , وعندما بدأت البطن تهبط هبط الأصبع معها , وعندما وصلت البطن الى منتهاها أستمر الأصبع فى الهبوط ولكن ببطء شديد فأحست هيام أن أصبع الشيخ يغوص فى بطنها ,.. لم تكن هيام امرأه بدينه ولكنها كانت ممتلئه الجسد بشكل متناسق مثير وكانت لها بطنا رائعه بارزه قليلا .. ذات سٍوه مدببه .. فلما غاصت أصبع الشيخ فى سرتها التفت بطنها حوله وأحتوته , واستمر الشيخ يضغط أصبعه الى الداخل وشعرت هيام ان أصبعه سيخترق سرتها وبدأ الأمر يؤلمها جدا فأضطرت للتأوه وكانت تخجل أن تفعل .
.. خفف الشيخ ضغطه قليلا قليلا فبدأت هيام تملأ صدرها بالهواء فأرتفعت بطنها ومع نزولها مره أخرى عاود الشيخ ضغطه بأصبعه مره أخرى .. وأضطرت هيام للأستجابه لحركه أصبعه حتى لا تتألم وأخذت توافق حركه بطنها صعودا وهبوطا مع حركه أصبع الشيخ .. ورغما عنها تسلل اليها أحساس بالأثاره الجنسيه رويدا رويدا..و بدا الأمر وكأن الشيخ يضاجعها من بطنها ..
وراح الخدر يدب فى أوصالها من جديد وبدأت تستسيغ الأمر رغم محاولاتها للمقاومه فراحت عضلات جسدها ترتخى الواحده تلو الأخرى بينما كانت هيام تستميت على اغلاق عضلات مؤخرتها وفخذيها , ومع استمرار يد الشيخ الخبيره فى استثاره مشاعرها أستسلم الحصن الأول فانفتحت مؤخرتها وحاولت هيام أن تشد ردفيها الى الداخل اثناء خروج الأصبع ولكن ما أن بدأ الأصبع فى الدخول مره أخرى حتى انفتحت المؤخره مجددا بل وأحست هيام ان شرجها نفسه ينفتح ويبرز الى الخارج.. ثم ما لبثت عضلات فخذيها أن انهارت فتباعدت الساقين بشكل واضح لم تخطئه عين الشيخ مبروك وانبسط حجر السروال الذى كان مذموما بين الفخذين الملتصقين وبرزت شفتى الفرج فى حجر السروال حتى بدا شق المنتصف واضحا للعيان .وعندما بدات هيام ترفع بطنها اثناء الشهيق فوجئت باصبع الشيخ يستمر فى الدخول اكثر فحاولت التململ ولكن الأصبع كان ينغرز فيها اكثر فأكثرحتى أحست انه سيخترق سرتها وجعل ذلك فرجها يرتخى ينبسط اكثر فشهقت هيام ونظرت الى الشيخ تستعطفه ولكنها وجدته ينظر فى الأرض ويتمتم وزاد من ضغطه عليها حتى غاص اكثر من نصف اصبعه فى سرتها التى كادت ان تنفتح وكان ذلك بدوره يضغط من الداخل على فرجها الذى احست به هيام يريد ان ينفتح على آخره , وعند هذا الحد كفت هيام عن المقاومه وارادت ان تفسح مكانا لفرجها لينفتح على راحته فباعدت بين ساقيها وفتحتهما تماما وانتظرت ان ينفتح فرجها الذى كان ينبسط الى الخارج ببطء بسبب السروال الضيق فأرادت ان تساعده فأخذت تحزق وتدفع الى الخارج حتى انفتح الفرج عن آخره واحست هيام بلسعه الهواء البارد الذى انساب الى مهبلها بينما سرسوب دقيق من سائل ابيض شفاف (لبن الليونه) ينساب الى الخارج .
اعلان هذة القصة من عرب نار ادخل **** واكتب عرب نار وتمتع معنا
.. رفع الشيخ مبروك يديه ثم امسك بطرف الكومبليزون وبدا يرفعه الى اعلى , أجفلت هيام وبدأت تشد عضلاتها مره أخرى فأنغلق الشرج اولا ثم عضلات الفخذين بينما بقى فرجها مفتوحا مضغوطا عليه من الفخذين مما جعل مزيدا من لبن الليونه ينساب الى الخارج مصحوبا بصوت ازيز هواء مما كان المهبل قد امتلأ به فتبلل حجر سروالها وامتلأ ببعض الفقاقيع الدقيقه .
.. أستمر الشيخ فى شد الكومليزون الى أعلى فرفعت هيام مؤخرتها متكئه على اعلى ظهرها حتى تسمح للكومليزون بالمرور من تحتها , ولما وصل الكومبليزون حتى صدرها واستمر الشيخ العجوز فى شده الى اعلى فهمت هيام انه يريدها ان تخلعه بالكامل , فأستوت جالسه وبمنتهى الجرأه رفعت ذراعيها بالكومبليزون وتملصت منه وألقته بعيدا ثم ضغطت بأصبعها على مشبك السوتيان الذى كان ينفتح من الأمام فانفتح السوتيان كأنه ينفجر من ضغط ثدييها البضين اللذين انطلقا من مكنهما واحد الى اليمين والآخر الى اليسار كأنهما غولين انطلقا من قمقم ,ما أن تخلصت من السوتيان حتى القت هيام بظهرها على الشلته فراح ثدييها يترنحان بعنف ويتحركان يمينا ويسارا والى اعلى واسفل كأنهما أرنبين ابيضين يهربان من ثعلب جائع .
.. من ركن عينيها راقبت هيام الشيخ الوقور الذى لم يستطع أن يمنع نفسه من اختلاس النظر للأرانب الهاربه من الجحيم فأبتسمت وقلت خشيتها من الشيخ الذى سرعان ما تدارك نفسه وادعى عدم الأهتمام .
.. هدأت نفس هيام قليلا فبدأت تعتدل فى رقدتها لتتخذ لنفسها وضعا مريحا فأخذت تتلوى حتى استقرت وهى تفرد ساقا وتثنى الأخرى ووضعت كلتا يديها اسفل رأسها وأخذت تتشاغل بالنظر الى السقف ولما أستقرت أخذ ارتجاج ثدييها يقل تدريجيا حتى سكنا تماما , ولما انتهى الشيخ من مراقبتهما " من تحت لتحت " مد يده ففرد ساقها المثنيه .
.. - هاتى الأبريق يا أم السعد
.. خرج صوت الشيخ مبحوحا مهزوزا من فرط الأنبهار .. أحضرت أم السعد ابريقا نحاسيا وصبت منه بعض الماء بين راحتى يدى الشيخ , كان ماء غريبا ذا لون احمر أخذه الشيخ وصبه على بطن هيام التى وجلت من بروده الماء واقشعر جسدها وكادت توحوح ولكنها أمسكت تأدبا من الشيخ الوقور , راح الشيخ يسحب الماء الى اعلى بطن هيام وهو يلامسها برفق بينما أم السعد تمده بالمزيد من الماء بين حين وآخر , اعلان هذة القصة عرب نار ادخل جـوجـل واكتب عرب نار وتمتع معنا وتدريجيا كان الشيخ يزيد من ضغطه على بطن المرأه .. وتدريجيا ايضا بدأت يديه تصعد الى اعلى وحين لامست يداه اسفل ثدييها ملامسه خفيفه بدا الأمر كأنه غير مقصود ,وبرغم انها ملامسه طفيفه جدا الا أن تأثيرها كان مثيرا الى أبعد الحدود ولم تستطع هيام ان تمنع حلمتيها من الأنتصاب كالقضيب ولا أن تمنع حمره الخجل التى غطت وجنتيها , استمر الشيخ على هذا النحو لمده طويله وكان صبورا جدا ومتدرجا من ملامسه خفيفه حتى أصبح يدلكها تدليكا ويدعك ثدييها دعكا والمرأه قد أستسلمت له كل الأستسلام وكانت تشجع نفسها بأن رغم كل هذا فأنها لم تتأوه حتى الآن .
.. أخيرا كف الشيخ يديها عنها لمده دقيقه ثم دس يديه تحت ظهرها يريد ان يقلبها فأستجابت له ورقدت على جانبها ثم على بطنها ووضعت وجهها بين ذراعيها , وادى انقلابها هذا الى بروز أحد ردفيها من السروال تماما , وكانت هذه احدى مشاكل هيام المزمنه فمنذ طفولتها ولم تعثر ابدا على السروال القادر على احتواء مؤخرتها , وهى لم تكن مؤخره كبيره ولكنها شديد الأستداره شديده البروز رجراجه يعلو الردف فوق الآخر حسب خطوتها , فمهما كان نوع السروال الذى ترتديه فأن عشر خطوات كفيله بزحزحته الى اعلى وانكماشه بين الفلقتين حتى تبدو للناظرين انها لاترتدى سروالا.
, أصبحت هيام أذن نائمه على بطنها عاريه تقريبا فالسروال نصفه بالطول غاص فى مؤخرتها والنصف الآخر اصبح شديد الشفافيه من جراء ماء الشيخ العجيب , بينما بدا شدقى فرجها شديدا الوضوح جزء منهما عار تماما والجزء الآخر لاتخفيه شفافيه السروال الذى ظهر من خلاله بوضوح خيوط من لبنها الأبيض ممتزج بالماء الأحمر .
.. عاد الشيخ الى صب الماء على ظهر المسكينه هذه المره واخذ يدعك به ظهرها من أسفل الى أعلى , وبعد حين امسك بأعلى سروالها فجأه يريد أن ينزله الى اسفل فمس اصبعه التجويف الذى بين فلقتى مؤخرتها , فأجفلت هيام ومدت يدها خلفها وامسكت بيد الشيخ تمنعه من ذلك وقد استدارت على جانبها , بسط الشيخ كفه على مؤخره المرأه وأخذ يدفعها لتستقر على بطنها مره أخرى فأستجابت بتمرد وراحت تتمدد على بطنها ببطء وهى مازالت تنظر له وتمسك بطرف سرواله حتى تمنعه من انزاله , زحفت يد الشيخ الى اعلى مؤخرتها وافلت اصابعها عن السروال وثنى اصابعه ليمسك بحافته فدخل أصبعه الوسطى بين فلقتيها فوجلت مره أخرى وأغلقت نفسها فجأه فأصبح اصبع الشيخ بأكمله داخل مؤخرتها فأرتبكت وقبضت على يد الشيخ تريد اخراجها وهى تبرطم بكلام غير مفهوم كأنها تريد أن تقول " أوعى " ..
زمجر الشيخ بغضب رقيق
.. - وبعدين ..وبعدين .. اتعدلى يا بنتى خلينى أشوف شغلى .. أم السعد .. أم السعد .
انحنت أم السعد فوق رأس هيام وهى تهمس فى أذنها
.. - وبعدين يا ست الستات .. اتعدلى خللى الراجل يخلص .. اللى خلاكى استحملتى ده كله استحملى الشويه دول .. يالا يا حبيبتى اتعدلى .. اتعدلى .. اعتبرى نفسك عند الدكتور .
كانت تقول لها ذلك وهى تمسك بيديها وتلويها بعنف اندهشت له هيام, ثم ضغطت على مؤخرتها وجعلتها تستقر على بطنها تماما بينما امسكت بكلتا ذراعيها فوق ظهرها لتمنعها من المقاومه ولكنها كانت قد قررت أن تستسلم مره أخرى على كل حال , انا الشيخ مبروك فلم يضيع وقت فأمسك بالسروال وقلبه على مؤخرتها ثم فتح مؤخرتها ليجذب حجر السروال الذى كان محشورا فيها فأخذت فلقتى مؤخرتها تترجرجان فى منظر رهيب اثار الشيخ مبروك فأخذ يتباطأ ويخرج السروال المحشور ملليمتر بملليمتر. ويبدو أن هيام نفسها قد استثارها ذلك وكانت قد اقنعت نفسها بأنها مغلوبه على أمرها وأم السعد تشل حركتبها فاستاحت لنفسها ان تستسيغ ما يحدث ففتحت ساقيها ثم ضمت مؤخرتها على السروال وشدت نفسها الى الداخل وبدأت تفتح نفسها بالتدريج حتى اذا ارتخى الردفين تماما وانفتح الشرج عاودت اغلاق نفسها وهكذا حتى تم اخراج السروال من المؤخره مقلوبا على فخذيها ولم يكمل الشيخ انزاله بل تركه هكذا فأصبح خلفيه سوداء لمؤخره بضه بيضاء شديده الأستداره.

رش الشيخ قليل من الماء المبارك على ظهر هيام ثم اخذ يمسحه الى اسفل فهبط بيده على اسفل ظهرها ثم اخذ يعلو مع استداره الجزع ثم اتجه الى ردفها الأيمن فمنحه قليلا من البركه ثم اتجه الى التجويف الذى بين ردفيها وفرد يده واصابعه على الردف الأيسر فاصبح كالكره فى راحه يده بينما دخلت اصابعه بين الفلقتين .. ثم راح يحرك يده صعودا وهبوطا والى اليمين واليسار فراحت اصابعه تغوص شيئا فشيئا فى مؤخره هيام البضه الطريه وكان اصبعه الأوسط يتجه مباشره نحو فتحه الشرج , وبحركه لا أراديه راحت هيام تشد عضلات ردفيها ببطء وتغلق مؤخرتها "وتصم" نفسها ,
احس الشيخ بذلك فلم يحاول الأستمرار فى ادخال اصابعه بالقوه وانما راح يسحب يده الى الخارج ويشد ردفيها الى الخارج فلم تستطع هيام مقاومته واضطرت ان ترخى نفسها فأنفتحت مؤخرتها مره أخرى فعاود الشيخ مبروك ادخال يده ببطء فخافت هيام ان تعاود اغلاق نفسها فجأه فيغضب عليها الشيخ المبروك فأضطرت ان تترك مؤخرتها مفتوحه له ولكنها حاولت سحب جسدها الى الداخل فتكور ردفيها حول يد الشيخ ولم يمنعه ذلك من الأستمرار فى دفع اصبعه فى اتجاه شرجها الذى بدأ بالفعل يلامس فتحتها من الخارج بينما وصل اصبعه الصغير الى نهايه فرج هيام .. انتظرت هيام فى هذه اللحظه ان يحاول الشيخ ادخال اصبعه فى شرجها وتأهبت لذلك ولكنه لم يفعل ... بل انه رفع يده نهائيا.
ومرت لحظات لا تدرى هيام ماذا يفعل الشيخ .. كانت قد استقرت على بطنها وارخت جسدها تماما واخفت وجهها بين ذراعيها ولم تعد لديها القدره على رفع وجهها فلم يسبق لها ان تعرت بهذا الشكل او لامسها أحد هكذا حتى اقرب الأطباء اليها .. ام السعد نفسها كانت اول مره تشاهد كل هذا الكم من جسد السيده هيام .
اصبحت هيام فى نهايه مطاف الخجل وفقدت القدره على المقاومه وانتابها احساس بالأستسلام لكل ما سيحدث بعد ذلك .. فلن تحاول شد عضلاتها او اغلاق منافذها وليفعل بها الشيخ ما شاء , حتى لو اراد ان يفسق بها فليفعل ما دامت قد وصلت الى هذا الحد من العرى .. وهكذا بدأت هيام تدخل مرحله الأستمتاع الخجول بما يحدث وهى تحاول ايجاد المبررات لأستسلامها هذا.
ايقظتها ايادى الشيخ مبروك من سرحانها فقد امتدت يداه الى سروالها بشكل مباشر ,فبيده اليسرى امسك بها من ردفيها ليثبتها مكانها بينما امسكت يده اليمنى بالسروال وشدته مره من ناحيه اليمين ومره من ناحيه اليسار فانزلق على فخذيها بينما حجر السروال مازال محشورا بين ردفيها وفرجها ولم يمهله الشيخ طويلا فقد التقطه باصبعين وجذبه جذبه واحده فانفتح فرجها ووصل السروال الى ركبتيها .
احست هيام ان الشيخ سيقوم بمضاجعتها الآن بلا ريب .. اما الشيخ فقد اخذ لحسه اخرى من المرهم على طرف اصبعه وفتح مؤخره هيام المستسلمه ودس اصبعه فى شرجها فارتجت لحظه ملامسه المرهم البارد لها بينما راح الشيخ يدلك الشرج تدليكا دائريا خفيفا ثم رفع اصبعه هذا ووضع بدلا منه اصبعه الوسطى وضغط ضغطه خفيفه ادخلت طرف اصبعه فى شرجها واستمر فى ضغطه برقه .. احست هيام بأصبع الشيخ ينساب داخل شرجها فحاولت التململ فراحت تحرك مؤخرتها يمينا ويسارا ثم سحبتها الى الداخل ولكن هذا لم يجدى نفعا فقد ساعد المرهم اصبع الشيخ على الأنزلاق الى الداخل حتى اصبح الأصبع بالكامل داخل شرج هيام ..وتذكرت هيام انها قررت الأستسلام فأرخت نفسها بل راحت ترفع مؤخرتها الى اعلى وتباعد بين ساقيها حتى يستطيع الشيخ" بعبصتها" على راحته .. وهذا بالضبط ما فعله سيدنا , اذ راح يدخل اصبعه ويخرجه كأنه يمارس معها الجنس , اما هى فقد تركت نفسها للأحساس الجديد الذى انتابها بالأستسلام بل وبدأت فى التجاوب فأرخت جسدها بصوره نهائيه وباعدت بين ساقيها الى اقصى حد سمح به سروالها المشدود كالقيد بين ركبتيها حتى ظهر فرجها بوضوح اسفل مؤخرتها .. وادى استسلامها هذا ومتابعتها اصبع الشيخ داخلا خارجا الى استساغتها الأحساس الجنسى فبدأت تمارسه مع الشيخ , فراحت ترفع جزعها وتخفضه وتغلق مؤخرتها وتفتحها وتشد عضلات فخذيها وترخيها .. وانتقل احساسها بالجنس الى حسدها كله فراحت تدعك جسدها بالفرشه وانتصبت حلمتى ثدييها وبدأت تحس بفرجها يرتخى ثم ينفتح فأخذت تحاول اغلاقه ولما نجحت فى ذلك تركته ينفتح مره اخرى وهكذا فعلت عده مرات حتى احست برطوبه وحراره داخل مهبلها , ثم احست بنفسها وفرجها ينقبض وينبسط من تلقاء نفسه , ثم احست باللبن ينساب من اعلى المهبل ساخنا حتى وصل الى فرجها من الخارج , ومع اغلاق فرجها وفتحه بدأ اللبن الساخن يتساب خارجا محدثا صوتا مميزا كأنه صابون مختلط بالهواء .. تلاشى اى احساس بالخجل وحل محله شبق جنسى جارف , وتركت نفسها تفرز فأنزلت كما لابأس به من اللبن .. سارت كسرسوب ماء على شفتى فرجها المفتوح وهبطت لتمر حول بظرها الذى انتصب ثم لتستقر بين شعيرات عانتها , واصبحت تتمنى فى هذه اللحظه ان ينام الشيخ فوقها ويولج قضيبه بداخلها .. اصبح لديها ااستعداد لمضاجعه عشره رجال الواحد تلو الآخر .. لحظات ثم احست باصبح الشيخ ينزلق الى الخارج فسكنت وارخت نفسها واستسلمت للخدر الذى سرى بجسدها وهى تتابع انسياب الأصبع ببطء من شرجها واحست كأنها هى التى تتبرزه .. لحظات اخرى قبل ان تحس بسروالها وهو ينزع عنها تماما ... الآن اصبحت هيام عاريه تماما .

امسك الشيخ بها من وسطها بايد حنونه وفهمت انه يريدها ان تستوى على ظهرها فتقلبت على جانبها الأيسر ثم اعتدلت على ظهرها رافعه ورفعت احدى ركبتهيا ومالت بها على ساقها المفروده لتغطى فرجها بفخذيها بينما وضعت ذراعها الأيمن على وجهها حتى لا تواجه الشيخ .. امسك الشيخ بساقها المرفوعه وامالها الى الخارج ففردتها هيام وطاوعته مباعده بين ساقيها حتى "انفشخت" تماما وبدا فرجها واضحا علية مفتوحا مبللا باللبن واحست بلسعه من الهواء البارد يدخل فيها بينما راح اللبن ينزلق الى تجويف مؤخرتها .. غاب الشيخ للحظات وهيام تنتظره وهى واثقه انه سيفعل بها من الأمام مثل ما فعل بها من الخلف .
بعد ثوان احست هيام بقطرات من الماء تنساقط فوق بطنها ثم تنساب الى سوتها ثم الى عانتها ففرجها وفخذيها .. فنظرت فوجدت الشيخ يعصر اسفنجه فوق جسدها المسجى امامه كالذبيحه ثم وجدته يعبث فى ادواته ينتقى منها شيئا فلم تشأ ان تحرم نفسها من متعه المفاجأه فعاودت تغطيه ووجهها بذراعها وانتظرت بلهفه واشتياق ما سيحدثه الرجل بها وقد استساغت اللعبه تماما .
احست هيام بيدى الشيخ تتجولان بين فخذيها يجهز هذا المكان ليفعل به شيئا .. فوضع شيئا بين فخذيها وكان يلامس فخذها الأيسر فأحست منه بروده المعدن ونعومته اما يدى الشيخ فكانتا تفتحان فخذى هيام الى ابعد مسافه ممكنه فأصبح جليا ان فرجها هو المقصود بالعمليه القادمه وتيقنت من ذلك لما امتدت اليه اصابع الشيخ فامسك به من شفرتيه وراح يفتحه بهدوء وتسارعت انفاس هيام من الأثاره ثم احست ببروده المرهم فى فرجها .. لحظات ثم احست بالجسم المعدنى يتحرك بين فخذيها وتتجه مقدمته ناحيه فرجها بينما اصبعى الشيخ تفتحانه حتى استقرت مقدمه الجسم المعدنى بين فلقتى فرجها .. بدأ الشيخ يضغط هذا الجسم الغريب داخلها فأدركت هيام انه قضيب معدنى ضخم له مقدمه مدببه وكان الشيخ يضغطه اعلى من الازم فاحتك ببظرها ولم يدخل حتى تأوهت من الألم ومدت يدها بطريقه لا اراديه وضغطت على القضيب لأسفل ناحيه فتحه المهبل فانزلق القضيب فجأه واخترقها فصرخت صرخه رفيه حاده من الألم وتوقف الشيخ لحظه ثم عاود دفعه الى الداخل بينما هيام تمسك به بكلتا يديها وهى تتأوه من ألم حقيقى ..لما وصل القضيب الى نهايه مهبلها ضمت ساقيها ومالت لليمين فادرك الشيخ ذلك فبدأ يسحب القضيب خارجا ففتحت هيام نفسها وبدأت عمليه مضاجعه واضحه تتسارع فى حركتها والتأوهات تصل لحلق هيام فتحاول ان تكتمها الى ان دفع الشيخ القضيب دفعه مفاجئه المتها فخرجت الآهه منها مدويه فى ارجاء المكان وكانت هذه الآهه هى نقطه التجول التى جعلت البقيه الباقيه من الخجل تتلاشى فأمسكت هيام القضيب بكلتا يديها فوق يدى الشيخ تنظم حركته وهى تنظر له بفجور بينما آهاتها ووحوحتها تملآن ارجاء المكان ..كان بظر هيام قد انتصب تماما وكانت هيام تجعل القضيب يحتك به اثناء دخوله فزاد ذلك من المحن والشبق ولما اطمأنت الى انتظام حركه المضاجعه تركت القضيب فى يدى الشيخ يقوده كيفما يشاء ثم وضعت كلتا يديها خلف ظهرها وامسكت بفلقتى مؤخرتها وفتحتهما عن آخرهما فخفف ذلك الضغط عن فرجها ولكنه زاد فى شبقها فأخذت تتأوه كالشراميط وتتلوى يمينا ويسارا كالأفعى وتحرك رأسها يمينا ويسارا فتهدل شعرها الكثيف وتبلل بالعرق ككل جسدها.. وفجأه احست هي بتقلصات وانقبض فرجها على القضيب فصرخت من الألم وفاجأتها هزه الجماع ولم تكن معتاده عليها مع زوجها وتوالت الأنقباضات فاصبح القضيب يؤلمها جدا فقبضت عليه بكلتا يديها ودفعته الى الداخل كأنه خنجر واطبقت عليه بفخذيها وضمت ساقيها بقوه ومالت على جنبها الأيسر وساعدها ذلك كثيرا على احتمال الألم حتى خفت الأنقباضات وتباعدت تدريجيا بينما هيام تصاحب كل انقباضه بتأوه جنسى فاضح ليس من الألم هذه المره ولكن من النشوه الجنسيه ومرت دقائق حتى سكنت انقباضاتها تماما فأنتبهت الى كم اللبن الغير الطبيعى الذى خرج دافئا ليغرق فخذيها ومؤخرتها بشكل لم يحدث لها من قبل وأحست كانت كانت فى سباق طويل فهى الآن مجهده وجفونها مثقله فسكنت الى القضيب المحشور داخلها واغلقت عينيها ونامت وهى تئن
رد مع اقتباس
  #11  
قديم 05-25-2011, 12:12 AM
مولع اوي اوي مولع اوي اوي غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 57
افتراضي

فى بداية كلامى علاء صديقى منذ الطفولة وكنا دايما معي بعض ونعلق بنات وناخدهم عند علاء فى البيت وكنا عايشين احلى ايام مع بعض انا اسمى عماد انا اتجوزت وسافرت انا وزوجتى برة البلد زوجتى كانت تقليدية ولا فية عندها اى شيئ من الفانتازى خالص المهم علاء مضرب عن الزواج وفى صيف الاجازة انا فى مصر فوجئت ان علاء متزوج من شابة حكاية فى الجمال انا بصراحة شفتها لقيتنى من غير شعور ببص عليها وعلى كل حتة فى جسمها هى لاحظت انى هكلها بعينى وقالت لعلاء صحبك دة باين علية شقى اوى ودحكت بدلع وعلوقية لقيت علاء بيقول لها ايوة دة الى حكيت لكى عنة سالتة حكيت اية يا فضحى قالى كل حاجة انا وهالة بنتكلم فى كل حاجة وعن اى حاجة مع بعض وهالة دة اسمها
انا بصراحة لقيت نفسى هايج عليها اوى ولكن دى مرات صحبى الانتيم وعيب قضينا سهرة جميلة مع بعض فى البيت وكلنت هالة متالقة جدا لبسها كان مبين طيزها المدورة وفخدها الى زى الملبن وصدرها على اد كف ايدى كدة وكانت لما تروح تجيب لنا حاجة تمشى بعلوقية ومنيكة جامدة اوى تدل على ان الماة دى متناكة لحد ما اللبن طالع من بقها
انا روحت ودماغى كلها فى هالة ومعرفتش انام تانى يوم الصبح مراتى بتصحينى وتقولى علاء على التليفون صباح الخير انت لسة نايم انا وهالة هنخرج الليلة نروح نشيش فى مكان فى مصر الجديدة تيجى معانا انا بصراحة وافقت على طول هما عارفين ان مراتى مش هتيجى معانا لان مراتى بتنام بدرى وكل حياتها الاولاد الاكل والشرب المهم خرجنا مع بعض وهى كانت بجانب علاء فى السيارة وانا قاعد على الكنبة الى ورا وفاجئة لقيتها بتقولى علاء قالى انك شديد وسعات بتضرب الى معاك عملت نفسة مش فاهم لقيت علاء بيقول لى اية يا ملهم مش فاكر لما كانت معانا هناء بتاعة اسكندرية وانت راكب عليها وهى بتقولك نكنى جامد روحت انت ضاربها على وشها وقلت لها انا هقطعك يا متناكة وبنت الوسخة انا بصراحة اتكسفت وقلت لة انت حكيت لهالة على الحجات دى كلها قالى بالتفصيل
سكت خالص مش عارف اقول اية المهم وصلنا الى الكوفى شوب وقعدنا هى بينى انا وهو ومع الوقت والضحك والنكت لقيتها حطت ايدها علي رجلى من تحت الطربيزة انا بصراحة زبرى وقف ولا فكرت فى حاجة تانية غير انى انيكها ازاى وبسرعة كمان واحنا مروحين هى قالت انها عاوزة تقعد ورا على الكنبة وانا قعدت جنب علاء وفاجئة لقيت ايدها على كتفى من ناحية الباب بتاعى يعنى علاء مش ممكن يشوفها انا هجت اكتر ومش عارف اتكلم مع علاء ولا اقول حاجة
روحت اليلة دى كنت لازم اصحى مراتى وكان لازم انيكها واليلة دى مراتى كانت بتعيط من هيجانى وانا مش راحمها فضلت انيك فى مراتى وانا متخيل هالة ولبونتها تانى يوم انا روحت مكلم علاء فى التليفون هى ردت علية وقالت لى كدة انا مستنية تليفونك من بدرى سالتها لية خير يا ترى يعنى انت مش فاهم لا انا مش واخد بالى دة الحوار الى دار بينا سالتها عن علاء قالت لى هو فى الدش سالتها انيسطى امبارح قالت ايوة جدا وكانت ليلة عاوزاك معانا قولت لها ازاى يعنى قالت اية يا ملهم انا اعرف انك ذكى وفاهمنى قلت لها اشكرك بس انتى يعنى علاء صديقى وانا مقدرش قالت خلاص قول لة انك عاوز تخرج معاية لوحدنا انا بصراحة فوجئت بكلامها رفضت وقلت لا لا انتى تقولى لة مش انا وهو لازم يكلمنى ويقولى انة موافق كدة انا اكون مرتاح انا بصراحة قولت الكلام دة وانا متاكد ان مفيش حاجة هتحصل منة خالص لانها مش هتقدر تقول لة حاجة من دى
فات كام يوم لقيت رقم علاء ظاهر عندى على المبيل بيكلمنى رديت علية على انة علاء وكانت المفاجئة ان هالة على الخط ولقيتها بتتاوة وتتعولق وتقولى انت فين قولت انا فى البيت طيب تعالى دلواتى عندنا قولت لها لية انتى هايجة اوى كدة وعاوزة تتناكى ولا اية قالت ايوة تعالى قولت لها وعلاء فين قالت لى اهة معاك علاء رد على ولقيتة بيقولى يالا ما تتاخرش احنا منتظرينك
انا فى خلال 20 دقيقة كنت عندهم هى فتحت لى الباب عريانة ودخلت على طول الى اودة النوم دخلت وراها لقيت علاء على السرير عريان انا بصراحة فضلت الاول واقف من المفاجئة اتفرج على جسم هالة وهى قاعدة على حرف السرير علاء نادى على وقالى اية هتفضل واقف كدة قولت لة لا لا انا بس كنت بتفرج على الجسم دة الى انا هموت علية وانيكة دلواتى ومن غير مقدمات مسكت شفايفها بين شفايفى وعصرتهم عصر خليتها تتلبون اكتر من ما هى لبؤة وعلى طول حطت ايدها على زبرى جوة البنطلون ابتدت تقلعنى كل دة وانا ماسك شفايفها مش عاوز اسيبهم وبمص فيهم وايدى على بزها بدعك فية وبعصر فى الحلمة هالة قالت لى يخرب بيتك انت شديد انا كنت عاوزاك من بدرى كل دة وعلاء على السرير بيتفرج وانا بصراحة مش شايف حد تانى غير هالة بين ايدى قلعتنى هدومى وانا قعدت على حرف السرير وهى على الارض بين رجلى بتمص فى زبرى وهى فى عالم تانى مع زبرى وكل ما تسيب زبرى وتلحس فى بيضانى اقول لها حطى زبرى فى بقك يا لبؤة هى تسمع كلامى لها تهيج اكتر لحد انا ما شدتها من كتفها ورفعتها على
زبرى بقيت انا نايم على ظهرى وهى قعدت على زبرى ودخل زبرى فى كس هالة وكس هالة دة حكاية


اللي يعيش يامايشوف واللي ليه عمر يشوف اكتر .
الشهوه شئ رهيب الشهوه شئ لا يمكننا الحكم فيه . الشهوه رغبه الشهوه شعور الشهوه لا يمكننا الهروب منها الشهوه شوق الشهوه امنيه الشهوه قدره. تخيل انك ميت من الجوع ايه اول شئ بتبحث عنه هو الاكل تخيل انك عطشان بصحراء تخيل انك مخنوق بيوم حر بتبحث عن البروده.
الانثي باجهزتها التناسيليه الداخليه وكمان بالنقط الحسيه اللي تحت الجلد شئ رهيب بتكون عامله متل الفرن الحامي المولع نار.
الانثي تحتاج للملامسات للملاطفات تحتاج الي الاحتكاك مع الجنس الخشن . الانثي ذو احاسيس خاصه . الانثي ممكن تفعل اي شئ مع رجل اعجبت فيه وتمنيته . ممكن تفعل اي شئ مع رجل رغبته واشتهته ودخل مزاجها .
كان لي خال بيقولي يابني قبل ماتنيك الانثي بكسها نكها بمخها ساعتها ح تفتح لك الطرق وح تسهل لك الامر وياويله لو واحد وقع تحت التاثير الكسي المغناطيسي لامراه .
قصتي اليوم عن عروسه يوم عرسها كان بجانبها عريسها الشاب . هي انثي متواضعه الجمال بس عندها طيظ رهيبه حساسه . هذه الانثي كانت تحس ان الرجال دائما ينظرون لطيظها ويشتهون طيظها وخاصه بالزحام حيث الاتوبيس المزدحم او الاسواق المزدحمه . يوميا اتنين تلاته رجال بيحاولوا ملامسه طيظها او جسمها . كانت تحس بالنفور بس باخلها بالسعاده وياويلها من سعاده ونشوه.
ليلي الممرضه مخطوبه لماهر عامل الامن باحد البنوك .كانت ليلي انثي تحب المرج والضحك وكان زميلاتها بالعمل دائما يمزحون علي حجم طيظها الجميل . كانت دائما تنظر لطيظها بالمراه او عندماتستحيم تحس بنشوه من ملامسه ايدها ليظها .
كان الوحيد اللي مش واخد بالة من طيظها هو خطيبها اللي ماعنده خبرات جنسيه بحياته وليله دخلته او تجاربه الجنسيه الحقيقيه . كان فقط يمارس العاده السريه .
كانت ليلي بتتمني زوبر يدخل يفجر غشائها العذري ويد تمسك طيظها بمنتهي الشده وان تحس بالنشوه والمتعه .
كان جسمها محتاج وكانت ليله الدخله بمثابه الافراج عن عواطفها وشهوتها المحبوسه داخل جسمها وبحراسه غشائها العذراوي .
قبل الدخله بيومين طلبت من زملائها بالعمل سياره لزوم الدخله كعاده الافراح . كي تزف فيها وتوصيلها لعش الزوجيه؟
كان هناك زميل قال لها ان اخوه قادم من دول الخليج بسياره فخمه جمرك السويس وح يساله اذا كان عنده وقت.
وافق اخ الزميل وابدي حمدي وهو مدرس انجليزي بالكويت . وكان شاب دمه خفيف هايج يموت بالستات والبنات وبيعمل كل شئ بسيارته .
المهم باليوم المحدد ذهب الزميل مع اخوه حمدي بالسياره لاخد العروسه للكوافير لتزيين العروسه . وبالسكه ابتدا حمدي الكلام والتبريكات والتلميحات باللي ح يحصل والعروسه مش ماسكه نفسها من الكسوف وخفه دم السائق .وحمدي السائق يزيد من عيار النكت والكلام اللي يسيح اي عروسه . نزلت العروسه من باب السياره للكوافير وهي تنظر لحمدي وهي معجبه بيه وبشكله وبخفه دمه ومافي مانع كمان من سيارته .
حمدي السائق انهبل علي طيظ العروسه ودخلت مزاجه واخد بالانتظار بالخارج حتي تنتهي العروس من زينتها وحملها الي النادي اللي ح يتم فيه الزفاف .واشتري حمدي بوكيه ورد كي تحمله العروسه بايدها اثناء الزفاف .
خرجت العروسه من عند الكوافير وهي تلبس فستان ابيض تستطيع ان تري من خلاله جسمها المليان وكان حرف الكيلوت من الفستان لان طيظها كانت رهيبه وعجيبه .
اتجنن حمدي علي جسم العروسه المليان وكانت العروس تبادله نظرات بابتسامات وحمدي كل شويه يحط بايده علي ايدها ويقول لها مبروك.
جلس العريس بجانب العروسه وبجانبها اختها . وجلست بجانبه اخت العريس المتزوجه ذو تقسيمات انوثيه ناعمه وفستان الحفلات عامل عمايله بجسمها .
كان حمدي قدد هاج جدا علي العروسه وتمني ان ينيكها . نزلت العروسه من السياره ونزل خلفها حمدي ببوكيه الورد واعطاه للعروسه ومشي وراها . الزحام كان شديد . احس حمدي ان زوبره مزنوق بطيظ العروسه من الخلف . واحست العروسه بشهوه السائق وكانت خلاص ساحت وناحت بليله العمر العريس والسائق عاوزين يركبوها . احست بشهوه رهيبه . واحس حمدي ان العروسه بتميل بطيظها وتزنقها بزوبرة . ايد العروسه بايد العريس . والسائق لازق زوبره بطيظهاواحست بنشوه رهيبه .
جلست العروسه علي الكوشه وعينيها لم تفارق حمدي . وكانت تتمني ان يقف وراها تاني لان زوبره ناشف وسخن وقوي وكم تمنته .
حان وقت قطع التورته وقام العريس والعروسة لمكان التورته وكان حمدي اول المتابعين للعروسه واشتد الزحام .
وهنا اعلن حمدي عن رغبته وشهوته الحقيقيه .ووضع كف ايده بالاسفل وابتدا بملامسه طيظ العروسه والتحسيس علي اطراف طيظها الناعمه من اسفل من دون ان ياخد حد باله .
المهم احست العروس بيد حمدي نظرت اليه وقالت له بهدؤء اعقل يامجنون حد يشوفك وتبقي فضيحه . المهم لزق حمدي زوبر فقط بطيظها ومن سخونيتها وهياجه قذف لبنه بالبنطلون وكانت قذفه رهيبه .
انتهت الليله وانتهت الاجازه لحمدي وعاد الي مكان عمله بسيارته بدوله الخليج . وهو يتذكر ملامسته لجسم العروسه وهو يفكر كيف ان عروسه بليله عرسها ممكن تحب ايد وملامسات رجل اخر غير زوجها .
مرت سنه وجاء الصيف التالي وعاد حمدي بسيارته لقضاء اجازته بمصر وهو يعشم نفسه بجسم او قصه صيفيه اخري ولكنه لم يكن يتصور ان القدر مخبئ له ذلك الجسم ثانيا بس المره دي بطريقه ومكان اخر . شئ حقيقي .
وصل مصر وبعد فتره قال له اخوه تعرف من بيسال عنك ياحمدي قال من قال له العروسه . قال عروسه اي مش فاهم . قال البنت اللي زفناها الصيف الماضي قال له معقوله وايه اخبارها قال له دي اتغيرت كتير بعد الزواج وجسمها لف ودار وبقي رهيب ومحتاجه الاكال وضحكوا هههههههه
المهم قال انا عاوز اشوفها قال وهي كمان علشان تشكرك علي تعبك معها بليله دخلتها .
المهم باليوم التالي ذهب الي موقع العمل وتمني ان يراها ولكن لم تكون موجوده . احس بالزهق وطلب الرجوع للبيت وخاصه ان الجو حار .
المهم نزل سلم العمل وهنا كانت اكبر صدفه فالعروس كانت تطلع سلم العمل لاعلي وهو نازل لاسفل وتقبلت العينان وتلامست للايادي واحس كل منهم انه قد وجد ضالته .
اخد الاتنان بالكلام واحس ان عينيها تتكلم مع عينيه .
وهنا طلب منها حمدي الذهاب لمكان لشرب اي شئ والتكلم . العروسه كان عندها استعداد بس عندها شغل وتواعدا باليوم التالي .
باليم التالي انتظر حمدي ليلي العروس وبعد فتره جاءت وهي تلبس ملابس جميله وكانها منتظر ة المقابله دي من زمان .
مسك ايدها وحس بيها وهي كمان وهنا اخد بتدليك فخدها وهي تقول اعقل يامجنون انا ست متزوجه . قال لها انا متاكد من كده بس كمان متاكد اني بحلم بيكي من سنه مضت ومش متخيل اني الان انك بين يدي.
مرت اللحظات الجميله بالسياره وذهبا الي مكان علي النيل للجلوس . وهناك اعترف لها باعجابه ورغبته وشوقه ليها من يوم دخلتها قالت له ياسلام معقوله عاوزني اصدق انك سايب بنات الدنيا دي وعاوزني انا المتزوجه .
قال لها انها احلي وارق واجمي بنت عرفها وان جسمها مجننه وانها عاوزها . قالت له اعقل يامجنون انا متزوجه .
مرت اللحظات واحس حمدي ان العروسه بتميل له . سالها عن حياتها العائليه . قالت له بتمر غالبا وخاصه بعد تلات شهور من الزواج بمراحل الزواج وان هناك مايعكر حياتها . احب معرفه الامر قالت له مش اليوم احكيلك . كان النهار ابتدا يذهب . واخدها بسيارته وكان جو العصاري ابتدا يدخل . واخدها علي طريق مصر الاسماعيليه الصحراوي . واخد يحكي لها اسطوانات مشروخه من اعجاب وانبهار باحاسيسها وجسمها وهي لا تقاوم الكلام السحري فالكلام المعسول اقوي من الطرق علي الحديد وكان حمدي محترف كلام معسول من حب وهيام وكلام يلين الحديد . لعب براسها وحسسها انها الامراه الوحيده بالدنيا .حسسها بانوثتها . حرك مشاعرها لدرجه انها افرزت السائل من كسها واحست انها تريد حمدي بداخلها .
تعددت المقابلات وبكل مره يكون بمكان لم تراه من قبل بالهيلتون والشيرتون وافخم المطاعم واحست انها الانثي الوحيده بالدنيا من الكلام والمعامله عملها مسح مخ وسيطر علي عواطفها ونسيت انها ست متزوجه ونسيت حتي نفسها ولم تتذكر سوي المتعه اللي تعيشها .
كان لحمدي شقه جديده بحي السفارات بمدينه نصر لم يكن بيها اي عقش او كراسي فقط قطعه مرتبه اسفنج لفرد واحد وزجاج الشقه موضوع عليه فقط قطع ورق حتي تحجب الرؤيه من الخارج .
بيوم واحده ساعه الغروب واخد بكلمات الحب والهيام واخد بالتحسيس علي فخدها وجسمها وزاد عيار الحب والملامسات والاثاره الجنسيه .
سيطر حمدي علي عواطف ليلي ولم تستطع الهروب من فخ الحب والشهوه والاثاره واحست انا مسلوبه الاراده واحست بنشوه كبيره .
اوقف السياره بالظلام امام البيت وهنا طلب منها الصعود للشقه لم تريد بالاول ولكنه ابتدا بالزعل ولم تستطع الهروب من فخ العنكبوت الللي نصبه حولها واحست ان السائل بيزيد من كسها . لم تجد نفسها الا صاعده درجات البيت وهو يفتح باب الشقه.
جلس الاثنين علي قطعه الاسفننج . وتقابلت الاعناق والشفايف وتقابلت الاحاسيس لاول مره وجها لوجه بمكان بعيد عن عيون الناس منذ مقابلتهم بالفرح. وهنا نام حمدي عليها واخد بتقبليل شفايفها وتقبيل رقبتها والاحضان السخنه وكان زوبره شادد واحست بذلك الزوبر اللي احست بيه بيوم فرحها وهو يخترق فخدها واحست انها غير قادره علي الصموت .فتح حمدي زراير البلوزه واخد يبوس صدرها من المنتصف وكانت بزازها كبيره نوعا ما وحلماته بحجم حبه العنب وهي مندفعه للامام من الشهوه واحست ان صدرها برز للامام واحست بالهيجان بعدما اخد البز بين شفتيه واخد بعضاته عضات مثيره وجميله .نزل علي كسها من فوق الكيلوت واحست ان شفايفه بضعض كسها من فوق الكيلوت . نزل الكيلوت ووضع احد اصابعه بداخل كسها واحس بالسائل اللزج يملا الكس واحست بنشوه غريبه وعجيبه بعدما قذفت حممها لمرتين بيد حمدي . استمر حمدي بتسخين ليلي لدرجه انها قالت له من فضلك دخلو دخلو دخلو مش قادره مش قادرة . هو يسمع كده تزداد نشوته فوق النشوه واخرج زوبرة ووضع الراس علي باب الكس واخد بتدليل كسها براس زوبره واخيرا قذف زوبره بداخل الكس واحست براس زوبر حمدي تغزو وتقتحم كسها ولم تحس الا وانها بتشهق شهقات غريبه وعجيب وبتصرخه من افراط الشهوه واحست ان كسها مليان بلحم زوبر حمدي واحست ان حمدي بيمسك طيظها اللي طالما تمناها . واخد بحركات م****ه غريبه وعجيبه. وفجاه احس الاثنان بنشوه غريبه وعجيبه وقذف الاثنان حممهم بنفس الوقت وتعانق الجسدان من افراط الشهوه وتعالت الانفاس . وكانت نيكه مابعدها نيكه . تقابل الاتنان اكتر من مره واحس كل منهم باحتياجه للاخر . وكان حمدي واد خبير بفنون الجنس واصبحت هي اسيره شهوه حمدي.
وكان حمدي مغرم بطيظها المليانه وكن دائما بيحاول الوصول لداخل طيظ ليلي ولكن ضيق خرم الطيظ والالم بكل مره يمنعه من الممارسه الخلفيه .
كان صيف كل نيك ونشوه وشهوه لحمدي وليلي وادمن كل منهم الاخر . واخيرا انتهت اجازه الصيف بلذتها وشهواتها ورجع حمدي عائدا لمكان عمله وهو حاسس انه تركه خلفه شهوته ومتعته وضالته
كانت تتعصر الوسادة بين ارجلها وكانها تترجاها ان تطفئ نيران جسدها الثائر ، ولكن دون جدوى وها هنا التفتت الى زوجها النائم بجوارها دون حراك وكان نيران رغبتها لم تحرقه بل انها تحرقها وحدها .
ولم تستطيع الاحتمال فارتدت الروب فوق جسدها شبه العارى وخرجت الى الشرفة
لعل تلك النسمات الباردة تستطيع ان تطفئ نيران ثورتها .
ولمحته هو الاخر جالس يدخن السجائر ومنشغل بهاتفه المحمول ، لمحها تنظر اليه فما كان منه انه ارسل لها ابتسامة تعنى فى طياتها الكثير ، فانسحبت فى هدوء الى الداخل وظلت تفكر ماذا يقصد جارها بتلك الابتسامة ؟ ترى هل زوجته هى الاخرى لا تستطيع اشباع رغبته ولهذا فهو يسهر الليل مثلها تكوى جسده نيران الرغبة
وظلت الافكار تتزاحم برأسها حتى ذهبت فى نوم عميق حتى الصباح .
وظلت لايام طويلة تخرج كل يوم الى الشرفة فتجده جالس وكانه بانتظارها يبتسم الى وتبتسم له ، حتى ذلك اليوم الذى جمعتهم الصدفة داخل المصعد اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار كانت نظراته تلتهم جسدها ورغم سعدتها بتلك النظرات الا ان الخوف كان يمتلكها ، فكدت رسم خيالها انه سوف يقترب منها ويتحضنها وينزع عن جسدها كل ما يمنع ان يدخل قضبيه الساحن داخل كسها المشتاق .
ربما لم يكن ذلك قصة رسمها خيالها ولكن هذا ما كانت تتمناه بالفعل ، ولكن اكتفى بنظراته المتوحشة لها ولجسدها وبتلك الابتسامة التى سحرتها ايام طويلة وبكلمة قالها قبل ان يشق طريقه الى خارج المصعد " لم اكن اعرف انكى بهذا الجمال "
ظلت تلك الكلمات ترن باذنها طوال اليوم وهى تتذكر ملامحه فهو حقا شاب وسيم جسده رياضى وبالتاكيد سيكون رائع فى ممارسة الحب .
وظلت سابحة فى افكارها حتى اتى الليل ذهبت لكى تتزين قبل موعد حتى تفتنه اكثر واكثر ولكن جمالها قد فتن زوجها فقام ليحتضنها ويروى عطش جسدها للجنس
ضمها الى صدره كانت تريد المقاومة كانت تريد ان تنزع شفاتيها من براثنه حتى تلحق بحبيبها الساحر اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ولكن رغبة جسدها كانت اكبر فاستسلمت الى زوجها والى لمساته فوق صدرها المشدود ومداعبات لسانه لحماتها النافرة وفى لحظات كانت عارية بأسفله يشعل بيده نيرانها كلما لمس جسدها
كانت تود أن تلمس قضيبه بشفاتيها أن تعتصره ولكن لم يكن زوجها من ذلك النوع من الرجال الذي يدفع زوجته لفعل تلك الأشياء الممتعة وبينما هي غارقة في تلك الخيالات أحست بعضوه يدخل إلى كسها الساخن ولكن في دقائق انتهى الحلم حينما افرغ حمولته بداخلها ثم القي بجسده المتعب بجوارها وذهب في نوما عميق .
وذهبت سريعا لتصلح من شكلها وخرجت إلى الشرفة ولكنها لم تجده بانتظارها ربما أصابه الملل وذهب هو الأخر للنوم .
وفى الصباح بعد ذهاب زوجها إلى العمل وجدت طرقات خفيفة فوق باب شقتها فتحت باب الشقة لتجده أمامها عقدت المفاجأة لسانها فلم تستطيع الكلام فكان هو أسرع منها امسك بيدها وأغلق باب الشقة وضمها إلى حضنه وطبع فوق شفاتيها أجمل قبلة رومانسية ، وترك بيدها ورقة صغيرة ثم خرج في هدوء وهى مازالت في حالة من فقد التوازن.
كانت تحمل الورقة رقم هاتفه وكلمات رائعة من الغزل .
هنا أفاقت وظلت تبكى وشعرت أنها خائنة كيف سمحت له أن يدخل بيتها ويقبلها وقررت أن لا تعطيه الفرصة لكي يقتحم حياتها هكذا ، ولكنها في المساء وجدت نفسها ذاهبة إلى الشرفة تحمل بيدها هاتفها وتتصل به .
ويوما بعد يوم اصبحت مدمنة لكلماته ونظراته وطال بها الشوق وكم تمنت ان يشعر بلهيب جسدها ويشبع رغبتها ، وبالفعل لم يطل انتظارها حينما قال لها انه جهز مكان ليستطيعوا ان تقابلوا فيه ويتحدثوا بمنتهى الحرية .ورغم اعتراضها وخوفها الا ان رغبتها كانت اكبر من رفضها وذهبت اليه .
انفتح الباب لتجده امامها استقبلها بقبلة حانية فوق جبينها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وأغرقها بكلماته المعسولة وحملها وذهب بها الى غرفة النوم كانت تلك ول مرة تشعر بكل هذا الحب والحنان
جعلها تنام فوق السرير ونام بجوارها ولا تعلم كم وقت مر على تلك القبلة التى التهم فيها شفاتيها ومص لسانها بقوة ورغبة ،وكانت يده تنزع عنها ملابسها
حتى اصبحت عارية تماما ، حاولت ان تخفى جسدها بيدها ، ولكنه اثنى على جمال جسدها وامدت يده الى كسها الوردى يداعبه بلطف حتى بدأت شهوتها تتفجر وصوت انفاسها يعلو فقام بفتح ارجلها وقبل كسها بقبلات ساخنة اذابتها و..............




رد مع اقتباس
  #12  
قديم 06-08-2011, 10:38 PM
حوددة حوددة غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 269
افتراضي

انا حوده المصرى اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 0194883463 0111720591
رد مع اقتباس
  #13  
قديم 06-23-2011, 01:53 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي lap dance video sex

little bree vids triple anal movie hoopz sex video tape rebecca linares video family guy sound clip man pee pussy fuck video nude porn videos of asian celebrities jada fire free porn forum video tettona giapponese free porn big natural tits lesbians in prison porn maui taylor free sex videos simpson xxx video
asiatique sexy video sex video wanda nara tila tequila sex tape leaked video pompini in treno bresil porn girls shitting video free translated hentai manga online sheeba porn videos stormy daniels lesbian videos amateur teenie oral videos naked twister video
videos pornos de secundarias first time sex orgasm lesbian videos kiki vidis free porn jennie garth movie video gay uomini pelosi all free cartoon sex videos julia taylor free porn embarrassed nude girl videos sabrina teenage witch the movie brooke burns nude pics cougars free nude videos
easy homemade sex toys for men electric bdsm sex videos college frat video sex free father and son porn videos ojani noa sex video peaches porn plastic pants porn mp4 goth porn miss nude contest video ass fisting video clips old black mama porn danish hardcore porn free raunchy porn videos
video porno luis miguel scooby doo and daphne porn videos free big butt sex videos brittany daniel nude pics free wap sex videos lesbian role playing sex videos facial compilation video adult movie blogspot taboo porn classic mp4 anime porn convertir video en avi
nadine jansen video clips fat girl websites free hardcore cunt videos monster hunter porn guapas porn amature sex home videos revenge sue johansen sex toys katherine heigl porn videos free final fantasy anime xxx video free videos anime porn blacks on blondes blowjob videos mom teach sex video keelly hazell sex tape porn kamasutra wwe candice michelle porn video tila tequila video nguyen nude t a t u nude video grandma rose porn two married couples sex video ancient asian granny video porno clip tokio anal teen home videos
See also: videos porno de paulina rubio , free video teen giving blowjobs , free video atletico nacional porn , teenage male hair styles , olivia mojica sex video previews .
رد مع اقتباس
  #14  
قديم 06-23-2011, 02:13 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي ino porn pictures

george costanza porn name ipo porn video gratis stupri xxx porn animation devils films porn videos nude videos fucking video ragazze webcam swiners sex videos public groping video porn asian sex massage parlor videos mp4 porn websites porn accident video 3gpp video clips
radiomirchi online houston music video auditions teens arabia porn tube too skinny porn free porn videos of jessie jane free flexible nude videos bryci free porn forum porn nightclub free teen gay porno online magical girl sasami video sexi cartoni
wild amateur sex video porn hub orgasm sauna blowjob video free sex video gagging video di donne scopate chesney taylor porn free sex videos cumming inside free teen girl blowjob video free unsensored porn videos porn videos 1980s puffy nips video
rachel starr public julian rios porn money talks video nude russian amateur sex video seductions sex videos girl running video nude naked giantess video clips japaneese sex video free porn female ejaculation worlds fattest man pics sex video of small penis man extrait porno page video free cartoon porn trannies videos
video amatoriali over 50 android 18 porn golden porn video clips jenne jameson nude video sonic the hedgehog porn game huge black ass tube submitted xxx video elisabetta canalis video sex free solo girl porn movies teacher free sex videos missoula fuck video
terrified teens videos candid hd video superhero fetish porn nude black muscle couple sex on nude beachs videos sex rachel bilson video free watch black online porn zemanova porn view free asian porn ass lap dance video fkk free porn crooks and castles for girls sharon wild porn the opposite of sex dvd everybody loves a german girl go go dancer strips nude video porn minors diaper blowjob video blonde suck video amber smith nude videos video amateur femme soumise big tits asian porn video
See also: great ass tube , real amateur male masturbation videos , illusions porn , miss jr teen video , teen abrianna videos .
رد مع اقتباس
  #15  
قديم 06-23-2011, 06:39 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي porn black men white women

molly ringwald sex video nude hand job porn hub wifi porn videos free stacey jordan porn videos japan porn stream home videos of sister fuck amateur video native sex uncut gay twinks female wreasler nude video clips index xxx moaner video mirna pereira sex video free porn videos taboo teen tonic video
young frankenstein girl nude video bbs female to male porn star videos lesbianas online clean pure sex videos teen panty non nude video vintage movie reel megan foz porn utube free porn videos mrs starr hot mega cock cumshot video free sample
myspace nude video nude gymnast girl hard black titty fuck video alica keys porn picture david carradine dead sixty nine xxx videos porn arcade online nude nature girls video v factory my beautiful girl tori black eskimo tube free streaming porn anime
female abuse xxx video xxx sleeping girls beth riesgraf porn russian nudists video free porn midgets street fighter movie clips miley mei dior porn videos tied up sex pics sex mirror ceiling video random questions to ask a girlfriend anal porn shit teens and casual sex videos free perfect blowjob video
ugly teen girl sex videos ukraine porn tube golden century of porn video porno con mi sobrina model fuck video gone wrong porn tajikistan porn nude lady gaga videos acc porn xtube videos black fucks white boy jay nude videos porn star austin kincaid
rocco siffredi anal video free car park sex video jessica jaymes video download amateur videos rated jessica difeo porn lesbian cucumber sex videos polynesian girls porn over 70 video porno disney girls gone bad jenna haze hard anal sex free sex video african american free teen porn videos candy list vietnam porn movies buck naked video video porno di quarantenni interactive porn free swollen fucked pussy videos xxx contortion videos video porno di suore gratis croco porn gay asian hardcore video com abuelas video gratis
See also: video woman talking gets face fucked , nylon stocking tubes , meghna naidu nude photos , elfenlied online , madres follando online .
video donne porcone free streaming shemale porn , college cheerleader sex videos gay toons movie , hiphop video models nude surveillance sex videos interratial fuck on birthday wife video camie jo bybee anal sex video free butch dyke porn video
رد مع اقتباس
  #16  
قديم 06-23-2011, 06:59 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي porn video blogs virus free

video asian nurse nude michelle vieth sex video utopia porn video gratis sesso con cavalli free ecuador homemade sex videos teea sex video amature office fuck videos orgasmic movie hardcore sleeping videos skinny blonde home video xxx free hardcore xxx anime videos gay wrestling video clips perfect messy blowjob video
free yaoi porn video home video porno qartuli free vampire porn videos kacey jordan anal sex videos scarlett johanssons sex videos gay tennis porn student seduce teacher to sex video clip mangas porn bites 1001 erotic nights sex video michelle b free porn
golden century of porn hilton free video sex kelly lynch nude sex scene video ectopic pregnancy back pain gentle romantic video fuck flavor of love hottie nude nude men video trailers wheel chair porn family guy hentia video porn videos online virus free hood ghetto porn
hustler sex doll domina vids 3 pornostar movie nude girl butts videos paris hilton blowjobs video hentai tentacle tube imogen thomass sex tape barn fuck videos john marcus porn family guy fuck pics hot sex asian videos free free big penis cartoon porn videos aishwarya rai fuck videos
video sexe amateur telecharger allopass jessica simpson nude videos xmen porn video danielle winits nude senal sex video nh porn allinternal movie mobys free porn free porn lesbian movies online taylor bow free fuck videos metroid prime xxx
ava lauren free sex videos amateur climax videos sexy nude dance videos the girls next door sex tape video porno gratis sonia eyes silly hot sex video lapdance free video amateur downblouse video nude video podcast free newsgroup porn newsporn4u anko porn german porn heidi sensual massage porn video naked brother band the movie henti mania porn xxx videos gundam seed destiny online game porn star video vault ganguro girl walk through little coco porn videos christian couple sex position video ethiopian fuck videos no payment porn
See also: brianna banks porn video , 15 min free gay porn , smokin hot blonde housewife video , free gyno fetish porn , video sul sesso orale .
free videos of nude russian milfs video amatoriali vecchie troie , spanking video game tj cummings porn , amateur russian sex video trailers japanese teen tickling videos video chastity brazilian girls songs jamie presley sex tape
رد مع اقتباس
  #17  
قديم 06-23-2011, 11:16 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي free college sex webcam videos

furry hentai pic gaya patel sex video video estremi di sesso frost porn hentai sex videos for free deepthroat puking porn videos facial exercise video nikki price porn star video hermaphrodites shemales fuck free videos footjob sex video video sex dares video sex massage paris
marisa tomei nude fakes porn star pinky movies video porno de baimbridge adriana sage porn star free lesbian online porn clips absolutley free hard core sex videos teen crossdressing porn videos teen male sex videos free freaks of nature porn ggg sex tube calendari backstage video
online video sharing sex nude jenny mccarthy video swinging tits porn video porno gay gartis casting video porno peru secret diaries of a call girl online leesa sex videos free sex videos sleeping deconstructing harry sex scene free spanking video porn anilingus video
watch porn with 3d glasses hookers sex video tickle torture video clips free britney skye porn shy sex video intercrural sex video college bisexual video nude nude women free video sex fat girls mcdonalds mega butt porn nude hula danc video islamic porn videos of them fucking perfect round ass xxx videos
video porno gratis di angelica bella sex doll porn movies amateur karma sutra video sistas sex videos video porno di emanuela arcuri rhona mitra sex scenes free xxx reality full length videos oral sex videos clips free mobile porn streaming free amateur lingerie videos blowjob teaching video
amateur sex tranny video hatunlar porn video porno naruto xxx randy travis forever and ever amen video watch lucky star anime teen boob bounce japan porn videos streaming shyla styles free xxx dp videos webtv porn veronica vanoza nude videos nys sex offenders registry girl narrates kitten book hot nude vietnamese girls videos lil kim xxx video latina maid tube america funniest home video sex grant kathleen getting fucked video free adult blowjob videos singapore wives amateur sex video nastiest porn movies hbo porn valley kelli mccarty porn film
See also: free hentai porn stream , male athlete porn , tall and small porn , the simpson porn videos , forced sex video office .
free sex video ultimate surrender gay teen blowjob videos , emo teen porn video tinkerbell porn , heather van porn angelina castro porn movies online porn movie makers hair salon porn online porn fourm rating
رد مع اقتباس
  #18  
قديم 06-23-2011, 11:35 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي how to sex video sample clip

big butt porn videos free xxx usa videos bad cops girls tickling video hoopz whole sex tape the simpson porn videos hd porn steam free hardcore video player asian footjob porn texas tech girls basketball camp stewie has sex with lois natalia tena nude video midget woman porn tijuana porn video amateur college free submitted video porn tube video converter mortal kombat xxx porn free streaming x video lolly hardcore videos russian fuck videos frida kalo pictures italian gay bear big booty sex tube video seventeen video teen porn movies porn sister brother nun porn movies alicia machado video porno falso play free fat sex video smoking accessories online free sex demonstrations online sex videos for palm os chistes porno video watch sex and death 101 online for free instant gay video porn videos from 1998 from serena williams porn video gayatri mantra video megan fox nude videos older adult women amateur sex videos secret sister hidden real sex videos free gay bodybuilder porn video porno wrestling amature women nude video clips instructions video on giving a blowjob videos of sex machines mount st ursula sex video backwards porn video free under water porn scavenger hunt list for teens west memphis sex video naked emo girl vids lelo sex videos tentacle hentai porn videos katie price dane bowers porn video old black mama porn animecrazy net watch anime online nude video of namitha rachael taylor free nude video nipple play video airplane sex porn free instant lesbian porn 30 min porn video mcgill sex porn video prostitues sex old man video rouge and knuckles have sex video gay lockerroom video porn blog scene emo girl porn lesbian orgasm pussy licking porn video jennifer connelly video nude free cartoon tube porn xxx video upload amateur small tit teen video latex video tube frauen beim sex video creakic hardcore review free amatuer porn mother son video real workout porn girls gone wild island orgy video free softcore sex videos porn quicktime online hoopz sex movie heather grahm sex video See also: best blowjob video free , petite milf sex videos , video porno di moana pozzi gratis , africa porn fr , videos of nude women divers . japon porn video home bondage porn videos , nikki reed porn star tagalog sex video , video porno ragazze asiatiche japanese nude girl on girl videos eu da butt music video video sex gadis melayu video allo pass star porno
رد مع اقتباس
  #19  
قديم 06-24-2011, 09:45 AM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي code geass nude girls

lista siti video porno gratuiti artist porn video jake malone porn wild asian porn videos nude muscle video thumbs celebrity sex tape watch online sex shows video amsterdam free jordan capri sex tape meet adults online nude video shy mom sex videos gorgeous george sex video brother sister homade sex videos nerd sex videos hard body fuck video free nl porn videos faye reagan sex videos apercu extrait video gratuit amateur anal lube porn free hentai lesbian sex video kenyan sex video videos caseros midget sex free sex humiliation videos hardcore bondage video samples pamela anderson nude porn porn dvd vhs video porno de geni rivera vannessa hugens sex tape spanking on u tube free punk porn video free ass fisting videos japan sex gameshow aladin porn video porn lore porn videos oldies t 160 vhs tape erotic spiele online family guy my black son video origin anime movie free porn clip art 10 min porn video yiff sex stories hony sex videos lucia lapiedra video nude men video clip watch aqua team hunger force online free german porn girls amateur prostate milking video without erection adult porn convention cash sex video money clip holder porn hub handjobs black girl with phat ass jeremy jackson sex tape download morocco videos sex candals free fuck teamm five videos uncle porn movies fantasy sex free porn video joanna bacalso sexy blind porn videos sex video online free porn jpg wet and pink teen videos extrait video gratuit femme fontaine amateur video webcams porn coed 24 7 tv video top porn net promo 2 free video porn podcast homemade dorm room sex videos porn passionate ling sex video nikki fritz porn videos zaston sex video amy fisher sex tape watch lgbt porn women streching nude video porn star barbara dare kayla pratt porn videos real nerd porn patti darbanville nude video lingerie and xxx video teen scream deep sex video watch free beastiality videos online See also: wanda nara nude , jessica burciaga sex video , army chick sex video , video porno de rocio marengo , free cartoon videos nude . free lesbian nude sex videos naughty nude stripping video , selen porn hub dragon ball porn gay , ballet dress up games for girls free naruto sex hentaikey videos porn peephole video disko video annina free movie
رد مع اقتباس
  #20  
قديم 06-24-2011, 10:04 AM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي clip gros sein

plaid skirt girls home-made fuck videos threesomes havoc sex video larysa porn video ftv powerpuff girls video game free amateur sex video thumbs pool house sex video free amateur video sharing site snow porn video teen titans movie 2011 free south american porn videos free lesbians videos porn pamela prati sexy video maria moore video clips soft tits video black amateur video community walkabout nude scenes video free amateur cumshot video the simpsons marge sex videos not another teen movie masturbation scheda acquisizione video analogica viper hentai video gossip girl full episodes online season 1 shawnee sex video students the simpsons cartoon porn video online sex shop montreal paola rey xxx video john gosselin sex tape girl fucks brother free videos nigeria video porno factory girl movie online free free china porn video erica bella porn tube scarpe calcio online conception videos and porn free mature kink porn video s m porn videos videos porno gratis con cola perfectas free choke xxx video jennifer george porn free full body massage porn video pinoy sex scanda s video german anal fisting video free teen cameltoe videos ffx lulu porn girls night out videos xxx free online graphing calculators paula marshall sex tape ring toss sex game videos truck clip art black and white michigan wolverines girls free indien porn free online naruto hentai videos vip porn videos boot porn tube non membership porn sites full length video nude teens mmf bisexual sex gay medical fetishes aayla porn kaylani lei vids sexy teen sandy video thug porn pictures mistyanderson video first time lesbian sex video free alyssa milano porn videos carl aqua teen hunger force quotes miss dynamite porn erotic sex positions video cartton fuck videos porno for pyros shirt silver cartoons xxx kareena sex video mahatma gandhi sex tiny tits porn video olivia munn gay athletic body nude interracial swingers porn candice cassidy nude videos nfl online pool porn filipino fuck videos See also: free videos of white girl porn , california teacher sex video , shemale sex kissing videos , kim possible tube , lois griffin fucking videos . nikki fritz vids free fart porn videos , katie fey nude video free second life unicorn sex video , neighborhood slut sex video time alexis video audtions amateur girlfriend swallow video amy fisher nude video free free jamaican gay porn
رد مع اقتباس
  #21  
قديم 06-24-2011, 02:27 PM
Renvommobpelp Renvommobpelp غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,223
افتراضي free fat black porn video

hymen video compilation porn romantic porn clips sexy girls hardcore videos porn star name maker roughnecks movie upload porn video sharing sex hentai yuri anime video shy beautiful sex video angeline jolie nude scene video adult movie rental online position 69 porn video flipper online gratis family guy free porn videos traci lords sex tube jessica jaymes free romanian girls nude videos free amateur solo for boyfreind videos ghetto porn free videos dizon nude video mom son fuck vids dave mathews band dreamgirl xray blowjob video hot girlfriend blowjob video pink bikini porn lesbian double date sex video interview slut fuck video virgin hymen break sex video pink panther video clip group sex video trailer free sexy bitch xxx videos tatu video sex tila tequila lesbian sex videos mature sex videos panyhose videos pornos gratis de triple penetracion psychotronic sex videos rachel starr sex video free milf teacher porn ffm teen video naked brothers band movie 2009 green sweater video porn gay porn men at work filipina free porn movies bleach hentai pictures money talks leah porn videos video porno porci faith nude video tube gerard depardieu nude video free michelle maylene sex scene video emotion sex videos feet video sex online bizarre porn movies gay porn corbin fisher amautue free sex video nude protest videos judge khan sex video riza stacy keibler nude video clips video of sex at cowboys game free online gay sex game brazilian pussy porn video thumbs spanish porn free videos emo girl squirting pony sex videos stories raven riley blowjob videos secure free porn videos free linda lovelace fisting video april hunter porn video porno de jutiapa anal sex instruction videos blonde teen stripping and masturbating video son fucks moms ass video oman sex video latinas esposa videos porno free tit fuck video masaje vaginal video mega man porn miosotis video clips gemany oldman fuck video sakura porn comic nude game video alyssa milano sexy pictures enema medical sex video See also: ass worship vids , foto sex tape , maula aunty taking bath sex video , spanking videos online , dad fucks daughter free porn videos . raven sex tape pinky porn websites , free porn peter north videos mom hairy movie stars , jaimee foxworth nude videos video porno con audio italiano peanut butter xxx videos video porno ermafrodite italiana tastefull nude free video
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:31 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir